14.DIO

285 10 1
                                    

/LIAM'S P.O.V/

Clarissa i ja smo ušli u taj prostor gdje se nalazila proslava izdavanja albuma. Svi pogledi su bili uprti u nas dok je Clarissa spustila glavu i uhvatila me snažno za ruku. 

'Hej što je bilo?'-Upitao sam ju dok smo hodali prema našem stolu gdje su nas već čekali dečki i Simon. 'Svi jebeno zure u nas. Nisam naučena na to.'-Rekla je i još mi je snažnije stiskala ruku u svojoj. 'Zanemari ih. Ljudi zure jer nikada nisu vidjeli ovako prekrasnu djevojku.'
Podigla je glavu, pogledala me i nasmiješila se. E to volim. Volim kad mi se smiješi. Odveo sam ju do našeg stola i kao svaki džentlmen izvukao sam stolicu kako bi sjela. Ona me gledala i smiješila se. Dečki su nas čudno gledali dok se Louis s druge stane stola zagonetno smješkao.


'Kako to da ste došli zajedno?'-Začuo sam Zaynovo pitanje sa strane. 'Zato. Što, zar je to možda zabranjeno?'-Upitao sam ga podižući jednu obrvu na gore.
'Nije. Iss buraz samo sam pitao.'-Rekao je i zakolutao je očima. Nisam znao da će im to biti toliko čudno. Došao je konobar do nas i donio nam jednu bocu šampanjca. 'Hoćeš li?'-Upitao sam Clarissu koja je gledala svugdje po prostoriji tražeći nešto zanimljivo. Bilo joj je dosadno. Pogledala me i odmahnula je glavom da ne želi.
Ustao sam od stola i stao sam ispred nje. Pružio sam joj ruku na što me ona zbunjeno pogledala.

 'Što je?'-Upitala me.
'Želiš li plesati?'-Upitao sam ju sa malenim smiješkom nadajući se potvrdnom odgovoru. 'Ma zašto ne.'-Rekla je, nasmijala se i uhvatila me za ruku. 

Otišli smo na podij i ples je započeo. Njene ruke oko mog vrata, a moje ruke oko njenog struka. Prekrasan osjećaj.

/CLARISSA'S P.O.V/

Liam i ja smo već jedan sat plesali bez prestanka. Par puta mi je usnama oblikovao volim te na što sam se ja uvijek nasmijala. Izvukao je osmijeh iz mene u nekoj čudnoj malenoj sekundi. Htjela sam ga par puta poljubiti, no od svih onih silnih pogleda sa strane, to je praktički bilo nemoguće.

 'Clarissa!!'-Začuo se poznati ženski glas iza mene. Odmaknula sam se od Liama i okrenula sam se prema iza. Bila je to Camila iz Fifth Harmony-a,a iza su hodale cure i smiješile su mi se. Nisam znala da su i one ovdje. Nasmijala sam se i mahnula sam im. Došle su do mene i izgrlile su me.

 'Hej ..pa od kud ti ovdje?'-Camila me upitala na što sam se ja nasmijala. 'Došla sam s Louisom.'-Lagala sam. Ne mogu im samo tako reći da sam došla s Liamom. Posumnjat će. Ona se nasmijala i pitala me da li želim ići s njima sjesti tamo za bar.
Rekla sam joj neka pričeka. Otišla sam do Liama koji je sam sjedio za stolom i smijao se nečemu. Dozvala sam ga na što se on okrenuo i nasmijao.

 
'Hej.'-Rekao je. 'Hej ovaj ... došla sam ti samo reći kako ću sjediti tamo s curama, a ti kasnije ako želiš, možeš nam se pridružiti.'-Rekla sam. 'Ne neću vam smetati. Odi uživaj. Ja ću se pridružiti dečkima.' 'Može.'-Rekla sam. Nasmiješila sam se i otišla sam k curama.

/KASNIJE.../

/LIAM'S P.O.V/

Sjedio sam s Harryom za nekim potpuno desetim stolom dok su nam se čaše svako malo punile. Alkohol je već djelovao na mene i prostorija je sada kružila oko mene. Harry mi je u ruku dodao bocu nekog starog viskija.

 
'Nema šanse da još i to popijem.'-Rekao sam i vratio sam mu bocu. 'Zašto ne? Pa nećeš umrijeti od malo viskija.'-Rekao je. 'Istina neću ali ne mogu više ništa popiti.' 'Zašto? Ne želiš da ti cura osjeti alkohol kada ćete se ljubiti.?!'-Rekao je provocirajući me.
'Koja cura?'-Pravio sam se glup. 'Clarissa.'-Pokazao je rukom na Clarissu koja je na podiju plesala s curama i u ruci je držala čašu šampanjca. 

'Harry.. Mislim da si previše popio.' 'Možda jesam ali znam da ti i ona nešto mutite.'-Rekao je ispijajući čašu viskija. 'Ne mutimo ništa. Ona i ja smo samo prijatelji.'
'Ako ste vi 'Samo prijatelji' onda mora da ćeš se htjeti kladiti sa mnom.' Tu me zaintrigirao. 'Nastavi.'-Rekao sam i uzeo sam onu bocu viskija koju je Harry umalo popio sam.
'Oklada :Onaj koji prije završi s Clarissom i odvede ju u krevet, taj dobiva okladu.' 'Rok?'-Upitao sam. 'Dva tjedna.'-Rekao je. Znao sam da ću ovo na kraju požaliti ali ovo nisam govorio ja nego alkohol iz mene.

 'Dogovoreno.' -Rekao sam u rukovali smo se. 'I još jedna stvar.' 'Koja?'-Upitao sam.
Izvadio je nekakav papir iz džepa svojih hlača i stavio ga je ispred mene. 'Što je ovo? Kakav je ovo papir?' 'Ovo je papir koji možeš potpisati. Nakon što ga potpišeš, oklada se više ne može povući i mora se izvršiti do kraja.' 

I u sekundi, ne znam ni kako samo mi je ruka prošla po onom papiru i moj potpis se već tamo nalazio. Harry se zagonetno nasmiješio i vratio je papir u džep.

Love Is A GameWhere stories live. Discover now