-Capitolul 8-

6.9K 273 1
                                    


Dupa somnul adanc pe care l-am avut si dormitul ca un bustean , un dus isi avea cu adevarat rostul . Astazi cursurile incepeau de la ora 12 asa ca aveam tot timpul din lume sa mai hoinaresc si eu putin prin oras , nu de alta , dar de cand am venit nu am avut timp sa fac asta . Am ales sa merg pe jos pana la facultate , nu era foarte departe si in felul asta luam si putin aer .

Orele treceau tot mai  greu , simteam cum un minut parca ar fi o ora , nu stiu ce am astazi , dar sunt fara vlaga in mine . Totusi nu puteam intelege , cum s-a gandit Carla ca pot fi cu imbecilul ala , nici macar din greseala nu m-as gandi la asta . 

Deabia imi taraiam picioarele pana la complex , aung in fata lui si o observ pe Erika la brat cu o femeie care cred ca are pete 40 de ani ... probabil e mama ei . 

"-Hei , Alma ! Buna !! Daca , tot nu ai apucat sa o cunosti pe mama , acum e momentul ! " 

"-Alma ! Imi pare bine ! " ii spune doamnei intanzandu-i mana .

"-Eliza , mama  Erikai si a lui Paul ! Si mie imi pare bine ! " 

Ii cuprind mana , miscand-o usor si dand din cap . 

"-Banuiesc ca esti stundenta aici , la ce facultate ? "

"-Detectiv criminalstic ! " 

"- Asta suna bine ! " 

Era mult mai draguta decat specimenul ala , acum mi-am dat seama cu cine seamana Erika . 

"-Sunteti mult mai draguta decat ..  " vreau sa spun , dar ma opresc la timp . 

"-Decat Paul , da stiu cateodata poate fi umpic cam prea arogant si acerb . " 

"-Da..cateodata ... " spun , vrand sa ii insir toate motivele pentru care fiul ei e un dobitoc. 

"-Ce-ai zice de o cine , la noi maine seara ? " 

"-Ouu , nu multumesc ... imi pare rau ca va refuz , dar chiar nu vreau sa deranjez ! " 

"-Nu deranjezi pe nimeni ! " 

Asta crede ea , nu e ca si cand multe au fost datile cand fiul ei m-a dat afara cu subtilul . 

"-Haide Alma !! " imi spune Erika ,milogindu-se . 

"-Nu ... Erika , te rog nu mai insista ! "

Nu vreau sa mai dau explicatii nimanui , aleg sa plec inspre apartamentul meu , ma staurasem ca toata lumea sa ma cheme in incaperi in care nu ma simt confortabil . 

"-Mama ? "

"-Alma , iubito , ce faci ? "

"-Cat ma bucur sa te aud ! Ma uitam la un film , tu ce faci ? "

"-Acum am venit de la serviciu ! "

Adorma conversatiile cu mama , chiar era genul de mama ca o prietena cu care puteai vorbi orice . 

-Perspectiva Paul - 

Dupa drumul pe care l-am avut pana la facultate , am ca destinatie casa lui Edi , era singur acasa si ce era mai bine decat un prieten adevarat , doua pahare si o sticla de whisky. 

Nu imi statea in fire sa bat la usa , dar de data asta pot face o exceptie . 

"-Intra ! "

"-Oricum o faceam ! "

"-Paul ! Ce faci aici ? "

"-De ce esti asa surprins ? Asteptai pe altcineva ? "

"-Nu , doar ca .... " 

"-Doar ca, ce ? "

"-Trebuia sa vina Mia . "

"-Mia ? Cine-i Mia ? "

"-O fata pe care am cunoscut-o si de care cred ca m-am indragostit ! " ramas surprins cand aud ultima parte , omul asta e tare ciudat de la un timp . 

"-Chestia asta cu dragostea va cam tampeste pe toti ! " 

"-Ba.. "

"-E ok , oricum aveam alta treaba ! " 

-Perspectiva Alma-

Dupa ce am baut o cafea cu cativa colegi de facultate intr-o cafenea alaturata , am auzit de sedinta pe care o s-o avem cu profesorul , asa ca m-am garbit cat am putu de tare sa ajung la timp , pentru ca din spusele celoralti are sa ne dea o veste buna. .

"-Copii, nu vreau sa va retin mult , dar veti avea un examen , care nu va fi unul scris , dar va trebui sa va alegeti un elev de liceu pentru a lucra impreuna , cu siguranta un elev care este spre domeniul acesta , notele vor conta foarte mult ! Sper sa nu va deranjeze alegerea noastra ! "

Elev de liceu ? Ce naiba nu mai au idei ... as lua-o pe Erika , dar nu prea cred ca va avea timp de asa ceva , chiar imi doresc ca proiectul asta sa imi iasa , proiectul trecut din cauza acelei petreceri nu am avut timp sa-l fac pe tot si am fost sanctionata pentru asta ...trebuisa sa o anunt pe Erika , chiar daca nu vreau sa ma duc in casa aia , o voi anunta si voi pleca . 


-Perspectiva Paul - 

"-Paul " 

"-Da , mama ! "

"-Poti sa vii mai devreme in seara asta , vreau sa luam cina toti 3  ?"

"-Mama , stii ca nu-mi plac chestiile astea .. "

"-Te rog eu Paul ! "

"-Bine , mama ! "

Asa cum mi-a cerut mama , aung mai repede acasa , doar prin simplul fapt ca mi-a cerut ea asta .

Sper ca asta sa se termine cat mai repede .

"-Paul , vreau sa te intreb ceva ... "

 "-Zi , mama ! "

"-De ce nu te suporta Alma ? E o persoana chiar foarte buna si o fata frumoasa ... "

"-Sa nu-mi spui ca te-a prostit si pe tine ! "

"-Nu Paul , nu m-a prostit , dar am observat modul in care nu vrea sa "deranjeze" prin simplul fapt ca tu nu o suporti ! "

"-Mama , nu e treaba ta pe cine suport si pe cine nu ! Vad ca a stiut cum sa te ia si atata ti-a fost ! " 

"-Paul chiar nu te inteleg ! "

"-Nici nu am nevoie sa o faci ! Pur si simplu mironosita aia va prostit pe toti , va spune 2-3 vorbe dulci si sunteti in limba dupa ea ! Adica de ce lumea nu se poarta asa si cu mine , sunt frumos , destept ,pot spune ca am toate calitatiile , in schimb pe Alma nu o suport pentru ca e o falsa ! "

-Perspectiva Alma-

Eram fericita ! Voiam sa-i dau vestea Erikai , dar se pare ca am ajuns intr-un moment nepotrivit casa aud parerea lui Paul depsre mine . 

"-Alma ?" spune Erika suprinsa ridicandu-se de pe scaun . 

Lacrimile imi incetosau ochii , nu pot sa cred cum isi poate da un om cu parerea , cand de fapt nicci macar nu ma cunoaste . 

Nu ma mai puteam abtine , asa ca ma apropii de el la cativa centimetrii , desi era cu mult mai inalt decat mine , nu avea nicio relevanta . 

"-Doar prin simplul fapt ca ma port frumos cu oamenii , sunt o persoana falsa , atunci tu cum te poti numi ? Eu macar nu imi bat joc de toata lumea , ironizand si batjocorind . 

"-Al...! "

"-Erika , taci ! " 

"-A... si apropo , esti frumos , dar esti incapabil sa iubesti ! " ii arunc vorbele plecand si netinand cont de ochii din jur . 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum