-Capitolul 54-

2.9K 125 1
                                    

    Imediat ce Paul s-a putut tine pe picioarele lui, am plecat din locul de unde puteam fi chiar prinsi de politie. Recunosc ca am intrat intr-un anturaj ciudat, dar acum o sa incerc sa ies, desi Scott e de treaba. 

"-Si spune-mi cum ai ajuns ... " incepe Paul. 

"-Ah, e gasca lui Scott. " spun, tragandu-mi centura. 

"-Am si uitat de Francisc. " zice, fiind atent la drum. 

"-Scott. " 

"-Cum o fi. " 

    Am ajuns la complex, iar Paul ma intreaba: 

"-Esti sigura ca poti sta singura ? " 

"-Paul, nu sunt un copil. Esti la un etaj distanta. " zic si-i aranjez tricoul, desi nu avea nevoie. 

"-Hmm ... " imi spune si se apropie de mine, fiind intre noi mai putin de un cm. 

   Ranjeste, apoi ma saruta. 

"-Totusi, poate ar fi mai bine sa raman. " imi zice, dandu-mi dupa ureche o suvita ce-mi acoperea obrazul. 

"Cred ca da. " zic si imping usa cu piciorul. 

       -A doua zi- 

  Dormeam atat de bine pe pieptul lui Paul, cand niste batai in usa puternice ma fac sa tresar. Ma ridic usor de langa el, luandu-mi de pe jos perechea de pantaloni si tricoul. Merg sa deschid, avand surpriza de a-l vedea in fata usii pe administrator. 

"-Buna dimineata, domnisoara Miles. " 

"-Buna dimineata. " 

"-Am venit sa iau chiria. " 

"-Stiti ... Trec printr-o perioada grea, mama a murit curand si ... " vreau sa zic, dar ma intrerupe. 

"-Eu tot imi vreau chiria. Iti mai dau doua saptamani, doar ca esti fata buna. " 

"-Multumesc mult ! " zic si intru. 

"-Ce facea administratorul aici la prima ora ? " 

"-A ... nimic. A venit sa-mi prezinte condoleante. " 

"-Serios ? " 

"-Aha. Haide, sa mancam. " schimb eu subiectul. 

    Imediat dupa ce Paul a plecat, am sunat-o pe Zoe. 

"-Zoe ... nu stiu ce sa fac. " 

"-Calmeaza-te ! Trebuia sa-i spui lui  Paul. " 

"-Nu, in niciun caz. Nu vreau sa faca ceva pentru banii aia. Il cunosc, mamei lui nu-i va cere si va vrea sa faca rost singur. Si nu cred ca e genul sa mearga la spalat de vase cu ziua. " 

"-Erika ? " 

"-Erika si-a stricat toti banii pe machiaje, haine si pantofi ... Edi ii plateste cartile si pranzul, mai spune ceva. " 

"-Uite, si Paul ar putea face la fel. " 

"-Paul nu are bani momentan, Zoe. Nu-i deajuns ca atunci cand a fost faza cu Brian el a platit spitalizarea ? Mi-e si mie aiurea. " 

"-Ai dreptate. " 

"-Am folosit banii din contul mamei pentru inmormantarea mamei, totul a fost asa scump ... " 

"-Te-as ajuta eu, dar stii ca am dat banii pe telefon. " 

"-Am si uitat ... " zic si oftez. 

"-Si atunci ce faci ? Iti dau eu bani la urmatoriul salariu. " 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum