"-Imi place bicicleta asta ! " spune si se aseaza mai bine pe scaunul din dreapta . Era atat de beata incat nu mai face diferenta dintre masina si bicicleta , iar tot ce faceam eu era sa ma amuz pe seama ei .
"-Alma , esti beata ! Stai cuminte si nu te mai fatai atat pe scaunul asta ! "
"-Paul , cine-i beat ? Nu e nimeni beat !! Sunt mai treaza ca niciodata ! "
"-Bine , Alma , fie cum spui tu ! " spun si accelerez umpic .
Dupa cateva minute bune , in care nu a mai spus nimic , o aud cum bolboroseste ceva :
"-Paul ... v-vomit ! " spune si se tine cu mana de gura .
"-Alma , nu in masina , te rog Almaaa ! Hai ma Alma !! Tine-te umpic! " spun si ma plang aproape ca un copil mic .
"-Vomit ! " degeaba o spune pentru ca deja o facuse .
"-Alma , ma omori ! " ii spun si ma dau jos din masina , dupa care o dau si pe ea .
Ajungem in fata complexului , o dau pe ea jos dupa care inchid portiera , din fericire am reusit sa gasesc o benzinarie acolo unde am gasit si o spalatorie micuta , dar cat sa-mi curete maisna .
"-Paul , imi pare rau ! " spune urcand scarile si inaintand spre lift .
"-Hai mai bine pe scari ! " ii spun si o trag de antebrat , nu era nevoie sa mai vomite odata .
"-M-ai auzit ? Imi pare rau ? " spune si se pozitioneaza in fata mea .
"-Da , Alma , te-am auzit , dar asta nu o sa schimbe ca mi-ai avariat masina sau ca ai vomitat in ea ! "
"-Hei ! Prima data a fost din greseala , iar de data asta eram beata , nici acum nu sunt foarte treaza , dar sunt mai lucida , deci ma ierti ? " spune si imi ofera un zambet .
"-Te iert , te iert ! Acum , pune-te sa dormi , ai nevoie ! "
Nu a fost nevoie de foarte mult timp , pentru ca a adormit asa cum am pus-o . Dupa ce am acoperit-o si i-am inchis usa am plecat la Edi , nu am mai avut de mult timp un moment ca intre pieteni , in care eu sa-i povestesc unele probleme .
"-Intra ! " ii aud vocea de dincolo de usa metalica .
Intru , inaintand si batand palma cu el .
"-Ce faci ? "
"-Imi caut prost care sa ma intrebe ce fac ! " ii spun si ii arunc o perina in fata .
"-Ha , ha , ha ! Foarte amuzant ! "
"Ia tigarile si hai pe terasa ! "
"-Stiam ca intelegi de ce am venit ! " ii spun , dandu-i un zambet victorios.
***
"-Cum ai esti cu Alma ? " ma intreaba , iar in mine simt un val de emotie .
"-La fel ! Relatia aia de prietenie , in care eu o resping cand aproape suntem impreuna , sau stric totul cu doua vorbe care o jignesc , a devenit o rutina . " spun tragand din tigara.
"-Paul ... nu crezi ca e momentul sa ii spui ce simti , poate si ea simte acelasi lucru ca si tine ! Adica serios v-am vazut cum va priviti , sau cum se uita la Carla cand e in preajma ta , sau cum i se aprin beculetele cand o protejezi mai mereu ! "
Aud aceste vorbe si zambest involuntar .
"-Nu cred ca e o idee buna , plus ca daca nu ea simte acelasi lucru , o sa par un prost ! "
"-Paul .. tocmai de asta ii spui ! Ce esti tu medium stii ce gandesc oamenii ? "
"-Mersi ! "
"-Pentru ? " imi raspunde ridand o spranceana .
"-Ca imi deschizi ochii uneori ! "
"-Am spus sa-i spui Almei nu mie ! " imi spune dandu-mi un pumn in umar .
"-Du-te naibii ! "spun intorcandu-i pumnul .
Dupa ce plec de la Edi , ajung acasa si gasecs o Alma toata somnoroasa cu parul prins intr-un coc in varful capului .
"-Paul , scuze ca va cotrobai prin casa , dar ma doare capul ingrozitor , e prima data cand pun gura pe bautura ! "
"-Serios ?" ii raspun razand in hohote .
"Adica , nici macar la banchetul de a 8-a ? " ii spun printre rasete .
"-Nu , acum imi dai te rog o pastila ?"
"-Da , asteapta aici ! "
"Poftim ! " ii spun dandu-i pastila .
"-Oohh ! Multumesc ! " .
-Perspectiva Alma-
Dupa toate astea mi-am dat seama ca Paul este chiar un om bun , nu inteleg de ce nu ma pot detasa de el , am incercat de atatea ori , dar parca e un experiment fara capat .
Oare sunt indragostita de el ? Ar fii ciudat ..
"-Stii ce e ciudat ? "
"-Hm ? " imi raspune atintindu-si privirea pe fata mea .
"-Ca la inceput te credeam un arogant , dobitoc , nesimtit ,iritabil , bogat , rasfatat ..."
"-Treci la subiect Alma ! " imi spune razand .
"-Cu toate astea putem sta in aceasi camera fara sa ne certam , sau sa ma jignesti ! "
"-Am evoluat ! " imi raspunde ridicandu-se si prizandu-mi nasul intre degete , indreptandu-se spre jacheta lui .
"-Daaaa , cu toate ca la inceput nu te suportam ! "
"-Nici eu pe tine ! "
"-Niciodata n-am inteles de ce !! " ii spun uitandu-ma in gol .
"-Pur si simplu ! " imi spune , iar eu raman nemultumita de raspunsul lui .
"-Dezvolta ! "
"-Nu sunt bun la compuneri ! " imi spune , revenind la vechiul Paul pe care il cunosc .
"-Faci pe prostul acum , pentru ca nu vrei sa-mi spui ! " ii spun punandu-mi mainile la nivelul pieptului , ca si cand as parea suparata .
"-Nu merge schema aia la mine ! " imi spune , iar eu nici macar nu ma intorc la el .
"Hai ma Alma , doar nu te-ai suparat ? "
Dupa 1 minut ma uimeste cu propozitia lui .
"-Off ! Ma omori femeie ! Bine iti spun ! "
"-Parca ziceai ca nu merge schema asta la tine ?! "
"-Alma , nu te intinde ! "
"-Deci ... ? " ii spun , in incercarea de a-i da un imbold.
"-Pentru ca .... ma provocai la orice cuvant spus ! "
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !