-Capitolul 47-

3.6K 127 3
                                    

 Nici nu stiu daca imi puteam controla expresia faciala, dar stiu ca eram mai socata decat am fost vreodata, ceva similar ca atunci cand am luat in generala primul 2 la matematica. 

"-Ce e cu asta ? " ma intreaba Paul, iar eu imi clatin usor capul. 

"-Nimic, am facut o confunzie. " zic, incercand sa aplanez situatia. 

   Paul imi da dupa urechea dreapta parul ce-mi acoperea obrazul, apoi ma saruta pe obraz. 

"-Trebuie sa merg pana la liceul Erikai, se pare ca a adunat ceva absente, apoi probabil trec la Edi, sa-l iau si pe el la impins vagoane. " imi spune cu un zambet malefic. 

"-Haide, Erika e in ultimul an, plus, Edi are grija de ea. " 

"-Mda ... E obligat s-o faca ! Adica ii rup picioarele daca nu ... serios. " 

"-Si uite unde era ascuns fratele urs. " zic si rad. "Atunci te astept la Edi, trec pe acolo imediat ce termin de facut curatenie. "

"-Bine, ne vedem acolo. " 

"-Ne vedem ! " ii spun zambindu-i si inchid usa in urma lui. 

   Rasuflu usurata si pun mana pe telefon, sunandu-l pe Edi. Trebuia sa-l intreb pe el mai multe ... 

"-Alma ! " imi raspunde senin. 

"-Hei, Edi. Te superi daca vii sa ma iei ? Mai vorbim pe drum. " 

"-Nu, nicio problema. Oricum Erika va fi la sedinta aia cu Paul. " 

"-Da, sa vezi dupa ... " 

"-Ajung in 10 minute, iesi in fata blocului. " 

   M-am schimbat cat de repede am putut si am iesit, fix cand Edi venea. Am intrat in locul din dreapta, tragand centura. 

"-Buna, Almita. " imi zice Edi, pornind. 

"-Hei. " ii spun, mintea fiindu-mi in alta parte. 

"-S-a intamplat ceva ... Spune-mi. " 

"-Ahm ... Nu vreau sa crezi ca ascund asta de Paul, doar ca nu vreau sa-i spun pana nu am dovezi clare. " 

"-M-ai facut curios, spune-mi. " zice, mutandu-si privirea spre mine atunci cand opreste la un semafor rosu. 

"-Pai ... Astazi, Brian a scapat niste pastile in biblioteca si a spus ca sunt ale bunicii lui. " 

"-Dar bunica lor e moarta de ceva timp ... " mormaie Edi. 

"-Exact ! Si mai toata ziua a aratat ca un mort viu ...  Si am intrat la banuieli. Adica Paul e ... Paul, stii si tu. " 

"-Da, stai calma. Nu o sa-i spun momentan. Stii cumva cum aratau pastilele ? " ma intreaba si eu imi amintesc momentul in care pastilele micute si colorate s-au imprastiat in biblioteca.

"-Nu, dar sunt sanse sa mai fi ramas cateva pe jos in biblioteca facultatii. " 

"-Bun ! " spune hotarat si schimba sensul de mers, alegandu-se cu cateva claxoane asurzitoare si probabil injuraturi. 

   Am ajuns in incinta facultatii, mergand spre biblioteca. 

"-Ma simt ... Pff ! Nu pot sa nu-i spun lui Paul. " 

"-E o cauza buna. Gandeste-te ce-ar face el daca ar afla ca Brian a ascuns asta ? " 

"-Da, ai dreptate. " 

 Ma lasa sa intru prima in biblioteca si incepem sa luam la puricat podeaua. 

"-Am gasit ! " spun destul de tare, iar bibliotecara imi arunca o privire taioasa. "Scuze ! " zic si-i arunc zambetul de "copil nevinovat". 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum