-Capitolul 28-

5.3K 217 8
                                    

Ies afara si ma opresc, cautand-o cu privirea.  Cand mai inaintez spre partea din spate, dupa un copac, o vad pe Alma sprijinita de el. 

Merg usor prin spatele ei, punandu-i o mana pe umar. 

"-Hei ... Cum esti ? " 

"-Mai intrebi ?! " sare de gura, intorcandu-se spre mine. 

"-Carla ... " vreau sa spun, dar ma opreste. 

"-Nu, gata Paul ! Astazi am trait cea mai mare umilinta din viata mea ... Cea mai mare ! " se rasteste, ignorand lacrimile care-i coborau la vale pe ambii obraji.

"-Dar asculta-ma , eu nici nu am mai vorbit cu Carla de cand te-a impins in apa. " 

"-Da, da, si vrei sa te cred ?! " spune si tipa. "Nu mai suport ! Nu-ti mai suport anturajul, nu mai pot ... " 

"-Alma ... " spun si imi pun mainile pe ambii ei umeri. 

"-Nicio Alma ! " tipa si incearca sa plece, dar eu o trag si mai tare spre mine. 

"Lasa-ma, lasa-ma ! "  tipa  parca mai tare, dar eu reusesc intr-un final s-o trag in bratele mele. 

Nu trec cateva secunde ca se calmeaza, rasufland greoi si incalzindu-mi in acelasi timp pieptul, dar il aud pe Edi strigandu-ma, ea indepartandu-se instant de mine. 

"-Sunteti bine ? " intreaba Edi

"-Scuzati-ma ... " spune si pleaca.

"-Te-am intrerupt ? " zice Edi si rade. 

"-Eh ... Incercam doar s-o calmez. Acum sigur ar vrea sa ma vada spanzurat ! " spun si oftez. 

"-A mai vrut asta de multe ori, Paul, dar nu o lasa inima. " 

"-Zici tu ? " 

"-Da, frate. " imi spune si-mi zambeste si eu abia acum imi dau seama ca vorbisem cu el dupa intamplarea cu Erika, incruntandu-ma fara sa vreau. 

"Paul ... " incepe Edi, parca citindu-ma. 

"-Edi ... Inca sunt suparat. " 

"-Stiu, dar nu intelegi ca-mi pare rau ? " 

"-Ba inteleg, te cred, dar e Erika ... Stii ca Erika e cea mai importanta ! " 

"-Stiu ... Am gresit. " 

"-Da, ati gresit. " il corectez. 

"-O tii inchisa in turn ? " spune amuzat. 

"-Inca. " spun si rad si eu. Nu puteam sa tin supararea la nesfarsit, dar sa-l mai toc putin, nu ? 

"-Hai, frate, nu ma face sa devin la sentiment ... Ma ierti ? " 

"-Poate ... maine. " zic si ranjesc, plecand. Ce-mi mai place ! 

      -Perspectiva Alma- 

Ajunsa acasa, am intrat la dus, iar lacrimile mele se confundau acum cu picaturile de apa. Nu mai suport ... Mi s-a urcat pana in gat si e gata sa dea pe afara ! 

Dupa ce-am iesit din dus, m-am pregatit de facultate. Chiar daca datorita mamei lui Paul am anul dezghetat, nu sunt chiar atat de proasta sa nu profit. M-am saturat sa pun pe primul loc parerea altora de care ar trebui sa ma doara in cot ! 

      -A doua zi- 

Imbracata cat mai lejer, intr-o pereche de blugi, cu niste tenisi albi si un tricou negru avand parul prins intr-un coc, am plecat spre facultate. 

Nu avem chef de nimic ... Si ma mai si simteam privita din toate partile cat inaintam pe holuri . Sunt sigura ca vipera de Carla deja a raspandit vestea ! Nu am auzul prost ... Majoritatea radeau de mine sau ma priveau bizar. 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum