Mi-am facut un dus rapid si tot zambeam ca o proasta ... Simteam ca inima are ceva si nu stiu, incerc sa nu ma mai gandesc la nimic si chiar atunci imi suna telefonul ; era Christian.
"-Hei ! " raspund simplu.
"-Buna. Ce faci ? "
"-Doar ce am facut un dus, tu ? "
"-Eh ... Ma plictisesc. E soare afara, ce-ar fi sa luam pranzul ? " imi spune si pot sa-mi dau seama ca e trecut de ora 12 si eu abia ma trezisem ...
"-Bine. In 10 minute sunt la restaurant. "
Cand am coborat jos, doar am salutat, am schimbat doua replici cu Erika si am iesit. Ca de obicei, Christian a fost mai punctual ca mine.
Dupa ce am mancat si Christian a insistat sa plateasca el, am iesit la aer curat.
"-Alma ! Alma, unde iti e gandul ? " ma trezeste el din visare.
"-Ahhh ... Cred ca sunt obosita. "
Ma uit la Christian si credeam ca sunt eu ametita, dar nu eram si el chiar se apropia extrem de mult de mine. Nu voiam sa-l imping ca o taranca, dar nu stiu de ce mi-am intors fata si chiar atunci imi aud numele.
"-Alma ! " era Paul ... Inteleg vrea sa fie detectiv, dar FBI-ul l-ar fi primit cu caldura.
"-Paul ?! " spun mirata, iar Christian isi da instant ochii peste cap. "Ce cauti aici ? "
"-Mai nou esti bodyguardul ei sau ... ? " intervine Christian.
"-Da, dle. insistent ! Tie chiar ti se pare ca Alma e interesata ? " zice, venind tot mai aproape.
"-Daca nu ar fi, de ce e aici ? "
"-Alo, sunt aici ! " intervin , fiind intre cei doi.
"-E policitoasa. " spune Paul, parandu-se ca niciunul din ei nu m-a bagat in seama.
"-Da, chiar si cu cine nu merita. "
"-Christian ! " zic aspra cand vad ca se incinge atmosfera.
"-Credeai ca ma simt ? "
"-Ar trebui ! "
"-Zici ? "
"-Paul, gata ! "
Dar nu apuc sa fac ceva, ca Paul ii tranteste un pumn de toata frumusetea lui Christian, acesta clatinandu-se si cazand, avand sange la nas.
"-Paul ! " tip si ma aplec sa-l ajut pe Christian, care incerca sa-si stavileasca sangele.
"-Tine-ti cainele in lesa, Alma ! " zice Christian si se ridica singur.
"-M-ai facut cumva caine, bai gagauta ? " spune Paul, iar eu imi imping mainile in pieptul sau.
"-Gata, amandoi ! Christian, scuze ... "
"-Nu e vina ta Alma, ca unii nu stiu cand sunt in plus. "
"-Ce sa spun, tu ala inteligent. "
"-Paul, hai sa mergem. " ii spun, el urmandu-ma.
Ajunsi acasa, izbugnesc.
"-Ce-a fost aia ? "
"-Si-a cerut-o. " zice destul de calm.
"-Imi pot purta singura de grija ! Umblu cu cine vreau. "
"-Dar nu cu ala ... "
"-Ala are un nume ! " ma rastesc eu.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !