Alma se departeaza de mine, imediat cum din salonul Erikai iese o asistenta care ne spune:
"-Este sub anestezie, puteti intra. "
"-Dar este bine, nu ? " intreaba Alma inca cu lacrimi scurse pe obraji.
"-Da, in mare parte totul este bine, in cateva saptamani isi va reveni si piciorul rupt. "
Am intrat in salonul Erikai, care era adormita. Alma se asaza pe fotoliul de langa geam, iar eu iau scaunul si-l trag langa patul Erikai.
"-E bine sa fie asa palida ? " intreaba Alma, ridicandu-se.
"-Sunt cumva medic ?! "
"-Iar esti arogant ... " spune si-si da ochii peste cap.
Amandoi ne oprim din certat, cand Erika deschide usor ochii, plangand instant. Alma are prima reactie, dandu-ma la o parte.
"-Erika ... Erika ! De ce plangi ? " o intreaba, masandu-i mana. "Paul, da-mi paharul cu apa. "
Fac ce spune, iar ea ii umezeste buzele surorii mele. E si asistenta mai nou ?
"-Spune-mi, de ce plangi ? " o intreaba, dar ea plangea mai rau. "Paul !! " tipa la mine, ridicand mainile
"-Ce pot sa-i fac eu ? "
"-Doamne, esti fratele ei ! "
Ma apropi, Alma dandu-se in spate.
"-Hei, Erika, sunt aici. "
"-Eu va las ... " spune si iese.
"-O vreau pe mama ! " imi spune Erika.
"-Nu, nu ! Te rog, sa nu afle, Erika ! Ma va omori la propriu daca afla ... Te va lua de aici, nu e o idee buna. "
"-Bine ... Iarta-ma ca te pun in situatii grele. "
"-Esti sora mai mica, asta-i treaba ta, nu ? " ii spun, si-i zambesc.
"-Iti amintesti cand am dormit pe canapea ? Vrei sa stai langa mine ? "
"-Desigur. "
Ma intind langa Erika in patul de spital, tinand-o in brate, in timp ce ea aproape adoarme din nou.
-Perspectiva Alma-
I-am lasat singuri, pentru ca stiam ca Paul nu-i va spune nimic cu mine de fata. Cand am vrut sa intru din nou in camera, prin crapatura usii i-am vazut imbratisati pe pat, iar Erika dormea din nou.
Se pare ca Paul nu e chiar un frate asa rau ... Si nici o persoana cum credeam. Zambesc si inchid usa usor, alegand sa merg acasa, caci nu mai aveam ce face.
-Dupa cateva saptamani-
Dupa multe saptamani in care apartamentul lui Paul a devenit ca o a doua acasa a mea, pentru ca petreceam majoritatea timpului cu Erika, ingrijind-o, pot spune ca este ca noua.
Era o seara linistita de sambata, pe care mi-am propus s-o petrec uitandu-ma la un maraton de filme, tolanita pe canapea in pijamale scurte.
-Perspectiva Erika-
Ma uit ultima data in oglinda, aruncand o privire asupra piciorului meu stang care inca ma durea putin. Eram invitata la aniversarea unei prietene bune si aveam sa merg, caci i-am promis.
Paul nu era acasa, si deja ma ingrijora, pentru ca nu raspundea nici la telefon. Aud un ciocanit la usa si merg sa deschid.
Las usa larg deschisa, ca sa-l vad pe Paul sprijinit de tocul usii, abia tinandu-se pe picioare si cu o sticla de bautura cel mai probabil in mana dreapta.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !