/CLARISSA'S P.O.V/
Probudila sam se dok je Liam još uvijek spavao. Okrenula sam se prema njemu i pogledala sam ga. Njegove savršene crte lica su se sada isticale, trepavice su krasile njegove zatvorene oči, a kosa mu je bila sva raščupana i seksi u isto vrijeme. Bio je bez majice i mogao se vidjeti svaki njegov isklesan mišić. Prošla sam noktom po njegovoj ruci na što je on zatrzao, pa se probudio. Pogledao me svojim umornim očima i nasmijao se.'Što radiš?'- Upitao me. 'Promatram te dok spavaš.'-Rekla sam i sitno sam se nasmijala.
'Zar je to zanimljivo?'-Upitao me. 'Vjerovao ili ne...uistinu jest. Izgledaš prekrasno kad spavaš. Ne znam da li je to zbog tvojeg isklesanog tijela ili prekrasnog lica anđela, ali uistinu je zanimljivo.' 'Sada znaš kako je meni kada gledam tebe. Savršenstvo u jednom malenom i slatkom biću koje voli više od ikog, ikada.' -Pogledala sam ga i mogla sam osjetiti kako moji obrazi poprimaju rumenu boju. Nasmijala sam se i rekla:'Čak i ovako rano ujutro mi znaš izmamiti osmijeh na lice. Što si ti?'-Upitala sam ga.
'Samo dečko koji je naprosto lud za tobom i koji će te oženiti.' -Nasmijala sam se, a on mi je pramen kose maknuo sa lica, pa je prislonio svoje usne na moje. Ne vjerujem da ću ove usne ljubiti do kraja svog života. Odmaknula sam se od njega, a on me je zbunjeno pogledao.'Čemu to?'-Upitao me. 'Morala bi se spremiti da odem k Louisu. Obećala sam mu da ćemo se vidjeti prije nego ode na medeni mjesec s El.'-Rekla sam. 'Želiš li da te odvezem?'-Upitao me. 'Može. Usput mu i kažemo nove vijesti.' -Kimnuo je glavom, a ja sam se nasmijala. Dodao mi je odjeću i čekao je da se presvučem.
'Neću se presvlačiti pred tobom.'-Rekla sam s osmijehom. 'Zašto ne?'-Upitao me.
'To je malo teško objasniti.'-Rekla sam. 'Kako to misliš 'to je teško objasniti'?'-Upitao me.
'Zato jer jest.'-Rekla sam, pa sam spustila glavu. 'Lissa...hej meni možeš sve reći. Pa sada si mi zaručnica.' 'Znam Liame, ali sumnjam da bi me razumio.' 'Iskušaj me.'-Rekao je nasmijao se. 'Ja sam dosta nesigurna u vezi svojeg tijela. To je tako oduvijek. Imala sam problema sa kilama kao mlađa i izgubila sam te iste kile, ali ta nesigurnost je nekako ostala.'-Pogledao me od glave do pete i prošao je rukom kroz kosu.'Nisi jedina koja je imala taj problem. Imao sam i ja.'-Rekao je. 'Ti?! Pa ti izgledaš savršeno.'-Rekla sam. 'Nisam prije tako izgledao i to me ubijalo. Ali sam našao samopouzdanje i pogledaj me sada. Uz malo truda, rada i volje. Zadovoljan sam. Zato nema straha. Pogotovo ne uz mene ili u vezi tvog tijela. Savršena si i ne moram te skinuti da bih to znao.'
Zacrvenila sam se u obrazima i odlučila sam se skinuti pred njime. Hrabra sam. Prošla sam pola svijeta za njega...ovo je ništa. Primila sam donji dio majice koju sam imala na sebi i polagano sam ju počela skidati. Pratio je svaki moj pokret i izgledao je kao da mi se divi. Ostala sam samo u kratkim hlačicama i grudnjaku. Polagano sam skinula hlačice i pogledala sam ga. Nije mogao skinuti oči s mene.
'Nemaš pojma koliko si savršena. Bez obzira na to što misliš da nisi. Sa viškom ili manjkom kila u mojim očima ćeš uvijek biti savršena.'
Stavila sam majicu i hlače sa strane i približila sam mu se. Stavila sam svoje ruke oko njegovog vrata i pogledala sam ga u oči.
'Volim te.'-Rekla sam. 'I ja tebe.'-Rekao je i poljubio me.
I onda...polagano smo se počeli približavati krevetu. Njegove ruke su čvrsto držale moj struk, a moje njegov vrat. U trenu smo završili na krevetu. Nastavili smo se ljubiti dok je on ostavljao nježne poljupce po mojem vratu i ključnoj kosti. Trnci su prolazili mojim tijelom dok je on ostavljao vlažan trag svojih usnama po mojoj koži. Ruke su mu još bile na mojem struku dok sam ja prolazila rukom kroz njegovu prekrasnu kosu. Prestao me ljubiti, pa me pogledao. Nasmijao se i znala sam što će se dogoditi sljedeće.
/LOUIS'S P.O.V/
Sjedio sam u svojoj sobi dok sam čekao El da se spakira za put. Clarissa još nije stigla što znači da je ili previše umorna, pa još spava ili je zaboravila na naš dogovor. El je ušla u sobu i vidjela me je kako sjedim na krevetu.'Čekaš Clarissu?'-Upitala me. 'Da. Rekla je da će doći, a nema je. A nama avion polijeće za sat vremena.' 'Doći će.'-Rekla je i sjela mi je u krilo. 'Nadam se.. Ali nisi ju vidjela jučer. Bila je sva u šoku koji je bio pomiješan sa ljutnjom.' 'Naravno da je bila takva. Nije to mala stvar kada ti roditelji dođu iz druge države i kažu da se moraš vratiti doma sa njima. Nije joj lagano Lou..kao ni tebi jer imate takve roditelje.' 'Uništili su nam živote. I sada kada smo ih oboje sredili, htjeli su to učiniti ponovo.' 'Ali im to niste dozvolili. Bili ste hrabri oboje.
A ti ponajviše jer si se tako zauzeo za svoju mlađu sestricu.' 'Za nju uvijek. A isto bi i učinio za tebe. Zato sam te i oženio.'-Nasmijao sam se, a ona je uzvratila osmijeh. Približila je svoje usne mojima i poljubila me.'Gospodine Tomilson.'-Rekla je sa smiješkom. 'Gospođo Tomilson.'-Rekao sam uzvraćajući osmijeh. 'Savršeno zvuči zar ne?'-Upitao sam ju. 'Nemaš pojma koliko.'-Rekla je. 'Sada znam. Jer sam ti ga htio dati više od ičega, a snovi su mi se ostvarili.' 'Drago mi je da jesu. Jer su se moji ostvarili još onaj dan kada sam te ugledala, a sve ovo je samo šlag na tortu.'-Nasmijao sam se, a i malo sam se zacrvenio u obrazima. A to mi se skoro nikada ne događa. 'Volim te El.'-Rekao sam. 'I ja tebe Lou.'-Rekla je i zagrlila me.
YOU ARE READING
Love Is A Game
Fanfiction"Ne obećavaj mi nešto za što je nemoguće dati obećanje. Samo budi tu i uvjeri me da griješim svaki puta kada mislim da ću te izgubiti."