-Capitolul 14-

6.3K 230 0
                                    



Uram spitalele , locurile astea imi inspirau greata , in adevaratul sens al cuvantului , uram sa stiu ca  din toata viata pe care am avut-o aveam sa ajung aici sperand sa ma fac bine , si nu in ultimul rand uram sa aduc persoane dragi .

Ce dracu ? Alma imi e persoana draga , ok ea e cea bolnava nu eu si observ ca mintea mea o ia incet , incet pe aratura . 

In timp ce medicii o pun pe o targa , ma asez pe un scaun din dreptul salonului , incercand sa dau de numarul Erikai .

"-Ce mai e Paul ? "

"-Vino , urgent la spital !! "

"-Ce ? "

"-Daca stiam ca o sa avem un dialog atat de lung , nu te sunam , vino la spital !! "

Dupa ce inchid , imi pun telefonul in buzunarul hanoracului negru , asteptand un doctor care sa-mi spuna ce naiba se intampla ..... 

Dupa minutele care treceau ca un melc , iese doctorul din salon ,eu indreptandu-ma spre el . 

"-Cum se simte ? " il intreb frecandu-mi ceafa. 

"-Starea ei este usor stabila , datorita faptului ca nu prea mananca , daca o va tine tot asa , va da in anorexie ! "

Ma lasa ca pe un prost , ce dracu insemna anorexia ?  Nu le am eu cu chestiile astea medicinale...Fiind singurul pana acum care era aici , decid sa intru in salonul ei ... probabil acuma re o perfuzie chestii de genul . Imi trag scaunul si ma asez pe el , din instinct prinzand-o de mana , nu voiam sa fac asta , dar nu stiu de ce dracu am facut-o ?  

"-Paul... ! " aud strigatul Erikai tragandu-mi cat pot de repede mana din mana ei . 

"-Te aud ! Nu e nevoie sa-mi spargi timpanul ! " ii spun Erikai care gafaia ca o iapa .

"-Tu cum ai ajuns aici ?  Unde e Alma ?  Ce cauti la spital ? " 

"-1 La mana sunt aici datorita faptului ca prietenei tale i s-a facut rau si 2 : la mana nu vin de prost in spitale si nici de bine ce imi e ! "

"-Lasa-ma cu astea ! Cum se simte ? "

"-A zis ceva de anorexie ... " spun bulversat . 

"-Stiam eu ! I-am spus doar ! Chiar nu a putu sa asculte ? "

"-Aaahm... "

"-Boule , anorexia e atunci cand un om se trage de la mancare si devine prea slab , asta inseamna sa fi anorexic ! " 

"-Da , da !  " 

Dupa 15 minute isi face aparitia doctorul . 

"-Cred ca pacienta are nevoie de mai multa odihna si liniste , cel mai indicat ar fi ca ea sa manace mai consistent si sa nu depuna efort , cred ca in cateva ore poate pleca ! "

"-Iupiii ! " o aud pe Erika care topaia batand din palam ca o bezmetica . 

"-Eu am plecat ! "

"-Ce ? Stai ! Noi cu cine de ducem acasa ? "

"-Asta nu ma prea intereseaza , zi mersi ca am stat pana acum  ! "

Nu mai suportam spitalul asta , mai bine plec la sala ! "


-Perspectiva Erika - 

Iar pleca ca un prost fara sa zica nimic , acum va trebui sa o duc si cu taxiul acasa . Intru in salon , observand-o pe Alma care isi lua hanoracul visiuniu inapoi pe ea .

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum