-Capitolul 19-

5.3K 217 1
                                    


Imi sterg vinul de pe fata , incercand sa ma sterg usor cu un servetel peste tot acolo unde aveam vin . Imi pierdusem rabdarea ... deja , eu nu o inteleg nici macar dupa mama nu am alergat atat sa ma ierte si o fac dupa ea , trebuie sa incetez sau o sa ajung rau de tot . 

"-Deci  , te-a iertat ? " spune Erika entuziasmata , tragandu-l pe Edi dupa ea . 

"-Daca sa imi toarna un pahar in cap inseamna a ma ierta , atunci DA ! " raspund enervat la culme de situatia asta . 

"Iar voi , nu va mai bagati nasul peste tot ! " spun si plec spre camera mea . 

-Perspectiva Alma-

Baiatul asta e plin de tupeu , nu il pot intelege , iar ceea ce au facut aia doi , nu o sa trec prea usor peste asta . Pana la urma am fost un pariu , nu au tinut cont ca poate am si eu ceva de spus , sau .... mai bine nu ma mai gandesc oricum am destui nervi . 

-A doua zi - 

Aseara nu am mai vorbit cu nimeni , m-am inchis in apartamentul meu , incep sa cred ca e mai bine asa . De dimineata m-am dus la facultate , in ultima vreme nu i-am mai dat importanta atat de mult , iar profesorii am inceput sa observ ca m-au cam sanctionat . 

Incepusem sa-mi fac griji pentru mama , nu ma mai sunase de mult . Primeam aproape incontinuu mesaje de la Christian , nu aveam dispozitia necesara sa vorbesc cu nimieni, deci ... clar nici cu el .

Toata ziua mi-am petrecut-o la facultate , in ultimul timp eram paralela cu tot ceea ce se intampla in jurul meu , acum sunt focusata doar pe facultate si atat , nimic altceva . Dupa un dus relaxant , un film bun , era perfect . In timpul filmului , aud soneria usii , asa ca ma indrept spre ea . 

"-Almaaa ! " imi striga Erika numele , sarind si luandu-ma in brate . 

"-Hei ! " spun cat pot eu de seaca . 

"-Ce-i cu tine , in ultima vreme ai fost distanta mai mereu concentrata ? " 

"-Nimic , doar ca pur si simplu, m-am distanta de ceva ce-mi face rau ! "

"-Ok ... pai atunci te las ! " spune si iese pe usa , eu inchizand-o dupa ea .

Poate nu trebuia sa fiu asa , nu cu ea ... cel putin ea nu are nicio vina ca fratele ei e un dobitoc .... 

Ma saturasem de drumul asta , facultate si casa , facultate si casa , poate ca ar trebuii sa mai ies putin .

Dupa cursuri , aleg sa imi petrec dupa-amiaza prin parc sau oriunde doar sa mai ies umpic.Imi faceam griji pentru mama din ce in ce mai mult , daca o sunam nu-mi raspundea , iar ea nici macar nu imi dadea un mesaj , era ceva ciudat , dar nu pot pleca acasa acum , mai ales ca este o sesiune importanta .

Imi faceam griji pentru simplul fapt ca mama avea oarecum niste probleme la inima si stiam ca oricand i se poate intampla ceva , daca ar fi Zoe acolo , mi-ar fi mult mai usor . 

Ma plimbam printr-un supermarket , incercand sa caut ceva care sa-mi atraga atentia , atunci cand imi simt telefonul ca vibra in geanta neagra , il caut rapid sperand ca e mama . 

"-Alo , Alma ! " 

"-Da ... " spun nedumerita . 

"-Sunt Sophia , mama lui Zoe , mamei tale i s-a facut rau si acum am dus-o la spital ! "

Stiam eu ca ceva nu e ok . Ichid telefonul , iesind afara din magazin care era pe o strada principala din cetrul orasului , incercand sa ma calmez , asezandu-ma ose , sprijinindu-am de un zid apropiat , lacrimile imi conturau fata .. simtind u fior rece care imi patrunde tot corpul .

-Perspectiva Paul-

Eram in intarziere maxima , aveam un examen important pe care trebuisa sa-l dau si sa-l iau cu orice pret .... cu Alma nu am mai vorbit  de ceva saptamani bune , ne-am ignorat total . Ma grabeam , si totusi mi se parea ca nu o sa ajung , examenul asta era extrem de important . 

M-am oprit sa alimentez , iar peste drum observ o fata cunoscuta , ma apropii sa vad daca chiar imi este cunoscuta persoana ... aprpiindu-ma ii pot zari fata lui Alma care era plina de lacrimi suspind din ce in ce mai rau . 

"-Alma ? " intreb eu nedumerit , asteptand o reactie . 

Nu spune nimci , dar vine si ma ia in brate , plangand in hohote . 

"-Mama.. " spun tragand aer in piept . 

"-Ce-i cu mama ta ? " intreb confuz . 

"-E la spital ! " spune luandu-si geanta de jos si vrand sa plece cu un taxi .

"-Sper ca in momentele de fata lasi orgoliul deoparte ! Hai ,merg eu cu tine ! " 

Nu m-am speriat asa nici cand mi-a spus mama ca a murit bunicul , ma rascolise oarecum sa o vad asa . 

"-Hei ! " spun luandu-i mana in mana mea . 

"O sa fie bine ! "  ii spun strangandu-i mana in mana mea . 

Isi trage mana , asezandu-si capul pe geam . Mi-am adus aminte de examen , dar asta nu conteaza acum , mai mult conteaza ea .

Dupa ce mi-a explicat unde sta , tot drumul a fost tacuta , fara niciun fel de zgomot . 

"-Alma , poti sa-ti revii , te rog ? "

"-Paul !! Nu mai im cere asta ! Nimic nu o sa fie bine , nu trebuia sa vin in locul asta nenorocit , sa plec de langa ea ! "

"-Crezi ca rezolvi ceva daca  te invinovatesti pe tine ? "

Nu spune nimic , dar imi trage o priviire patrunzatoare . Ajunsi la spital , Alma a cautat in disperare salonul mamei ei , am preferat sa raman afara , era mama ei , chestii mama fiica din care Paul nu facea parte . 

M-am asezat pe un scaun alturat , punandu-mi capul in palme . Dupa un scurt timp vine doctorita intrand in salon, Alma facandu-mi semn sa intru si eu . 

"-Sunteti bine , puteti merge acasa , dar fara prea mult efort zilele astea ! " spune si pleaca . 

"-Mama , el e Paul , o cunostiinta si un vecin ! " 

"-Buna , Paul ! " spune zambitoare . 

Nici nu stiam ce sa-i spun . 

"-Buna ziua ! " spun bulversat . 

"-Multumesc ! "

"-Pentru ce ? "  o intreb . 

"-Pentru ca ai adus-o pe Alma pana aici ! " 

"-Oricand , spun zambindu-i . 

Ies afar din salon , lasandu-le pe ele linistite . 

"-Alma , nu e nevoie sa ramai cu mine , plus ca maine ai examene , te rog , fa asat pentru mine , ma simt foarte bine , serios , poti sa te duci ! " 

"-Mama ... ! "

"-Alma , sunt bine ! " spune , sarutandu-i fruntea parinteste . 

Seara se lasase , iar dupa ce Alma a fost convisa sa plecam , am luat drumul inapoi spre New York . 

"-Multumesc ! "

Nu spun nimic , dar ridic o spranceana . 

"-Multumesc , pentru ca in ciuda a tot , ai fost langa mine , si imi pare rau pentru examenul tau .! "

"-De unde stii de examenul meu ? " o intreb amuzat . 

"-Erika ! "

"-Piticania aia mica , si-o va lua odata ! " spun amuzat , vazand-o si pe ea ca schiteaza un zambet . 

"-Alma.. " 

"Stiu ca poate nu e momentul , dar nu pot lasa lucruile asa , ceea ce ai auzit la sala , nu e tocmai ceea ce s-a intamplat .. "

"-Hai sa nu vorbim despre asta acum , te rog ! " 

"-Bine , imi pare rau ! "

"-E ok , stai linistit ! "





Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum