-Capitolul 6 -

7.1K 279 1
                                    


Ma asezam mai bine in scaunul , care imi era tot mai incomod . 

"-Vrei sa nu te mai foiesti atat ? "

"-Poate ca daca mai fi lasat in treaba mea , nu te-as fi enervat ! Asa ca ma foiesc cat vreau ! " spun intorcandu-ma si punandu-ma normal pe scaunul din dreapta al masinii. 

"-Corect , daca te-as fi lasat in treaba ta probabil ai fi ajuns violata si toate cele , asta doar in cazul in care nu ai fi facut ceva de buna voie  . " 

"-Opreste masina ! "

"-Ce ? "

"-Opreste masina ! " 

Simt cum opreste masina si cum aerul rece bate din toate partile , tremurand de frig . 

"-Alma , vrei sa urci in masina , nu am timpul tau ! "

"-Nici nu ti-am cerut sa-l ai ! " ii arunc cuvintele in timp ce palma mea face contact cu fata lui . Nu puteam sa cred ca m-a facut curva cu subtilul . 

Ii observ dintii usor inclestati , ducandu-si mana la obrazul lovit. 

"-Pentru ce a fost asta ? " ma intreaba nervos . 

"-Pentru faptul ca esti un nesimtit , arogant , dobitoc care nu stie cum sa vorbeasca si toat cele ! Pentru asta ! " 

"-Ai terminat ? Urca in masina ! " 

"-Tu iti bati joc de mine ? Tocmai ce te-am palmuit si tu ma chemi in masina , nu vin ! " 

"-Bine , chiar nu am timp sa stau dupa curul tau ! " 

Aveam un noroc chior prin simplul fapt ca nu era trecut inca de miezul noptii asa ca autobuzele inca mai circulau . Dupa 20 de minute bune de stat in frig , in sfarsit vine prostia aia , care merge ca melcul . 

"-Dracu cu autobuzele voastre ! " soptesc cand urc in autobuz , punandu-ma intr-un loc si facandu-ma neobservata . Aveam o caruta de nervi ....

-Perspectiva Paul- 

Fata asta si-o cauta rau cu lumanarea ..de fapt nici nu stiu de ce am luat-o de acolo , as i putut sa o las frumusel la petrecerea aia sa ajunga tarfa tuturor , in modul asta nu ma alegeam cu o palma peste fata . 

"-Unde-i Alma ? "  ma intreaba Erika , vazandu-ma ca intru fulger pe usa .

"-Am eu fata de GPS , e majora poate sa-si poarte singura de grija ! "

"-Asta ce are ? " se intreaba Erika privind in gol . 

-A doua zi -

Inca eram nervos dupa incidentul de aseara , fata asta ma calca pe nervi rau . 

"-Ce faci ? "

"-Acum am ajuns acasa .. tu ? "

"-Ma duc pana la facultate , dupa merg pana la sala , sper ca vii si tu  ?" 

"-Da , Paul ... vin ! "

"-Bine , Edi ! " 

-Perspectiva Alma-

Intarziam la cursuri 20 de minte , nu stiu unde mi-a stat capul , dar nu am apucat sa fac nimic din tot ceea ce aveam de facut .

Inca am nervi pentru faza de aseara , dar aleg sa trec cu vederea , nu vreau sa-mi stric ziua cu imbecili ca el .


-Perspectiva Erika - 

Nu puteam sa cred ca mama se intoarce in sfarsit dupa atatia ani , chiar si pentru o scurta perioada   , dar macar o vedeam , catusi de putin . 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum