/Clarissa's P.O.V./
Kopam po ormaru već dobrih pola sata. Pokušavam naći neku haljinu za tulum. Nisam ljubiteljica haljina zato ih ni nemam puno. Napokon nađem jednu. Crna, malo iznad koljena. Niti previše kratka, niti previše duga. Haljina je elegantna, a opet dobro bi pasala za tulum. Odlučim obući haljinu i pitati Louisa za mišljenje. Znam da će mi on iskreno odgovoriti. Skinem trenirku koju sam imala na sebi i odložim ju na krevet. Oblačim haljinu i na svu sreću mogu ju zakopčati. Pogledam se u ogledalo i iskreno, ne izgledam toliko loše. S tim mislima odem do dnevnog potražiti Louisa. No čim uđem u dnevni, ne zateknem tamo Louisa. Nego Liama. Njegov pogled se prebaci na mene. Raširio je oči i ne miče pogled sa mene.
'Slikaj, duže će trajati.' -Kažem mu ,a on se nasmije. 'Savršena si. O Bože.' -Kaže, a ja osjetim da mi obrazi gore. Nikada nisam dobro prihvaćala komplimente. Vjerojatno jer ih nisam često dobivala. 'Je li dobro? Htjela sam u tome ići.' -Kažem. 'Savršeno je, ali ne. Ne možeš ići u tome.' -Kaže, a ja ga zbunjeno pogledam. 'Što? Zašto ne?' -Upitam zbunjeno i apsolutno ništa mi nije jasno. 'Znaš li ti koliko će dečki biti tamo. Nema šanse da ideš u ovome. Svakome bi se digao na tebe, a još da te neko pojebe tamo. Ni u ludilu.' -Kaže, a ja se nasmijem. Brižni Liam je nešto novo. 'Dragi, misliš da se ne bi mogla obraniti od neke budale?-Upitam ga. 'Draga, znam da ne bi mogla. Uostalom ako ti se baš nosi ta haljina, nosi ju kada sam ja ovdje.' -Kaže, a ja se opet nasmijem. 'Perverznjaku.' -Kažem, a on mi se izbelji. 'Čekaj me ovdje, presvući ću se opet.' -Kažem, a on klimne glavom.
Odjurim u sobu i skinem haljinu sa sebe. Možda je Liam bio u pravu. Ne želim neku napaljenu budalu. Haljinu vratim na vješalicu i vratim se traženju odjevne kombinacije. Nađem crne hlače i odmah ih obučem. Iz prve nađem crni, kratki top s Batmenovim logom. Odmah na sebe stavim i tu majicu. Stanem ispred ogledala i zadovoljna sam. Majica mi otkriva malo trbuha, ali to mi uopće ne smeta. Opet odem do dnevnog da čujem Liamov komentar. Čim uđem Liamov pogled je opet na meni.
'Ovo je savršeno. Mogao bi te oženiti samo zato jer imaš majicu s Batmenovim logom.' -Kaže, a ja se sitno nasmijem. 'Znači u ovome mogu ići?' -Upitam ga. 'Da definitivno možeš.' -Kaže, a ja se nasmijem. Taj čovjek me nasmijava iz dana u dan. Ne znam kada sam se zadnji put toliko smješkala.
'Imam ideju. Imaš li bilo šta od odjeće na Batmana.' -Upitam. 'Naravno da imam. Zašto?' -Upita me. 'Obuci crne hlače i majicu na Batmana. Biti ćemo isti.' -Kažem. 'Odlična ideja. Ali poprimit ćemo puno pogleda.' -Kaže. 'Koga briga? Zajebi sve, jednom smo mladi zar ne?' - Upitam. 'Da definitivno. Nemam ovdje ništa. Moram doma da se presvučem. Hoćeš sa mnom?' - Upita. 'Ne, nisam još gotova. Presvuci se pa dođi po mene.' -Kažem. 'Dogovoreno. Sama si trenutno, Louis je u 1D kući sprema sve.' -Kaže mi. 'Okej.' -Kažem. 'Pazi da te netko ne ukrade. Vratit ću se čim prije.' -Kaže i ostavi pusu na mom obrazu. Ni ne stignem odgovoriti na njegove riječi jer je on već vani.
Sama sebi se nasmijem. Liam je toliko dobra osoba. U ovih par dana što sam ovdje, Liam je stalno kod nas. Louis mi je pričao kako oni imaju odličan odnos. Njih petorica su kao braća i stalno su zajedno. Užasno sam ponosna na Louisa. Ima svoju malu obitelj i sretan je. A nadam se da ću i ja biti sretna kao on. Odlučim se riješiti tih misli i vratim se natrag spremanju. Iz torbe vadim crne starke. Obavezno moram nagovoriti Louisa da me odvede u šoping. Iz torbe još vadim figaro. Uključim figaro i ostavim da se ugrije. Dok čekam uzimam mobitel i pogledam imam li kakvih poruka. Jedna od Louisa. Otvorim ju i vidim njega, Zayna i Nialla. Nasmijem se i odlučim da ću mu kasnije poslati sliku s Liamom. Odložim mobitel na stol i krećem frćkati kosu. Nakon 45 minuta sam napokon gotova. Neću se šminkati previše. Stavim tuš i maskaru. Puder ne stavljam skoro nikada. Jedino ako su baš neke svečane prilike. Taman kad završim sa svime začujem zvono na vratima. Vjerojatno se Liam već vratio. Odem otvoriti, ali prije toga pogledam kroz špijunku je li li to stvarno on.
أنت تقرأ
Love Is A Game
أدب الهواة"Ne obećavaj mi nešto za što je nemoguće dati obećanje. Samo budi tu i uvjeri me da griješim svaki puta kada mislim da ću te izgubiti."