Inhalam parfumul lui barbatesc, stand cu ochii inchisi pe pieptul sau si zambind ca ultima nebuna. Venindu-mi in minte involuntar unele lucruri, rad fara sa-mi dau seama ca o facusem cu voce tare.
"-Ce-i asa amuzant ? " imi spune, suflandu-mi aerul cald in par.
"-Ma gandeam cum eram la inceput ... Sincer, chiar imi erai antipatic. " zic sincer si ridic scurt din umeri.
"-Stiu ... " spune serios, dar apoi il vad ca se abtine sa nu rada si-mi spune: "Imi venea uneori sa te arunc de la balcon. O data m-am gandit ca daca e sa fac accident cat esti si tu, macar scap de tine. " la sfarsit rade scurt.
"-Ah ... Asa rea eram ? "
"-Erai ceva in gen: bei apa, de ce naiba o bei in felul asta ?! "
Dupa ce am luat masa, am ras si am vorbit, se pare ca Paul se gandise la tot. Eram undeva mai aproape de marginea acoperisului, pe un panou ceva mai inalt, pe o patura si priveam in sus.
"-Cate stele" spun eu, uitandu-ma la Paul.
"-M-am descurcat bine. " spune mandru.
"-Se putea si mai bine" ii spun, vrand sa-l tachinez.
-Perspectiva Paul-
Ajunsesem la apartamentul Almei, iar eu o sarut scurt pe buze, vrand sa plec, dar ma opreste, zicandu-mi:
"-Ramai ? Eu ... " vrea sa argumenteze, dar nu mai astept si intru.
"Multumesc. " imi spune si pe fata ei se iveste un zambet slab.
Aprinde becul din camera ei, si ma enerva tacerea asta dintre noi. Ne-am asezat in pat si ea doar se uita la mine cu ochii aia mari care erau asa expresivi, iar eu o trag mai aproape de mine, stand imbratisati.
"-Somn usor. " zice si eu o sarut pe frunte.
-A doua zi-
Alarma Almei suna la ora 8 si eu ma trezesc buimac, auzind susurul apei din dus. Probabil se trezise mai devreme sa faca dus, caci avea sa mearga la facultate. Eu astazi aveam cursuri de la ora 11, deci probabil voi mai lenevi acasa.
Ma ridic din pat cand dintr-o data ea iese din baie, avand corpul infasurat intr-un prosop alb.
"-Te-ai trezit ! " exclama oarecum mirata si isi strange mainile in jurul corpului.
"-Aaa ... Ai uitat alarma." zic si ridic sprancenele.
"-Nu am vrut. " zice si sta nemiscata.
"-Te las sa ... te ... schimbi. " ma balbai si ies, dar nu inainte de-ai mai analiza o data trasaturile fine ale corpului ei.
Imi facusem rapid o cafea, cascand obosit. Alma iese din camera, fiind imbracata pentru facultate.
"-Eu plec, caci sunt in intarziere si autobuzul ... " vrea sa zica, dar imi dau ochii peste cap.
"-Te duc eu, ce autobuz ? "
Imi zambeste si coboram.
-Perspectiva Brian-
"-Ti-ai luat pastilele ? " ma intreaba a o suta oara de azi dimineata sor-mea, inainte sa coboram din masina in parcarea facultatii.
"-Nu mai am nevoie. " ii raspund, fiind iritat.
"-Atunci de ce arati de parca nu ai mai dormit de zile ? "
"-Pentru ca nu am facut-o. " spun simplu si o iau in fata.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !