Dupa ce spun asta, strang telefonul cu ambele maini si il apropi de piept. Nu pot sa cred ca am facut asta ... Pe de o parte sunt bucuroasa ca ies impreuna cu el. Christian e un baiat de treaba si de incredere *nu ca altii* , dar pe de alta parte, o parte din mine isi da seama ca am procedat doar la gelozie .
Dar nu imi mai pasa, o sa las totul de o parte cand o sa ies alaturi de Christian si o sa ma bucur de asta !
"-Hei, Almita bonitaaa ! " intra Erika, emanand vesnica ei aura de energie si buna dispozitie.
"-Hei, Erika ... Ce rimeaza cu Erika ? " spun si ea rade.
"-Eh ... Mi-e lene sa gandesc. " zice si se arunca in pat.
"-Nu te-am mai intrebat, cum merge cu prietenul tau ? "
"-Cum sa mearga ?! Bine ... Dar el o sa fie plecat o luna. "
"-Lasa, o sa fie bine. " zic si ii iau mana intr-a mea.
"-Eu am venit sa-ti spun ca diseara eu si mama plecam sa vizitam orasul din apropiere si inoptam la o prietena de-a mamei, ne intoarcem maine pe la pranz. Vii cu noi ? "
"-As vrea, pitico, dar ma intalnesc cu Christian diseara. "
"-Eii, nebuna mica ! Sa fii cuminte ! " zice si chicoteste cu subinteles.
"-Mai ! " zic si la gluma o inghiontesc in umar.
"-Merg sa fac un dus si plec, tu fa-te frumoasa pentru Christian. "
Zambesc, iar cand Erika intra in baie, ma indrept spre dulap. Imi aleg o pereche de blugi, cu o bluza alba groasa, avand sa incalt o pereche de bocanci si un hanorac gros.
Imi prind parul intr-o coada de cal si cobor. Pe canapeaua din hol erau Paul si Edi.
"-Buna ! " spun eu, vrand sa trec rapid.
"-Unde pleci asa parfumata ? " intreaba Paul, iar eu ma intorc sceptica spre el.
"-Nu-i treaba ta ! "
Ies din cabana si inaintez putin, cand il vad pe Christian venind, salutandu-l cu un zambet.
-Perspectiva Paul-
Nici nu iese bine Alma pe usa, ca sar de pe canapea ca ars. Ma indrept spre geam si trag draperia si perdeaua. Nu pot sa cred ... Filfizonul ala de Christian ! Cu ala iese ?!
"-Paul, usor ca-ti pocneste vena. " zice si rade.
"-Edi ... lasa-ma sa gandesc. "
"-Moamaaa ! Tu, poti sa gandesti ?! Te rog, nu te stresa atat, sa nu-ti rupi ceva. "
"-Ma fac ca nu te aud . Haide ! " zic si imi iau geaca de pe cuier.
"-Unde mergem ? "
"-Sa-ti iau o acadea ! " zic ironic si-mi dau ochii peste cap.
Am iesit din cabana si am inceput s-o iau usor pe urmele lor, pana i-am vazut intrand intr-un restaurant din apropiere.
"-Ce facem acum ? " ma intreaba Edi nerabdator.
"-Asteptam. "
"-Esti nebun ?! Ti s-a congelat creierul, Paul ? "
"-Taci, pentru cateva minute nu mori. "
Stateam dupa un pom cu Edi, suflandu-mi in palme.
"-Ai zis cateva minute ! E deja o ora si inca mult ! Eu plec ! "
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !