-Capitolul 29-

5.2K 192 3
                                    


Dupa ce Paul  m-a dus acasa , am hotarat de comun acord sa nu dam prea multa importanta acestui lucru , fiind mult mai bine pentru amandoi sa ramana intre  noi .

Am urcat in apartament , fara sa mai vorbesc si fara niciun gest ...Dupa toate intamplarile  decid sa stau in casa , nu vreau sa mai dau ochii cu nimeni altcineva . Vizonez filmul , iar pe o pauza scurta pentru a-mi face popcorn , gandul imi zboara la umilinta pe care am primit-o din partea Carlei in fata tuturor . 

Ma simtem extrem de rau , mai ales sa ma judege fara ca macar sa stie totul , dar asta e tipic omenirii . Eram extrem de obosita , iar faza cu Paul de dupa- amiaza  m-a intors oarecum cu susul in jos , fara sa spun prea multe somnul ma fura , adormin pe canapea si intr-o pozitie cat mai incomoda .

-Perspectiva Erika-

Dupa despartirea de Aidan , m-am indragostit de Edi fara sa vreau , dar lucrul cel mai groaznic din asta e ca Paul nu e de acord, iar asta ma calca pe coada de fiecare data cand deschidem acest subiect . Nu pot sa spun nimic , ca se baga peste mine , nelasandu-ma sa vorbesc sau sa-mi spun  pararea . 

"-Paul , te rog ! "

"-Am zis nu ! "

Ma inchid in baie , lacrimile dand navala pe fata mea .

"-Erika deschide naibii usa asta ! "

"-Ai face bine sa ma lasi in pace ! Sa te duci naibii ! "

"-Erika ! " imi spune pe un toc ridicat ! "

"-Lasa-ma Paul ! De ce nu ma lasi sa fiu fericita ?  Sa pot sa invat din  greseli ? "

"-Esti inca mica !" 

"-Lasa-ma sa imi dau cu capul de pragul de sus , ca sa-l vad pe cel de jos ! "

"-Erika...  deschide usa ! "

"-Nu , Paul ! Nu deschid nimic ! "

Dupa alte cateva 10 de incercari , observ ca Paul nu se mai aude , probabil a plecat.. tipic lui . 

-Perspectiva Paul-

Dupa ce mi-a intins nervii la maximum , singurele persoane pe are Erika le asculta erau mama si Alma , mama e plecata , deci singura varianta e Alma. Urc sus la ea , batand sfios la usa.

"-Ahmm... "  spun scarpinandu-mi obrazul .

"-Ce problema mai ai , Paul ? " 

De unde stie ea ca am o problema , poate am venit sa o vad .  Deja delirez .


"-Stii.. Erika s-a inchis in baie si plange si nu pot sa o fac sa se opreasca .. ma gandeam ca poate poti tu sa faci ceva .. " spun si zambesc .

"-Ce i-ai facut ? "

"-Ce ? De ce toata lumea crede asta ? "

"-Pentru ca de fiecare data tu esti motivul lacrimilor ei ! " imi spune rastita , sprijinindu-se de usa.

"Asteapta ! " imi spune , pierzandu-se prin incapere .

Dupa ce si-a luat hanoracul , am plecat amandoi jos .Erika era inca inchisa in baie  .Dupa ce ele doua vorbesc , timp in care eu astept in bucatarie , imi amintesc ca trebuia sa-l iau pe Nickolas pe aeroport . Nickolas fiind fiul matusii si verisorul nostru . Ies din bucatarie indreptandu-ma spre camera Erikai .


"-Eu plec!"

"-Ce ? Unde ? " ma intreaba Erika ridicandu-s din pat . 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum