-Capitolul 44 -

3.4K 138 1
                                    


"Asa iti trebuie vaca cu cabina ce esti ! " imi spun in mintea mea dupa intamplarea cu Jessica . Am alergat pana in parcare , cautand cu privirea masina lui Paul , dar se pare ca cei doi au plecat . Am promis ca nu voi folosi din nou taxi-ul dupa intamplarea aceea , doar ca alta solutie nu aveam . 

-Perspectiva Paul-

"-Alma , nu mai plange te rog ! " 

"-E ok , Paul ! M-am obisnuit deja cu atatea umilinte ! "

Asta e deja prea mult. Chiar am incercat sa fiu cat am putu de calm pentru Alma , dar asta e deja prea mult ..

"-Paul , unde te duci ? "

"-Am ceva de rezolvat ! " dau sa ies pe usa , dar ma prinde de mana . 

"-Paul... nu pleca te rog ! Stiu ca vrei sa te duci la ei , dar nu face vreo prostie ! Te rog pentru mine ! " imi spune si ma prinde intr-o imbratisare . 

"-Alma ... " 

"-Paul , o sa plateasca ei cumva ! " 

"-Ok .. nu ma duc ! "


"-Paul... ? "

"-Hm ? "

"-Esti suparat pe mine din cauza filmarii ? " 

"-Alma , ce tot spui ? Cum m-as putea supara pe tine ? "

"-Nu stiu , doar ca asta am crezut ! " 

Cel mai greu imi era sa-mi exprim sentimentele si mai ales in fata Almei . Doar ca are nevoie de asta , si nu o fac pentru ca are nevoie si pentru ca asta simt acum . 

"-Sa nu o mai faci ! Si cu filmarea aia nenorocita si fara filmarea aia eu tot te iubesc ! " o spun , parca usurandu-ma. 

"-Da .. Stai ! Ce ? Ma iubesti ? "imi raspunde ochii sclipindu-i de la lacrimile varsate . 

"-Alma .. nu strica momentul ! " ii spun saruntandu-i crestetul si razand amandoi . 

-Perspectiva Alma-

Tocmai ce ne-am dat jos din avion .... dupa un drum destul de lung  am ales sa ma duc direct acasa, maine o sa am multe de cautat in legatura cu trecutul Jessicai . 

-Dimineata -

La facultate era destul de usor sa aflu trecutul cuiva , mai ales ca era specializata oarecum pe asemenea chestii . Cu ajutorul lui Brian care era un elev de nota 10 , am reusit sa gasesc ceva . 

Nu voiam sa arat lumii intregi ceea ce gasisem , dar cand imi aduc aminte acea filmare ma face sa imi doresc din ce in ce mai mult sa ma razbun .

Am ramas cu gura cascata cand am aflat ca Jessia era o dama de companie intr-un club de noapte acolo unde dansa si la bara , iar tatal ei era un betivan de prima clasa. 

"-Alma ! Unde esti ? " ii aud glasul lui Paul de pe cealalta linie . 

"-Ahm.. la facultate ! "

"-Tu nu trebuia sa termini pana acum ? " 

"-Ba da , doar ca am avut de dat un examen si am mai stat dupa program ! "

 "-...Ok.. ! " ii aud vocea confuza. 

"-Te sun eu mai tarziu ! Te pup , te iubesc , paaaa ! "

Am aflat de la Erika ca Jessica are o casa si in New York si ca vine peste doua zile aici . Nu eram inca singura , daca ar trebui sa fac asta sau nu ..

In timp ce ma indreptam spre complex imi aud telefonul virand in geanta , il scot cu greu , dar in final vad numele lui Zoe scris pe ecranul telefonului. 

"-Alo ! " 

"-Almaaaa ! Prietena meaaa ! Ce mai faci? " ii aud tipatul .

"-Zoe, ce vrei  ? "

"-Ce ? Nu vreau nimic ! Doar ca imi e dor de tine , si de intalnirile noastre ! "

"-Si mie de tine ! O sa ne intalnim cat de curand ! "

"-Alma , eu trebuie sa inchid ! Ai grija de tine ! Te pup ! "

"-Ok ! .."  spun vorbind singura . 

-Perspectiva Paul- 

Alma era destul de ciudata in ultimele zile , doar ca probabil ca din   cauza acelei filmari , asa ca nu am presat-o . 

Examenele de la facultate nu am reusit sa le dau in ultimul timp , tocmai de aceaa majoritatea timpului meu este petrecut invatand pentru ele .

-Perspectiva Jessica - 

Am ajuns de 1 zi  in New York si deja imi era dor de San Fracisco ... cred ca de plictiseala ii voi face o vizita lui Paul si iubitei lui din portelan. 

Dau sa deschid usa , dar in fata mea apara fix ultima persoana pe care voiam sa o vad . 

"-Buna Jessica! " imi spune tragandu-ma inauntru si inchizand usa dupa ea . 

"-Alma ..? "

"-De ce esti asa mirata ? De parca ne-am intalnit pentru prima data .. " 

"-Alma , ce naiba cauti tu in casa mea ? " 

"-Ce-ai cautat si tu in viata mea ! " 

"Asculta .. ce zici despre meseria in club ?  Dama de companie  ? Dansatoare la bara ? " 

"-Alma , ce vrei sa insinuezi ? "

"-Ahm.. nimic doar ca te intrebam . Cunoscuta situatia , nu  ? " ma intreaba apropiindu-se de mine . 

"-Alma , iesi afara din casa mea ! " 

"-Stai linistita o sa plec imediat ce o sa termin de vorbit ! " 

"Tata tau inca bea ? Stai linistita , nu am venit aici sa vorbim despre el , doar ca stii am gasit ceva despre tine , ce sigur nu ai vrea sa se afle ! "

"-Ce tot vorbesti acolo ? "

"-O , haide Jess ! Am aici niste foi care spun altceva, dar stai linistita nu o sa arat  nimanui , doar daca tu o sa faci ceva ! "

"-Zi ce vrei si iesi dracu din casa mea ! "

"-O sa-mi ceri scuze de fata cu toti pentru acea filmare ! "


Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum