-Capitolulu 11-

6.9K 253 2
                                    


Dupa ce am facut pe asistenata , un dus revigorant ar fi bun , macar m-ar fi trezit din sentimentul asta de vinovatie pe care il am . 

-Perspectiva Paul-

Privirea ei m-a cam bulversat umpic , a stors si ultima picatura de energie din mine , nu stiu de ce am m-am comportat mai ok decat o faceam inainte , dar pur si simplu nu puteam sa mai spun ceva . 

Ma doare ca dracu buza , pe care o am extrem de umflata , mi-am luat-o bine de data asta ... 

"-Paul , ce-ai patit la fata ? " ma intreaba Erika ingrijorata . 

"-Nimic , Erika ! "

"-Cum adica nimic ? "

"-Nu stii ce inseamna sensul cuvantului nimic ? "

"-Paul... "

Nu o las sa mai spuna nimic inchizandu-i usa in fata , un dus sigur ma va trezi din chestia asta pe care nici nu stiu cum s-o numesc ... de fapt nici nu stiu de ce naiba imi bat capul . 

-Perspectiva Zoe-

Doamnee!! Avionul asta nu ajungea mai repede , cine a spus ca avionul este cel mai rapid miloc de transport , a fost un bou .... nu-mi vine sa cred ca o s-o vad pe Alma , ca vad New York-ul , dar mai ales ca toate astea chiar se intampla. Desi mama Almei mi-a dat adresa si toate cele , simteam ca mi se impleticesc picoarele prin orasul asta . 

Nu stiu daca am ajuns acolo unde trebuie , dar bat sfioasa la apartamentul cu numarul ce il aveam notat in telefon . Alma nu stia ca sunt aici , deci sper ca o sa-mi iasa surpriza. 

"-Zoe ?"  intreaba mirata , in timp ce se spala pe dinti , probabil a venit cu periuta pana aici . 

"-Da , Zoe !! " ii spun sarind pe ea . 

"-Ce naiba faci aici ? "

"-Am venit sa-mi vizitez prietena si sa-i cunosc iubitul !! "

"-Zoe , inceteaza ... eu cu Paul nici macar nu vorbim .... decat strictul necesar ! "

"-Nici macar nu i-am dat numele si ti-a zburat gandul la el ! Poate ca nu ma refeream la Paul !! "

Adoram sa o tachinez , sa o vad cum se chinuie sa explice , cand de fapt eu stiam adevarul . 

"-Inceteaza , te rog !! "

"-Bine , gata ! " ii spun mai luand-o odata in brate . 

Dupa ce am mancat ceva din ce am gasit la prin frigider , un suc si o discutie , ne-ar prinde bine amandurora. 

"-Deci.... ce facem astazi ? "

"-Ce putem face ? " 

"-Nu stiu , Alma !! Vreau sa ma distrez umpic , nu am venit sa ma calugaresc ! " 

"-Ok , ce-ai zice sa vizionam un film ? "

"-Doar noi doua ? "

"-Nu , o chemam si pe Erika ! "

"_Si pe ... "

"-Doar pe Erika ! " ma intrerupe , ridicandu-se de pe scaun , indreptandu-se spre bucutarie .

-Seara -

"-Alma , ai popcorn ? "

"-Nu stiu , cauta si tu pe acolo ! "

"-Caut ... daca as stii unde ... "

"-E vrun magazin prin apropiere ? "

"-Da , cum iesi din complex la dreapta !! "

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum