-Capitolul 33-

4.9K 185 6
                                    


Dupa toate fazele din ultimul timp dintre mine si Paul aveam oarecum un mic semn de intrebare . Adica , nu intelegeam de ce face toate astea , daca pana acum nu ma suporta , iar acum imi ia apararea , are oarecum grija de mine ... chiar nu stiu . 

"Alma o iei pe aratura ! " ma trezeste constiinta care e mereu acolo sa-mi spuna cand sa ma opresc .

Am facut un dus si am ales sa stau pe canapea si sa ma  uit la un film , gandul imi zbura mai mereu la locul meu de munca si situatia mea financiara . In tot acest timp am reusit sa strang cativa bani  , dar nu cred ca as fi putut sa-mi dezghet anul . Gandurile imi sunt alungate atunci cand imi vad telefonul vibrand . Pe ecranul telefonului vad scris mare "Brian " .

"-Alo ! "

"-Buna , Alma ! " 

"-Buna ! " raspund cu o tragere de inima  . 

"-Nu vreau sa o lungesc , asa ca ma gandeam ca poate vei venii la aniversarea  mea de maine seara , deci ce zici ?  Imi faci o vizita  ? O sa fie mai multi , probabil si gasca lui Paul si sora-mea , ce zici ? " 

Mi-a cazut fata cand am auzit de gasca lui Paul , ultima data cand ne-am vazut nu a iesit prea bine . 

"-Pai... nu stiu ce sa zic , adica daca o sa fie si gasca lui Paul si probabil si Paul ... "

"-Nu o sa fie toti , asa ca poti sa stai linistita ! "

"-Bine , multumesc de invitatie , ne vedem atunci ! "

"-Ok , o sa-ti trimit un mesaj cu adresa ! "

"-Bine ! " spun dupa care inchid rasufland usurata .

Sper din tot sufletul sa nu fie si Carla .

-A doua zi-

Aseara am adormit pe canapea stand si gandindu-ma la toate intamplarile din ultima vreme , stiam ca astazi aveam o aniversare unde ar fii trebuit sa ma duc desi nu am niciun chef.

-Perspectiva Paul-

Eram asa buimac astazi , toata ziua m-am gandit la toate momentele in care era sa o sarut pe Alma , iar cineva a stricat totul . Aflasem de la Erika ca astazi va trebuii sa mergem la ziua lui Brian fratele Carlei , care se pare ca este in aceasi clasa cu Alma , poate o vad si pe ea acolo .  

Poate suna prostesc , dar mi-am propus ca astazi sau cel putin in zilele astea sa observ comportamentul Almei , astfel imi voi da seama daca si ea e in aceasi situatie ca mine : imi place , dar nu recunosc . 

Adica cred ca o plac , dupa toate astea pe care pana acum nu le faceam pentru o fata , mi se pare ciudat . 

Toata ziua mi-am petrecut-o la facultate , niste examne  mi-au umplut tot orarul . Era seara si din cate stiu trebuia sa ma duc  sa o iau pe Erika ... Alma nu a dat niciun semn de viata de aseara dupa toate cele intamplate si probabil nu va fi de acord sa vina cu mine .

"-Erika !! Esti gata ? "

"-Pentru ce ? ' intreaba ea , timp in care iese din bucatarie cu un borcan de Nutella in mana . 

"-Fato , ai sa dai in diabet ! " ii spun in timp ce ii iau borcanul din mana .

"Trebuie sa mergem la ziua lui Brian ! "

"-Nu merg nicunde ! " spune , ducandu-si bratele la piept . 

"-Erika , te-ai certat cu Edi ? "

"-Da ... adica nu , adica da .. pentru ca ma enerveaza ca e atat de apropiat de Jenifer . "

Ma bufneste un ras , observand ca Erika e geloasa . 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum