-Capitolul 48-

3.1K 118 3
                                    

     Imediat ce multimea de studenti si elevi ce se impingeau pentru a trece s-a mai evaporat, mi-am facut si eu cale spre intrarea in facultate, cand dau de Brian. 

"-Hei ! " ma saluta, dar eu nici nu ma opresc din drum. 

"-Hei. " mormai, incercand sa zambesc. 

"-Esti bine ? Trebuia sa lucram ieri la proiect. " 

"-Am uitat, scuza-ma ! Sunt ocupata. Mai avem mult ? " 

"-Nu, stai calma. Am finalizat eu ieri, daca vrei ti-l arat. " 

"-Aaa ... Il vad cand ajungem la acea baza, acum sunt cam grabita. "

"-Desigur ... " spune dezamagit si se opreste cand din celalalt capat al holului Paul ma striga. 

"-Ne mai vedem, Brian. " ii zic, indreptandu-ma spre Paul. 

"-Cum sa nu ... " 

Ajung langa Paul, care avea cea mai acida fata a lui, insa il sarut usor pe obraz, zambindu-i. 

"-Iar vorbeai cu dubiosul ala ? Inca se uita la noi ... Obsedatul. " comenteaza el, dandu-si ochii peste cap. 

   Figura mea se schimba, simtind cum o raceala neobisnuita imi cuprinde tot corpul, mainile fiind extrem de reci, ca de fiecare data cand aveam emotii sau eram agitata. Si in momentul asta eram amandoua. 

"Te simti bine ? " ma intreaba, ingustandu-si ochii si privindu-ma atent. 

"-Paul ... Ahm ... " zic, brusc uitandu-ma in alta parte decat la el. 

"-Spune, Alma." 

"-Trebuie sa-ti zic ceva, dar nu te enervezi ... "

"-Nu promit, deci spune. " 

   Cand in sfarsit reusisem sa-mi inghit nodul ce mi se formase in gat ca o piatra, si vreau sa deschid gura pentru a scoate cuvintele de mult planuite, apare vesel Edi, bagandu-se intre noi. 

"-Porumbeilor, intrerup ceva ? " spune, aruncandu-mi o privire cu subinteles, iar mie imi venea sa tip. Trebuia sa afle ! 

"-Alma voia sa-mi zica ceva. " replica Paul, iar eu imi maresc ochii. Tot discursul meu se dusese de rapa ... 

"-Eu ... " ma balbai, iar Edi ma privea de zici ca ochii aveau sa-i iasa din orbite si sa ma strapunga. 

"Voiam sa iti zic ca ... ma gandeam sa-ti folosesc iar masina cu Erika. " zic si strang din ochi. 

"-Am mai discutat despre asta ... Vorbesc eu si cu Erika ! Totusi, nu esti in apele tale. " 

"-Normal ca nu e ! Cine ar vrea sa mai stea la cursuri ? Haideti sa mergem sa luam pranzul. " spune Edi, iar eu nu-mi puteam controla fata, care probabil era una plouata. 

  Edi o luase in fata, iar eu inghit in sec, ramanand pe loc pentru a cugeta pret de cateva secunde. Am mintit, iar ... 

"-Nu vii ? " intreaba Paul, intorcandu-se spre mine. 

  Ma uit la el si merg in fata, luandu-l in brate. Confuz, nu raspunde prima data imbratisarii, insa o face totusi, eu tragand aer in piept.

"-Acum mergem. " spun, zambind slab. 

   Dupa pranz, am ajuns acasa, unde am decis sa petrec timp singura. Ma arunc pe pat, punand mana pe telefon si avand s-o sun pe mama. Ea va stii ce trebuie sa fac sau macar imi va spune ceva. 

"-Da, Alma. " 

"-Mami ... " 

"-Esti bine, puiule ? " rosteste cu vocea ei suava, facandu-ma sa ma razgandesc. Nu-i pot spune ca sunt prietena cu un nebun ... Se va ingrijora si are si asa o groaza de griji pe cap. 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum