-Capitolul 18-

5.7K 227 10
                                    

   Imi trec iritat mana prin par, uitandu-ma ca un nebun la pamant. Nici nu mai stiu ce sa fac ... Il aud pe Edi, care vine cu lucrurile mele. 

"-Ce-ai facut ? " ma intreaba, iar eu ii arunc o privire cu subinteles. 

"Inteleg, deja face planul sa te impaieze. Ti-am luat lucrurile, hai acasa. " 

   Nici nu apuc sa ma asez bine pe scaunul de la masina, ca telefonul imi suna, vazand ca Erika are ceva de vorbit cu mine. 

"-Spune rapid. " 

"-Daca nu vi aici intr-un minute, te parlesc ca pe porc. " 

"-Nici nu pornesc bine intr-un minut ! " ma rastesc enervat. 

"-Nu-mi pasa !! " tipa ea la mine. "Te teleportezi daca e nevoie, dar vino, ca ai facut-o de oaie, rahatule. " 

"-M-ai facut rahat ?! " intreb confuz, dar era prea tarziu, caci auzea bipaitul ala enervant. Inchisese ... 

  Pornesc cu viteza de pe loc, avand nervii intinsi la maxim. Dupa faza cu Alma, ma mai suna si sor-mea si ma face cu ou si otet . 

  Ajung la complex, urcand cu liftul, iar Erika era cu urechea pe usa Almei, vorbind. 

"-Almaaa !! " o striga. " Hai, iesi de acolo. Ma sperii, deschide usa ! " 

"-Ce face ? " 

"-E incuiata in baie si nu cred ca admira faianta. " 

"-Bai ... Daca face ceva ? " intreb si Erika rade. 

"-Cand te-ai batut cu Adam ti-a dat in cap ? Plange, Einestein ! " 

"-Nici usa nu sti s-o faci sa deschida, da-te. " 

  Ma pun in fata usii, incepand sa bat cu palma, dar nimic, asa ca bat cu pumnul. 

"-Treci prin usa, turbatule ! " tipa Erika la mine. 

"-O si sparg daca e nevoie ! " ii raspund, pe acelasi ton. 

"Alma, stiu ca ma auzi ... Iesi de acolo si asculta-ma ! Nu te mai purta ca o copila. Iesi si o sa lamurim. " spun incat sa fiu auzit, dar nu aud niciun raspuns. 

   Enervat la culme, bat tot mai tare in usa. 

"-Alma !! Deschide usa asta afurisita sau o daram ! " 

   Dau cu putere un picior in partea de jos a usii, pufnind pe nas. Dintr-o data, usa se deschide cu putere, iar Alma iese pe ea. Nu apuc sa reactionez, ca-mi tranteste o palma din fundul gradinii, pe celalalt obraz. Ce dragut, le am asortate acum ... 

"-Dracu ! " injur si scutur usor capul. 

"-Dispari !! " tipa ea la mine. 

"-Alma ... " incepe Erika, dar o intrerupe. 

"-Noi vorbim mai incolo, nu sunt suprata, dar lasa-ma ca acum am nervi. " i se adreseaza sora-mii, coborand tonul.

"-Vrei sa ma asculti ? " o intreb. 

"-Esti un nesimtit, si-un ipocrit, si-un porc ! " tipa la mine. 

"-La mine de ce tipi ? " ma rastesc enervat. 

"-Tu meriti ! Si m-am saturat de cate ori am suferit din cauza ta. Daca imi mai apari in fata, iti dau cu ceva in cap, jur ! " tipa parca mai tare, trantind usa si auzind cum o incuie. 

"-Poftim ! Esti fericit, fratele meu drag ? " 

"-Cum pot fi fericit cand ea e asa ? " 

"-Nu stiu ... Te priveste. " spune Erika si pleaca si ea. 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum