-Capitolul 45-

4.1K 160 8
                                    

Imediat ce termin de vorbit, o liniste apasatoare se lasa intre noi, ca mai apoi Jessica sa izbugneasca intr-un ras batjocoritor. 

"-Glumesti, Almita ? " imi spune, incercand sa para neafectata. 

"-Nu, draga Jess. " ii zic, zambind fals. 

"-Pai ... " se balbaie, ramanand cu gura intredeschisa. "Nu ai fi in stare sa faci asta ! " imi spune, incrucisandu-si mainile. 

"-Zau ? Si ce te face sa crezi ca nu as putea face asta ? Adica tu ai facut-o, dar bine, eu nu sunt tu ... Dar totusi, Paul ... " vreau sa spun, dar ma intrerupe. 

"-Atat vrei ? " zice si-si da ochii peste cap. 

"-Toti cei care au fost prezenti la petrecere, nici unul in plus sau in minus. Iar tu, iti vei cere scuze frumos, privindu-ma in ochi. " 

  Pufneste pe nas, plescaind plictisita. 

"-Bine. " spune mormait, smulgandu-mi un ranjet victorios. 

"-Ok. Diseara, la 8 ne vedem. Pa, Jess. " inchei eu pe o voce pitigaiata. 

   Simteam cum parca inima salta in mine de bucurie, dar totusi ma gandesc daca m-as fi coborat la nivelul la care eram nevoita sa pun filmarea in cazul in care Jessica refuza, dar avand in vedere ca ascunde asta de ceva ani, nu ar fi facut-o. 

  Ajung in statia de autobuz, cand imi aud telefonul bazaind in buzunarul din spate al blugilor. 

"-Da, Paul. " raspund eu rapid. 

"-Unde esti ? Te-am cautat. " imi zice pe ton dur. 

"-Ah ... Am rezolvat ceva. " spun si strang din ochi. Nu voiam sa-l mint ... Ii voi spune, dar nu acum. 

"-Bine, si unde esti acum ? " 

"-Intr-o statie de autobuz aproape de centru. " 

"-Vin sa te iau. " spune si aud bip-ul ala, semn ca a inchis.

  Peste cateva minute, masina lui Paul opreste in fata mea, iar eu ocup locul din dreapta. 

"-Heei ! " ii zic eu, aplecandu-ma si oferindu-i un sarut scurt. 

"-Hei ! " raspunde, privindu-ma cu ochii lui sclipitori. 

"-Cum  a fost la facultate ? " intreb in timp ce el porneste in viteza. 

"-Obositor ... Abia astept sa ajung acasa. " 

"-Credeam ca ... Lasa. " vreau sa spun, dar ma opresc. 

"-Ce e ? " spune, intorcandu-si privirea spre mine cateva secunde. 

"-Nimic. Doar ca nu am avut nicio intalnire ... stii tu ce zic. Mereu ai amanat si nu ma apuc sa te invit eu. " 

"-Alma ... Stii ca eu cu romantismul ne-am certat demult. " 

"-Da,da ... Vechea poveste. " zic si-mi dau ochii peste cap. 

"-Nu sunt genul, stii si tu. "

"-Da. " raspund sec. 

"-Te-ai suparat ? " ma intreaba, observand ca eram ajunsi in fata complexului. 

"-Nu ... " zic si zambesc. 

   Coboram din masina, intrand in complex, unde am luat liftul pana la etajul unde era apartamentul lor. Ma lasa sa intru prima, acolo unde Erika era cu Edi. 

Cei doi stateau pe canapea, Erika in bratele lui Edi, uitandu-se la televizor. 

"-Au, lua-ti-va o pestera. " zice Paul, inchizand usa. 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum