Nu am dormit toata noaptea, pur si simplu m-am intins langa ea si ii foloseam drept perna. Ma tot gandeam daca decizia pe care am luat-o e cea corecta ... Daca i-as spune lui Edi, cel mai probabil i-ar spune Erikai, care ar lua foc.
Zilele in spital ma faceau sa ma pierd cu firea .Mirosul ala tipic, toti oamenii bolnavi, tristi si ... Alma, care nu merita sa fie aici. M-as fi pus in locul ei, daca as putea, fara sa clipesc.
"-Zoe e cu mine, poti merge sa faci un dus. " imi spune Alma, iar eu o privesc fara nicio reactie.
"-Aghm ... "
"-Paul, ma faci sa ma simt prost cand te vad asa. " spune, punandu-mi o mana pe obraz.
"-Sunt doar ingrijorat. "
"-Esti sigur ? "
"-Da, o sa merg sa fac un dus. " ii zic, sarutandu-i mana rece.
"-Sa nu ma faci sa astept. " zice, zambindu-mi.
Eram cam in criza de timp, John ala avea sa vina dupa mine cu o ora inainte de inceperea cursei. Merg grabit pe holurile albe ale spitalului, cand ma opreste Edi.
"-Incotro asa grabit ? "
"-Merg sa fac un dus si sa mananc. "
"-Ma minti. " imi spune simplu si incerc sa-mi mentin pozitia.
"-Nu te mint. Nu vezi cum put ? Mi-e si foame, nu-mi prieste mancarea asta de regim. "
"-Erika iti poate gati ceva, ii spun sa vina cu tine ? "
"-Nu ! " ma panichez fara sa vreau. "Tine-o aici, sa stea cu Alma, nu le lasa sa-si faca griji pentru mine. "
"-Paul ... Ce faci ?! "
"-Ai incredere in mine ? "
"-Ce intrebare e asta ? "
"-Atunci tine-le aici si spune-le ca trag si eu un pui de somn. "
M-am urcat in masina si am mers in apartament. Am facut un dus, m-am schimbat si eram la masa, cand imi suna telefonul. Era un numar pe care nu il aveam memorat.
"-Da ? "
"-Sunt jos, hai. "
Mi-am luat geaca neagra de piele si-am coborat, unde Alvin ma astepta in masina lui. Am mers pana la locul unde se desfasurau cursele, iar acum totul era plin de oameni, inclusiv fete cu putine haine pe ele.
"-Vino sa-ti arat masina pe care ti-am pregatit-o. "
"-Ala cine e ? " intreb, cand il vad pe unul plin de tatuaje, inconjurat de oameni.
"-El e "seful" pe aici. Castiga fiecare cursa, si nu neaparat ca e vreun talentat, dar de frica, toata lumea il lasa s-o faca. "
Ridic din sprancene si il urmez pe Garfield pana la masina cu care voi concura. Doamne, n-am vazut o masina mai frumoasa de cand ma stiu !!
"-Iti place ? "
"-Mai intrebi?! " raspund entuziasmat, de parca as fi un copil de 5 ani.
"-Ma gandeam eu ca ai gusturi. "
Nu m-am putut abtine, incepand sa ma uit peste tot si sa ma asigur ca merge intr-adevar.
"-El e ? " aud o voce de barbat, care ma face sa ma intorc.
"-Da. " raspunde Martin.
"-Deci tu esti cel nou ... Cum e prima impresie ? Sigur iti va placea aici. " imi spune barbatul, care se facea a fi chiar cel de afara, cel plin de tatuaje, pe scurt, acel sef.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !