Mi-am sters lacrimile cu podul palmei si am plecat spre apartamentul meu in fuga . Astazi pot spune ca am pierdut doua persoane , una din cauza unui orgoliu prostesc care e mai presus de toate , iar cealalta pentru ca asa a vrut Dumnezeu .
-Dupa doua saptamani-
Am ales calea unui psiholog , si nu pentru ca nu ma descurcam singura , ci pentru ca aveam nevoie de cineva sa fie acolo atunci cand ma simt pierduta . Cat despre Paul...Paul e un subiect incheiat pentru mine , chiar daca a lasat rani adanci , nu pot uita ce a facut , m-a ranit prea tare .
Buffalo nu mai era asa cum il stiam fara mama , tot ce ma lega de el era Zoe ...altceva nimic . Am fost de acord la rugamintile Erikai sa raman in acest complex , cu toate ca era super hotarata sa plec de aici .
Mi-am reluat cursurile zilnice , asa speram sa ies din starea de melancolie pe care o avea zilnic . Reuseam cateodata , dar uneori eram prinsa in gandurile mele , iar asta parea usor ciudat chiar si pentru mine .
-Perspectiva Paul-
Ma uram pentru ce i-am facut , eram constient de faptul ca ma uraste al nabii de tare si pe buna dreptate , am fost un mitocan .
Am incercat sa vorbesc cu ea , dar in zadar era prea ranita pentru a ma ierta , o intelegeam .
"-Da , Edi . " spun in incercarea de a schimba vitezele masinii cu mana libera .
"-Paul ! In sfarsit ! Incerc sa dau de tine de o saptamana , ce faci ? "
"-Bine , pana sa suni tu ! " spun plictisit.
"-O sa ma fac ca n-am auzit asta ! Stii ce zi e azi , nu ? "
"-Luni ! "
"-Buna incercare , dar nu ! Eu , iti spun ceva ? "
"-Nimic interesant ! "
"-Paul , e ziua mea , poti fi un pic mai energic ? "
"-Edi , a fost ziua ta ! " spun enervat de discutia asta , nu sunt eu cel mai bun prieten , dar in momente ca asta nici macar Edi nu-mi ridica moralul .
"-Asta a fost anul trecut ! O sa trec peste , maine seara la 19 la mine , fara refuzuri ! " ii spune si inchide repede , nelasandu-ma sa-i dau un raspuns .
Eram sigur ca va fi si ea acolo , nu suportam s-o vad asa si sa stiu ca nu pot face nimic .
-Perspectiva Alma-
Psihologul meu era un om super de treaba , tocmai de aceea a intelegeam atat de bine cu el , era apropiat de varsta mea , iar cafele cu el erau un plus din a iesi din rutina mea zilnica .
Am facut cateva cumparaturi apoi a plecat spre complex , putea sa jur ca l-am vazut iesind din complex , sau poate nu era el ....
Imi simt telefonul sunand in spatele blugilor , dandu-mi la o parte sacosele din maini pentru a raspunde .
"-Edi ?! "
"-Buna , Alma ! O sa fiu scurt ! Maine seara la ora 19 la mine acasa , ziua mea , petrecere ! "
"-E.. ! " apuc sa spun pana ca el sa inchida .
Nu eram sigura daca trebuie sau nu sa ma duc , dar ce aveam de pierdut pana la urma ? ... va fi si el acolo , dar nu ma impiedica cu nimic sa fiu alaturi de Edi , care pana la urma era prietenul meu .
-Perspectiva Paul -
"-Erika !! Vrei sa te grabesti ?! " tip din capul scarilor .
"-Viiin ! " spune , zarind-o cum coboara scarile . "
"-Erika , e aniversare , nu ergem sa-l inmormantam pe Edi ! " ii readuc la cunostiinta atunci cand o vad imbracat in negru din cap pana in picioare .
"-Foarte amuzant , boule ! M-am imbracat toata in negru pentru ca imi scoate formele in evidenta ! "
"-Lasa alte detalii , acum hai ! "
Am ajuns acasa la Edi , iar eu nu faceam altceva nimic , decat sa o caut cu privirea . Mi-am luat un pahar cu whiskey si m-am asezat pe unul din scaune . In cateva minute bune am umplut paharele , dandu-le pe gat pe fiecare.
Am vazut-o intr-un final in coltul retras al camerei , butonand telefonul .Nu stiu daca era din cauza bauturii , dar am plecat spre ea .
"-Paul ?! "
"-Imi stiu numele ! Hai cu mine ! "
"-Esti nebun ? Nu in niciunde cu tine ! "
"-Am nevoie de 5 minute sa-ti explic tot , te rog ! "
"-Paul , esti beat ! "
"-Nu sunt , doar un pic , dar doar asa am tupeu sa-ti spun ce simt pentru tine ! Iti aduci aminte ca ti-am facut atunci cand ne-am cunoscut si n-ai vrut sa mergi cu mine ? "
"-M-ai luat pe sus ! "
"-Nu m-a schimbat , am aceleasi idei ! "
Am reusit sa o conving sa mearga cu mine , intr-un loc in care mi-am promis ca nu voi aduce pe nimeni niciodata .
"-O casa in copac ? " intreaba sarcastica .
"-Atunci cand am fost mici , am construit casa asta impreuna cu Edi , ne-am facut un pact in care ne-am jurat unul altuia ca vom aduce singura fata sau femeie cu care vom fi intradevar fericiti si pe care o iubim . La mine a venit momentul ! Alma , imi merit soarta , dar nu pot sterge cu buretele tot . Esti slabiciunea mea , mi-ai devenit slabiciune si asta o stii si tu , tocmai de aceea nu te-as rani intentionat ... am un orgoliu'care imi depaseste orice simt al corpului , iar asta ma face sa-mi ranesc apropiatii . Te iubesc al naibii de tare ! Nu mi-o pot ierta atunci cand te ranesc , si la dracu o fac !
"-Paul ... "
"-Taci Alma ! ii spun si o sarut ."
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !