8.DIO

578 18 2
                                    

/CLARISSA'S P.O.V/

Probudila sam se i ugledala sam Liama koji je spavao na fotelji malo dalje od mog kreveta. Izgledao je tako prekrasno. Tako mirno, nevino, kao anđeo koji je pao s neba samo kako bi me čuvao. Uzela sam mobitel sa svog stola i poslikala sam ga kako spava. Mislim da sam upravo našla svoju novu pozadinu mobitela. Gledala sam i dalje u njega tako uspavanog dok mi je mislima prolazio onaj poljubac od jučer. Zašto ta prokleta minuta nije mogla trajati duže? Sama pomisao na te divne prekrasne meke usne budile su u meni lavinu osjećaja. O kako bi ga samo ponovo poljubila. Samo da još jednom osjetim te prekrasne usne na svojima i uživam u tom trenutku kao da nema sutra. Tiše mrmljanje Liama me budi iz misli i maleni osmijeh mi se stvori na licu. Dva predivna smeđa oka upravo su me umorno gledala. '

'Jutro spavalice.'-Rekla sam s osmijehom. 'Kad, kad si se probudila?'-Upitao me trljajući rukama svoje još uvijek uspavane oči. 'Malo prije.' 'A dobro onda....nego.. jesi li gladna?'-Upitao me. 'Jesam naravno.' 'Dođi.'-Rekao je pružeči mi ruku. 'Što?'-Rekla sam smijući se. 'Idemo dolje spremiti nešto za doručak.' -Samo sam se nasmijala i uhvatila sam ga za ruku. Spustili smo se dolje u kuhinju kako bi spremili neki doručak. Na stolu se uskoro moglo naći svega pomalo. Jaja, slanina, sok od naranče i još puno toga. 

'Hej Liame.' 'Reci.' 'Što misliš ako nekoga pogodiš u glavu jajetom hoće li ga boljeti?' -Upitala sam ga. 'Ne znam. Nikada to nisam probao saznati. Zašto pitaš?' 'Zato!'-U trenu sam mu bacila jaje u glavu. Jednostavno nisam mogla odoljeti. Umirala sam od smijeha dok je on rukom micao dijelove jajeta sa svoje kose. 'I je li boli?'-Upitala sam ga kroz smijeh. 'Ne znam. Reci ti meni.' -U sekundi mi je bacio jaje u glavu kako bi mi vratio, a ja sam se nastavila smijati. 'Hahahaha budalo jedna vidi mi kosu!'-Rekla sam kroz smijeh. 'Vidi ti moju. Ti si sve ovo započela.'-Govorio je kroz smijeh. Oboje smo jedva dolazili do zraka od toliko smijeha.

 'Ali moram ti priznati. Žuto ti dobro stoji.'-Rekao je. 'A da? I tebi isto.'-Rekla sam smijući se. 'I je li  imaš odgovor na svoje pitanje?'-Upitao me. 'Vjeruj mi imam. Ovo boli.' 'Eto vidiš.' 'Znao si cijelo vrijeme?' 'Možda. Dečki i ja se na svakoj turneji gađamo jajima ali htio sam da sama otkriješ sva ova čuda.' 'Budalo jedna!'-Izderala sam se kroz smijeh dok sam ruku napunila brašnom. 'Ne bi se usudila.' 'O da bi.' -Bacila sam mu punu šaku brašna u lice i u trenu je pobijelio. Iz džepa sam izvukla mobitel i poslikala sam ga takvog. 'Liame čime god da te pogodim, sve ti dobro stoji.' -On je pokraj mene urlao od smijeha dok se nije zaletio prema meni i srušio me na pod kao lutku za rušenje. On se nalazio na meni, a ja ispod njega urlajući od smijeha. 'Ovo je stvarno bilo nepotrebno.' 'Ja se s time, ne bi složio.'-Rekao je kroz smijeh.

 I onda...Zagledali smo se jedan drugome u oči i smijanje je polako nestajalo. Njegove usne su se približavale mojima i samo sam iščekivala kada će ih staviti na moje. Trnci su prošli mojim tijelom dok je on ljubio moje usne kao da će ih svaki čas pojesti. Ne sjećam se kada sam zadnji put ovoliko uživala u ljubljenju. 'Khm.'-Kratko khm se čuje blizu nas i Liam se u trenu miče sa mene. Imali smo što za vidjeti. Dečki su nas gledali i sakrivali sitne osmijehe dok je Louis malo pomalo bjesnio. Podigli smo se s poda i samo čekali komentare.

'Što se ovdje događa?'-Louis je upitao sakrivajući bijes u sebi. 'Radili smo doručak.'-Liam je rekao. 'A da? Na podu? Prekriveni jajima i brašnom?' 'Da.'-Rekao je kratko. 'A zašto si onda ležao na mojoj sestri i ljubio ju?'-Louisu je malo nedostajalo da pukne. 'Na to nemam odgovor.'-Rekao je. 'I mislio sam.' Odlučila sam se umiješati. 'Lou...bilo je slučajno kunem se. Radili smo doručak, zezali se, on se spotaknuo i pao je na mene jer je pod sklizak zbog jaja koje smo razbili.' 'Kako objašnjavaš poljubac?' 'U padu slučajno su nam se usne dotaknule. Kunem se.' Štitila sam Liama ,a i nisam htjela da ovo sve na kraju završi kao svađa dvaju najboljih prijatelja jer me Liam poljubio. Na Louisu se vidjelo da mi ne vjeruje, ali je ipak popustio.

Love Is A Gameحيث تعيش القصص. اكتشف الآن