-Capitolul 34-

5.1K 227 14
                                    

Eram agitata si simteam cum inima imi batea ca nebuna. Urasc intunericul !! Imi da o stare de frica, groaza ... De parca cineva m-ar urmari. 

"-Paul, aprinde naiba odata lanterna aia ! " tipam la el, vazand ca o aprinde. 

"-Multumita ? " 

"-Da. " 

"-Bine, hai sa te duc acasa. " 

"-Ce ?! " 

"-Nu ai zis ca vrei acasa ? " ma intreaba si ranjeste. 

"-B, ba da ... Dar... Eu nu stau singura pe intuneric. " spun mormait, privind in jos. 

   El incepe sa rada, eu calcandu-l pe picior. 

"-Bine, gata. " spune, inaintand. 

"-Unde mergi ? " 

"-In camera ... Doar nu o sa stau aici sa ma uit in gol. " 

   Mergeam prin sufragerie, eu agatandu-ma de bratul lui Paul de frica. Se aude un scartait bizar, iar eu tresar. 

"-Usor, e doar usa. " imi spune, lasandu-ma sa intru in camera lui. 

"-Si acum ce facem ? " 

"-Nu vrei sa jucam Monopoly ? " imi zice sarcastic. 

   Imi dau ochii peste cap, cand lantera telefonului palpaie, apoi se stinge. 

"-La dracu ! " il aud pe Paul. 

"-Paul ... " zic, simtindu-mi inima in gat. 

"-Nu mai am baterie... " 

"-Si stam pe intuneric ?! " ma rastesc. 

"-Si ce vrei sa fac ? Nu vezi ca in tot complexul nu e curent ? Am fata de Omul Curent ? " 

Respiram intr-un mod alert, invartindu-ma prin camera in timp ce Paul statea comod pe pat. Nici nu pot sa-l vad bine ... Aproape ca nu-l vad. 

"-Dormi ? " il intreb intr-un final. 

"-Nu, stau. Hai si tu, ca faci vant. " zice si-i pot auzi rasul slab. 

   Ma indrept spre pat, dar dintr-o data il aud scancind. 

"-Stomacul meu ! Alma, mi-l scoti pe gura !! "  se rasteste, putand sa realizez ca stateam apasata cu palmele pe burta lui. 

"-Scuze, scuze ! Te doare ? " 

"-Nuuu, m-ai mangaiat. " 

"-Stai, ca nu am vedere nocturna ! " 

Incerc sa ma ghidez prin intuneric, pe pat, dar pot sa jur ca eram deasupra lui, dar el nu comenteaza nimic. 

"-Alma ... " 

"-Da ? " 

"-Ia-ti mainile de pe fata mea. Mi-ai bagat mana-n ochi !! " 

"-Scuze, dar nu vad nimic ... " 

 Ii aud oftatul, apoi ma ia de ambele maini, asezandu-ma langa el. Imi respira in par, incalzindu-ma. 

"-Stii, chiar ai fost amuzanta cu gelozia ta. " imi spune usor. 

"-Nu eram geloasa ... " ripostez tot pe un ton jos. 

"-Cum zici tu. " spune si casca. 

   Dintr-o data, ii aud doar inspiratiile si expiratiile, pana adorm si eu langa el. 

 -Perspectiva Erika- 

I-am lasat milioane de mesaje lui Paul si-mi vine sa-i dau cu ceva in cap. Deja nervii mi s-au intins la maxim ... M-a adus la prostia asta de aniversare si m-a lasat singura ! 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum