Dupa imbratisarea destul de lunga, ne-am indepartat usor unul de altul, privindu-ne.
"-Unde-i Erika ? " spun, invartindu-mi privirea prin incaperea plina de tineri.
"-Ahm ... Merg sa o caut. " imi zice, zambindu-mi.
Oftez, indreptandu-ma spre masa de unde imi pot lua linistita un pahar cu suc de portocale, cand tresar, fiind gata sa sparg paharul.
"-Zoe, m-ai speriat ! " zic, punandu-mi mana la inima.
"-Am venit sa-ti propun cevaaa ... " zice, lungindu-se ca un sarpe in fata mea.
"-Spune. " spun si sunt gata sa aud o nebunie scoasa din gura lui Zoe.
"-Hai sa mergem maine sa mancam undeva. " imi zice si rasuflu usurata.
"-Desigur ! "
-Perspectiva Paul-
O cautam de nebun pe sor-mea prin multimea de oameni necunoscuti, cand o vad golind o tava de paharele de whiskey.
"-Erika ! " tip enervat, mergand spre ea.
"-O, Paul, pachet de muschi ce esti ! " spune si rade, dandu-mi un pumn in burta.
"-Esti beata. " zic si ma incrunt.
"-Nu sunt beata ! Dar sunt asa dulci, am zis sa gust si am tot gustat, ca parca erau tot mai dulci. " spune si se sprijina de masa.
"-Ce-am discutat noi ? "
"-Unde-i Edi ? " zice mataita.
"-Acasa. " spun si o iau de mana.
"-Vreau la el ! " striga si aproape incepe sa planga.
"-Hai, te duc la el. " imi zic si o trag dupa mine.
"-Chiar ma duci la el ? " zice si zambeste pana la urechi.
"-Da. "
Abia o duc la Alma, Erika aproape dormind pe pieptul meu.
"-Erika ? " intreaba Alma, bufnind-o rasul.
"-Asta nu e Edi ... " mormaie, ridicand un deget in sus.
"-Aaa ... Edi e acasa. " o mint eu.
"-Minti, Paul ! " tipa ea, smulgandu-se din mainile mele, fiind gata sa cada.
"-Ba nu, e acasa la mine. " incepe Alma, Erika zambind tembel.
"-Alma stiu ca nu minte. " imi sopteste, picioarele impleticindu-i-se.
O iau in brate, punand-o pe bancheta din spate.
"-Sa nu o certi ... " zice usor Alma, uitandu-se amuzata la Erika care incepe a sforai.
"-Nu o cert, vede ea. "
Ajungem acasa, unde o car pe Erika pe scari pana in camera pregatita de mama Almei. Fata asta ma va omori cu zile ...
-Perspectiva Alma-
Ies din baie, gasindu-l pe Paul in pat, butonand telefonul. Ma pun langa el, uitandu-ma oarecum curioasa in telefonul lui.
"-Alma ... Ce faci ? " mormaie, mutandu-si privirea spre mine.
"-Ma uit ! " zic, uitandu-ma rapid la tavan.
"-Ce crezi ca am in telefon ? " intreaba razand.
"-Nimic, nu am voie sa fiu curioasa ? "
"-Sau geloasa ? "
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !