"-Nu o lua in seama. " ii spun, tragand-o langa mine si sarutand-o pe crestet.
"-Ma simt de parca as avea de-a face cu o alta Carla, doar ca mai proasta. " imi zice serioasa, facandu-ma sa rad.
"-Jess e inofensiva, stai calma ... "
"-Jess ?! " repeta, sarind de langa mine.
"-Da ... In fine, Jessica. Te deranjeaza ? "
"-Nu, Doamne, normal ca nu. " zice agitata, facandu-ma sa rad.
"-Hai, Alma ... " zic bland, incercand s-o sarut, dar se trage.
"-Du-te cu Jess. " spune, facandu-mi cu ochiul si plecand.
-Perspectiva Alma-
Merg spre baie, pastrand pe fata mea acel ranjet. Nu ma suparasem pe Paul sau ceva, dar imi placea sa mai fac asa din cand in cand.
Ajunsa acolo, ma pun in fata oglinzii mari, aruncand o privire in oglinda zarind si reflexia Jessicai langa a mea.
"-Buna, Almita. " spune cu vocea ei pitigaiata, facandu-ma sa-mi dau ochii peste cap.
"-Jessica ... " mormai, intorcandu-ma spre ea si incercand s-o evit, dar isi pune mana in fata mea.
"-Stai putin, sa discutam zic "
"-Zici rau. Eu nu am ce discuta cu tine ... Jess. " ii zic, accentuand numele ei. "Deci, ma lasi sa plec ? "
"-Am spus ca discutam. " imi rosteste printre dinti, enervandu-ma.
"-Iar eu am zis ca nu, asa ca dispari ! " ma rastesc scoasa din sarite.
"-Nu te rasti la mine, daca nu ... " vrea sa spuna, dar o opresc.
"-Vrei cumva sa ma ameninti ? " intreb, fiind gata sa-i dau cu capul de chiuveta daca ii mai auzeam vocea de rata stransa de gat.
"-O luai cum vrei, daca ma lasai sa termin ... Oricum, eu vreau sa fim prietene, Alma. "
"-Scuza-ma, dar nu ma convingi. Asa ca daca vrei sa ma indepartezi de Paul, pentru ca asta vrei, ca nu te apucai de nebuna sa povestesti tu amintirile tale din copilarile, ai face bine sa renunti. "
"-Ma ameninti tu ? " intreaba, fiind deranjata.
"-Nu, draga, doar iti spuneam subtil sa-ti tii mainile acasa ... Multumesc ! " ii zic, indepartandu-i mana si iesind, lasand usa sa i se tranteasca in fata.
-Perspectiva Paul-
O asteptam pe Alma de ceva vreme si eram gata sa merg dupa ea daca nu o vedeam indreptandu-se spre mine cu pasi grabiti, observand de la o posta ca e nervoasa.
"-Esti bine ? " o intreb, vazand-o cum isi trece agitata mana prin parul ravasit deja.
"-Da, da. " se repeta ea, incercand sa schiteze un zambet.
"-Ai vorbit cu Jessica ? " intreb, vazand-o pe Jessica care se uita bizar la noi.
"-Nu ... A, ba da, am avut o mica ... discutie in baie, dar e bine. " imi spune, luandu-ma de mana.
"-Vrei sa plecam ? " o intreb, sarutandu-i mana.
"-Mai stam putin ! Uite, e o melodie draguta. "
"-Nu dansez. " ma opun, cand vad ca ma trage dupa ea spre acel ring de dans improvizat sau ce-o fi, unde mai toti dansau cum stiau, jumatate fiind beati crita.
"-Atunci il invit pe Nikolas, uite, el e disponibil. " imi spune, ranjind ca un mic diavol.
"-Lasa, ma chinui si eu sa dansez. "
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !