Dupa schimbul de replici pe care l-am avut cu Paul , tot ceea ce imi doream e sa ajung acasa , sa vorbesc cu mama , nu voiam sa mai aud de oameni ca el care nu stiu sa faca altceva decat sa jigneasca si sa ironizeze.
Aveam cursuri de dimineata , nu voiam sa am trezesc de la prima ora sa alerg toata ziua pentru a-mi duce cazul la bun sfarsit , dar asat imi e meseria ... cel putin aici si acum trebuie sa dau tot ce e mai bun .
Am optat pentru o pereche de blugi negri cu talie inalta , un maieu negru ,iar peste o camasa in carouri , pentru incaltaminte decizia nu era asa de grea o preche de tenesi rezolva totul .
"-Alma!!! " aud vocea Erikai care ma striga de pe holurile facultatii .
"-Erika !! Buna !! " ii spun oprindu-ma si asteptand-o.
"-Alma, voiam sa te rog ceva ?"
"-Ok , spune ."
"-Am nevoie de ajutorul tau , am proiect la scoala , pe care eu nu stiu sa-l fac , ma ajuti ? Te rog , te rog ? "
"-Da , te ajut ! " ii spun razand de modul ei de exprimare .
"-Ne vedem la mine acasa la 15:00!! "
"-Erika , nu cred ca e o idee buna , adica nu vreau sa ma mai cert cu fratele tau ... "
"-Cu Paul ? Boul ala nici nu o sa fie acasa . "
Ma amuza felul ei de a vorbi de oameni cu atata lejeritate .
"Deci ... vii ? "
"-Daca nu e el , vin ! "
Dupa cursuri , am ales sa merg la un supermaket pentru a-mi face cumparaturile , nu de alta , dar nu le-am mai facut de cand am ajuns . Am nevoie de lucruri noi , pentru a-mi amenaja apartamentul.
In drum spre magazin , am sunat-o pe Zoe , cu care nu am mai vorbit de cand am ajuns aici si de care imi este extrem de dor .
"-Alma ? " ma intreaba uimita si nedumarita .
"-Nuuu , fantoma ei !! " ii rapsund bufnindu-ma rasul .
"-Fatooo .... ce mai faci ? "
"-Ma plimb pe aici , pe acolo ... cu scoala ! "
"-Ti-ai facut si tu prieteni ceva ? "
"-Doar o fata super de treaba care din pacate are un dobitoc ca frate."
"-E frumos ? "
"-Zoeee! Poti sa fi macar o data serioasa ? "
"-Bine , bine . "
Fata asta era un om cu o super energie , stia cum sa integreze lumea intr-un cerc de prieteni , stia sa te faca sa te simti bine ... probabil daca ar fi fost si ea aici nu mi-ar mai fi asa de greu sa ma integrez.
Ma plimbam printre raioane , cautand ceva interesant care sa ma faca sa-l cumpar ... dar nimic .
"-Alma ? " ma intreaba un baiat mult mai inalt decat mine , dandu-mi impresia ca ma cunoaste .
"-Ne cunoastem ? "
"-Da , sunt prietenul lui Paul ... Edi ! " imi spune si-mi intinde mana .
Ii cuprind mana , zambind fortat .
"-Vad ca tu imi stii numele ! "
"-Da , l-am auzit de la Erika , te-am vazut si la petrecere erai cu ea . "
"-Aaaa, petrecerea aia in care voi arogantii jigniti oamenii ? Da , mi-o amintesc . "
"-Noi arogantii ? " ma intreaba ridicand din spranceana .
"-Da , voi ! Sau tu nu esti la fel ca prietenul tau ? "
"-Aaaa , te referi la Paul .... pai nu , nu sunt la fel ca el .
"-Acum se explica de ce doar tu esti prietenul lui ... doar tu il suporti ! "
"Eu am treaba ... Pa , pa ! "
"-Intepata fata ! "
"-Ai spus ceva ? " il intreb intorcandu-mi capul .
"-Aaaa.. Voiam sa-mi cumpar un ghiveci , daca tot sunt la raionul asta . "
"-Ok... " spun privindu-l ciudat.
-Perspectiva Paul -
Dupa cursul pe care l-am avut la facultate , am ales sa merg acasa , sa ma pun in pat si sa dorm pana dimineata , nu aveam chef sa fac nimic altceva .
Imi aud telefonul care imi vibra de ce ceva timp in buzunar , langa pachetul de tigari .
"-Da , Edi !! "
"-Ooo , ce faci , studentule ? "
"-N-am chef de vorba , zi rapid ce ai de zis . "
"-Ce-ai patit ? "
"-Nimic , zici sau nu ? "
"-M-am intalnit cu fata aia care sta langa voi , astazi la un magazin . "
"-Si ce sa-ti fac eu , sa scriu o carte despre asta ? "
"-Nu , frate ... voiam sa-ti zic ca e foarte intepata si foarte tupeista . "
"-Stiu asta , altceva ? "
"-Si.. a mai zis ceva ... "
"-Ce ? "
"-Te-a cam facut arogant si fara prieteni . "
Fata asta ma calca pe coada deja .
"Paul mai esti ? "
"-Da , o sa vorbesc eu cu diavolita aia ! "
In drum spre casa imi tot puneam intrebare "Daca eu n-am prieteni atunci cine ? " adica am multi prieteni , bine nu-i pot numi pe toti prietenii , dar majoritatea imi sunt amici .
Ajung acasa si ghici ce ? Diavolita era la mine in casa , langa sora mea pe scaunul din casa mea .
"-Ce cauta ea aici ? "
"-Ea e Alma si ma ajuta la un proiect ! "
"-Te putam ajuta si eu , era nevoie sa o chemi aici ? Nu cred ca vrea sa stea cu oameni aroganti si fara prieteni , nu Alma ? "
"-Paul , termina ! " imi spune Erika pe care o dau la o parte din fata mea , pozitionandu-ma fata in fata cu Alma , la doar cativa centimetrii .
"-Vad ca prietenul tau ti-a dat raportul ? "
"-Da , Alma mi l-a dat . "
"-Ok ... atunci foarte bine ! "
"-Stii , eu chiar nu inteleg esti aici de 2 saptamani , ai venit mi-ai invadat casa , te-ai imprietenit cu sora-mea si acum ma faci si om fara prieteni si arogant ? "
"-Nu asta e adevarul ? Bine daca iti e prea greu sa le intelegi pe astea , esti un om fara scrupule . "
Ma lasa cu gura cascata , cautandu-mi replica , vazand-o ca isi ia geanta si pleaca .Fata asta ma enerveaza din ce in ce mai rau .Cu cat tupeu imi spune toate astea , fata asta s-a lovit la cap cand a fost mica sau ce ?
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !