/Liam's P.O.V/
I dok hodamo prema parku, naše ruke su spojene. Priznajem da mi je to najdraža stvar na ovom svijetu. Moja ruka u njenoj i ništa drugo mi nije potrebno. Nadam se da nas fanovi neće primijetiti, jer to sada najmanje želim. Nakon još kratkog hodanja dođemo do parka. Sjednemo na prvu slobodnu klupicu. '
Napokon, noge su mi otpale'.- Čujem da je prokomentirala. 'Mogao sam te nositi, zašto nisi rekla?' -Upitam ju. 'Joj molim te. Pa da ti otpadnu leđa.' -Kaže. 'Daj Clarissa.'-Kažem. 'Pa govorim ti istinu.' -Kaže, a ja preokrenem očima. 'Ajde šuti molim te. Ne želim više ni riječ čuti o toj temi.'-Kažem. 'Dobro, dobro.' -Kaže, a ja se nasmijem jer mi je Clarissa Tomlinson prvi put popustila.
'Ovaj Lissa, smijem te nešto pitati?' -Upitam ju. 'Naravno, reci.' -Kaže i uzima gutljaj kave. 'Louis mi je rekao, da ne vjeruješ u ljubav. Zašto?' -Upitao sam, a ona me je odmah pogledala. 'Ne želim o tome.' -Kaže mi dok joj pogled padne na tlo. 'Je li se nešto toliko loše desilo?' -Upitam opet. 'Ne, nije. Jednostavno ne želim o tome.' -Kaže mi dok i dalje gleda u tlo. 'Dobro kako želiš. Ali uvijek mi možeš reći.' -Kažem. 'To je tako sjebano Liam.' -Počne pričati, ali se zaustavi. 'U srednjoj školi sam imala problema sa dečkom.' -Kaže. 'Želiš li mi ispričati?'-upitam, a ona klimne glavom.
'Sve je počelo od te jebene srednje škole. Bila sam najobičnija učenica, nisam bila popularna ili tako nešto, iako sam privlačila pažnju nekim dečkima.' -Kaže i na to me obuzme ljubomora. Moram se smiriti. 'To mi je dosta smetalo jer nisam voljela toliko pažnje. Dok jednog dana nisam zapela za oko glavnom tipu u školi. Naravno da su sve cure bile ljude za njim. Sve osim mene... Mene nije ni malo zanimao i nisam na njega obraćala pažnju. Sve dok jednog dana i ja nisam pokleknula na njegov šarm. Svakog dana mi je ostavljao pisma. Svaki je bio romantičan i pun riječi na koje bi pala svaka djevojka. Mislila sam da mu stvarno značim jer se previše trudio. I tako sam pristala na vezu s njime. Bio je drag, pažljiv, upoznao¬ se s mojim roditeljima koji su ga obožavali. Bilo je to tri savršena mjeseca. Sve dok jednog dana nije proširio glasinu po cijeloj školi. Rekao je da sam kurva i da sam ga svaku večer molila za ono.' -Čim je to rekla, bijes se u meni povećao do maksimuma. Kunem se ako ga ikad sretnem ubit ću Boga u njemu.
'Čim sam to čula prekinuli smo. Moji roditelji nisu vjerovali u tu priču i okrivili mene za taj prekid.' -Završila je. Nisam mogao vjerovati što joj je ta pička napravila. Ubio bih ga najradije. 'Ubit ću ga Clarissa. Majke mi. Naći ću ga i ubiti Boga u njemu.' -Kažem. 'Smiri se Liam, molim te.' -Kaže mi nježnim glasom. 'Nema šanse. Užasno sam bijesan.' -Kažem, a bijes u meni je ogroman. 'Molim te. Smiri se. Bilo pa prošlo.' -Kažem. 'Ne, nije bilo pa prošlo. Je li to razlog zbog kojeg ne vjeruješ u ljubav?'-Upitam ju. 'Da. Da je. Ne vjerujem nikome više što se tiče toga. Ljubav za mene ne postoji.' -Kaže, a meni se srce slomi na pola.
Volim tu djevojku, a ona ne vjeruje u ljubav? Očito nemam sreće. Samo želim da zna da sa mnom neće biti tako. Nikada joj to ne bi mogao učiniti. Nikada. Volim ju. Volim ju više od svog života. 'Clarissa...'-Kažem tiho, a ona me svojim prekrasnim očima pogleda. 'Ja ..ja nisam takav ...'-Počeo sam. -...Nikada ti to ne bi mogao učiniti. Ne, ne tebi. Nevjerojatna si i za mene ćeš to uvijek biti.' 'Znam Liame, svjesna sam toga, ali jednostavno ... ljubav za mene ne postoji i neće više nikada. Opekla sam se jednom, ne želim i drugi put. Volim te znaj to, ali ti i ja nećemo nikada biti nešto više od prijatelja.'-Rekla mi je i ostavila mi je jedan maleni poljubac na obrazu. 'Vidimo se kasnije Liame.'-Rekla je i otišla je nekuda ...u nekom smjeru. Htio sam toliko trčati za njom ali nisam mogao. Valjda sam ostao paraliziran od njenih riječi koje su mi odzvanjale u ušima. 'Volim te znaj to, ali ti i ja nećemo nikada biti nešto više od prijatelja. '
YOU ARE READING
Love Is A Game
Fanfiction"Ne obećavaj mi nešto za što je nemoguće dati obećanje. Samo budi tu i uvjeri me da griješim svaki puta kada mislim da ću te izgubiti."