Am ales sa nu-i mai spun nimic, considerand asta ca un fel de impacare intre noi. Adica ... Mie chiar imi parea rau pentru ce-am facut ! Si nu mi se intampla asta des ...
Dupa un drum lung, pe care Alma l-a dormit jumatate, dar mi-a facut placere s-o vad dormind, parea asa ... linistita. Am ajuns seara, eu parcand masina.
"-Alma ... " spun usor, punandu-i mana pe spate.
"-Da, scuze, am adormit . " zice grabita, eliberandu-se de centura.
"-Am ajuns. "
Am iesit din masina, urcand pana la apartamentul ei la fel de tacuti. O las acolo, ea schitandu-mi un zambet.
"-Paul ! " striga dupa mine, iar eu imi intorc capul.
"-Da ? "
"-Multumesc ... pentru tot. "
"-Oricand ! Dar inceteaza sa-mi mai multumesti atat . " ii zic, si-i zambesc usor.
Mi-am continuat drumul, iar in apartament la noi toate luminile erau stinse, dar usa deschisa. Intru, ma uit in jur : bezna. Ma intorc sa aprind becurile, cand Erika imi sare in spate, punandu-mi mana la ochi si tipand:
"-Iesi afara !! Iesi sau sun la politie ! "
"-Esti nebuna ?! " tip si eu, ea eliberandu-mi ochii.
"-Scuze, Paul, am crezut ca e un hot. " spune, iar pe mine ma bufneste rasul.
"-Si asa te aperi de un hot ? Logica ta cam da cu virgula ! Nu te pot lasa acasa nici cateva ore ... " zic si o las jos din spatele meu.
"-Hai, gata cu asta ... "
"-Nu gata, Erika ! Usa se incuie, de acum o sa te verific. "
"-Bine, mama. " zice si-si da ochii peste cap. "Tu spune-mi unde ai fost toata ziua ! Era sa mor de grija. "
"-Daca nu mureai de grija, mureai din cauza hotului, nu ? "
"-Deci nu-mi spui ... Bine, aflu eu ! Dar dupa fata ta, cu Alma ai fost. "
"-Ce-avem de mancare ? " intreb, incercand sa evit subiectul. Fata asta ma cunoaste prea bine ...
"-Cu ea ai fost, stiam ! " tipa ea ca nebuna. " Si de mancare, avem nimi A , nimi B si nimi C. "
"-Comandam pizza. "
"-Asa ! Si ... Paul, fratele meu drag. " spune si ma ia in brate pe la spate.
"-Ce vrei ? "
"-Stii ... Edi a zis ca se organizeaza maine o petrecere langa un lac. Mergem, mergem ? " spune si sare ca un sifon pe langa mine.
"-Ar trebui sa nu te mai las cu Edi ... " mormai eu, doar ca s-o oftic, caci oricum aveam sa merg.
"-Haide, vine si Alma, Edi a spus c-o invita. "
"-Oricum mergeam. "
"-Daaa !! " tipa entuziasmata, pupandu-ma pe obraz.
"-Imi iei aerul. " zic , indepartand-o.
-A doua zi-
-Perspectiva Alma-
Era vineri si era ora pranzului, asa ca m-am hotarat sa iau un taxi, ca sa ma scutesc de agitatia din oras. Inca imi fac griji pentru mama ... vreau sa-i fie bine ! Dupa ce se termina sesiunea asta solicitanta, o sa-mi fac timp sa ma intorc cateva zile acasa.
Am invatat pe rupte saptamanile astea, asa ca m-am hotarat ca weekend-ul asta sa iau o pauza si sa-i accept propunerea lui Edi de a merge la o petrecere langa un lac, ceva foc de tabara si ce mi-a mai spus el pe acolo.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !