Dupa cateva minute ajungem in fata complexului , iesind nervoasa din masina fara macar sa-i multumesc .
"-Alma ! " striga in spatele meu , eu mergand inainte nebagandu-l in seama .
"Vrei naiba sa te opresti odata ! "
"-Ca sa ce ? Oricum ai zis destule in ultima vreme ! "
"-Sper ca nu te mai duci la localul ala , sa puna mana pe tine toti libidinosii aia ? "
"-Stii ce nu inteleg , de ce te bagi in viata mea ? Eu am iesit din a ta ! E timpul sa o faci si tu ! " spun si plec , poate ca am fost putin prea dura , nu am vrut sa-i spun asta , dar merita .
-Perspectiva Paul-
Ok ... asta a fost putin cam prea dur , chiar si pentru mine .Raman ca un prost , lasandu-ma fara nicio replica . Stiu ca am fost un dobitoc atunci , dar eram beat , ar trebuii sa inteleaga si ea asta .
Urc sus , acolo unde o aud pe Erika vorbind la telefon , nu era ok ca ascultam , dar cui ii pasa ?
"-Ce-ai facut ? Alma , nu-mi spune ca ti-ai inghetat anul ? " o aud pe aceasta spunand mult mai incet decat prima propozitie rostita .
M-as duce sus sa-i spun ca o ajut eu , dar mai mult ca sigur m-ar da afara in suturi , m-ai bine vorbesc maine cu ea . Stau pe pat , cand tocmai imi vine o idee extrem de buna . Mama are relatii , asa ca ra putea sa-i spuna direcoarei sa-i dezghete anul , sper ca va fi de acord .
-Perspectiva Alma-
Dupa seara trecuta , eram extrem de intoarsa , maine zi ma duc din nou la munca , doar ca sa-i fac in ciuda lui Paul . Nu e tatal meu sa-mi spuna ce sa fac ..
Intradevar nu voiam sa merg acolo sa puna mana pe mine toti mosii ai , dar ce puteam sa fac , trebuia sa-mi castig cumva banii , iar asta era singura slujba cat de cat decenta si platita bine . Ma bucur ca nu trebuia sa raman din nou peste program , asta ar fi insemnat alte maini puse pe mine , iar asta m-ar fi scarbit .
Pe la jumatatea programului , ies afara si il vad pe Paul venind psre mine .
"-Ce cauti aici , ma rastesc la el ? "
"-E loc public am voie sa vin ! Vreau sa beau o cafea , e vreo problema ? "
"-Dintre toate cafenelele fix pe asta ai gasit-o ? "
"-Aici imi place cafeaua ! "
Intram inauntru , el dupa mine evident , acesta asezandu-se la o masa . Ma simt obligata sa-l intreb ceva , fiind un client cu toate ca l-as scoate afara .
"-Vrei ceva ? " il intreb dandu-mi ochii peste cap .
"-O cafea ! " spune zambindu-mi .
Ii duc cafeaua , dar prefer sa nu mai trec pe langa el . Din pacate am o comanda exact langa masa lui .
"-Alma , am auzit ca ti-ai inghetat anul ! "
"-Nu cred ca e treaba ta ! " spun rastita , plecand de acolo .
Urmatoarea data cand trec pe langa el acesta ma prinde de incheietura spunandu-mi :
"-Te pot ajuta eu cu banii ! "
"-Tu chiar esti nesimtit ! Nu am nevoie nici de banii tai , nici de nimic de la tine! "
"-Alma , sunt doar niste bani ! "
"-Am spus nu ! "
Toata ziua asta a fost al naibii de epuizanta .Nu sunt eu vreo mare muncitoare , dar munca asta ma oboseste extrem de tare , mai ales cu clienti ca Paul .
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !