-Capitolul 36-

4.6K 204 9
                                    

In urma incidentului de la facultate, am plecat tinta spre apartamentul meu fara prea multe vorbe aruncate intre mine si Paul.In tot acest timp m-am gandit la un examen pe care va trebuii sa-l sustin oricum in ceea ce priveste carnetul de sofer . Singura problema ar fi ca nu ma pot duce acolo pe nepusa masa , intai ar trebuii sa ma invete cineva putin  ,iar pentru a face asta mi-ar trebuii o masina si asta cam face situatia mai grea.

Nu am condus in viata mea , plus ca nimeni nu ar risca sa-si dea masina pe mana unei incepatoare . Gandindu-ma la posibilitatea de a fi o soferita buna , am adormit fara sa vreau pe patul mare asezat in mijlocul camerei.

-A doua zi-

Dupa ce am terminat cu examenele de la facultate , am facut cumparaturile casei , iar mai apoi aveam sa ma duc acasa si sa gatesc ceva . De mult nu am mai mancat  o mancare gatita , iar asta m-ar ajuta sa ma relaxez , fara alte ganduri stresante . 

In scara blocului o intalnesc pe Erika care nu facea altceva decat sa stea pe o alta treapta a blocului .

"-Erika ? "

"-Almitaa! "

"-Ce faci aici ? "

"-Pai... e mai complicat ! Mi-am pierdut cheile apartamentului si nu prea am cu ce sa intru in casa pana vine Paul ." spune dupa care ranjeste . 

"-Poti veni sus la mine , pana vine fratele tau ."

"-Fratele meu ? E cand e fratele meu si nu e Paul ? " 

"-Paul , e bine asa ? " spun dandu-mi ochii peste cap. 

"-Perfect ! "

Dupa ce am ajuns in apartamentul meu , am asezat sacosele la intrare apoi am mers cu Erika spre bucatarie. 

"-Alma ? "

"Alma !! "

"-Ha ? " spun cand sunt trezita din gandit de catre Erika . 

"-Alma , ce-i cu tine ?  De ce esti asa ingandurata ? "

"-N..nu am nimic ! " scot vorbele pe gura si mintind cu buna stiinta .

"-Alma ? Te cunosc ! "

"-Off ! Bine ! Uite vreau sa imi platesc examenul pentru carnetul de sofer , mi-ar fi mult mai usor sa o vizitez pe mama sau sa ajung la facultate , doar ca intai am nevoie de  o masina cu care sa pot invata ceva plus alte studii pe care le fac deja ... asta e problema ! " spun ingandurata si intr-un fel usurata ca am spus cuiva . 

"-Te pot ajuta eu ! " 

"-Erika , esti  minora !Nu ai masina ! Cu ce o sa ma ajuti ? " spun punand lucrurile cumparate la locul lor .

"-Asa e nu am masina , dar Paul are ! " 

"-Erika ? La ce te gandesti ? " o intreb ridicand o spranceana .

"-Nu e nimic rau !  Plus ca Paul nu o sa observe daca ii luam masina pentru cateva ore ... o sa vorbesc cu Edi sa-l tina ocupat acasa ! Deci ce zici ? "

"-Zic nu ! O sa se supere foarte tare daca afla , nu ar fii o idee buna ! Plus ca masina asta a primit-o de la mama voastra de ziua lui si e foarte scumpa . "

"-O , haide Alma! E doar o masina , plus ca nu avem ce sa-i facem ! Haideee !! Lasa-ma sa te ajut ! "

"-Bine , dar daca afla o incurcam ! " spun schimbandu-ma in ceva mai lejer . 

Dupa o ora , Erika l-a sunat pe Edi spunandu-i sa vina la ei acasa si sa-l tina pe Paul ocupat , nu prea sunt de acord cu asta , dar chiar nu cred ca o sa-i facem vreun rau masinii. 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum