In urma imbratisarii noastre de lunga durata, imediat dupa ce ne-am despartit, nu i-am putut evita privirea lui care parca se transformase intr-una mieroasa.
"-Haideti la tort. " spune mama, observandu-i zambetul ce i se juca pe fata ei ce pentru mine nu se schimbase niciodata.
Erika il adusese si pe Edi si am stat pana mai tarziu, vorbind si razand. Dupa ce toti au plecat, eu si mama am inceput sa strangem.
"-Alma. " incepe mama.
"-Da ? "
"-Paul e chiar un baiat de treaba. " zice si eu nu pot decat sa zambesc.
"-Da ... " mormai mai mult pentru sine.
"-Ai zis ceva ? "
"-Nu, haide sa adunam in continuare. "
"-Se vede ca tine la tine, draga. " continua, privindu-ma fix in ochi.
"-Mama ... " zic sceptica si-mi dau ochii peste cap.
"-Nicio "mama" ! Ce alt baiat ar bate un drum atat de lung dus-intors doar ca sa-ti faca o surpriza ? "
Ma uit la ea, deschizand gura, dar fara a zice un singur cuvant. Chiar m-a lasat fara cuvinte !
"Da, nu inseamna ca daca am imbatranit nu mai stiu cum sta treaba cu iubirea. Si zambetul de pe fata ta cand te-ai uitat la el ... "
"-Mama ! " i-o reped eu, simtind cum rosesc.
"-Ia uite ce te-ai imbujorat ! " rade si ma ciupeste de un obraz.
Am lasat rusinata privirea in jos, mama venind si imbratisandu-ma, apoi am mers amandoua in camera mea, adormind.
-A doua zi-
Planurile mamei iar s-au dat peste cap si a trebuit sa plece, caci se pare ca avea sa-si obtina un loc de munca profitabil. Sa dea Domnul ca lucrurile sa revina iar la normal, daca mama nu ma mai lasa sa lucrez dupa ce Paul se pare ca i-a spus versiunea lui asupra celor intamplate la cafenea.
"-Data viitoare vii tu acasa, da ? " imi spune mama, luandu-ma de mana.
"-O sa incerc. "
"-Lui Zoe ii e dor de tine, te imbratiseaza si te pupa de o mie de ori. " imi transmite si eu rad.
"-Sa-i spui ca si mie mi-e foarte, foarte dor de ea ! "
"-Sa fii cuminte, da ? "
"-Da, mama, sunt mare. " ii zic si ne imbratisam, apoi ea isi ocupa locul in autocar.
Daca am tot inghetat si am tot dezghetat anul, m-am hotarat sa-mi reiau activitatea la facultate caci oricum urmau examenele importante.
Imediat ce primele cursuri s-au incheiat, am hotarat sa ies in ora libera in curtea facultatii si sa mai citesc si poate sa vorbesc cu Zoe. Aveam un pahar de suc de capsune in mana, mergand cu nasul in telefon spre banca pe care aveam sa stau.
Dintr-o data, narile imi sunt inundate de un miros de parfum ieftin, mai degraba iritandu-mi caile respiratorii. Era singur Carla ...
"-Cine mai da pe la facultate ... Buna, Almita. "
"-Carla ... " spun sec, stand inca cu nasul in telefon.
Vreau s-o evit, cand ea isi baga umarul in calea mea, turnandu-mi fara nicio jena paharul de cafea fierbinte fix in cap.
"-Vreau sa-ti spun ca ... Upsi ! "
Cafeaua calda se scurgea de pe parul meu in jos pe maini, patandu-ma. Imi las telefonul in buzunar si ma uit la ea cu nervii intinsi la maxim. Si se pare ca nu eram singura care se uita , cei care erau pe langa noi faceaua la fel.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !