18.DIO

331 13 0
                                    

/CLARISSA'S P.O.V/

Držao me pod kontrolom svojih usana koje su se poput sladoleda na suncu topile na mojim usnama. Tijelo mi je drhtalo kao da unutar njega prolazi neka struja, a srce mi je lupalo kao ludo. Svaki moj ubrzani otkucaj srca mogao se začuti u praznom stanu. Uskoro. ..sve je nestalo. Maknuo je svoje usnice sa mojih i nasmijao mi se. 

'Kontrola...imao si je...'-Rekla sam tiše i spustila sam glavu. 'Rekao sam ti. Znat ćeš kada ću te kontrolirati.' 'Mislila sam da je to šala.'-Rekla sam. 'Sa mnom ništa nije šala. 'Harry.. ja ...' 'Pst..'-Prekinuo me usred rečenice stavljajući svoj prst na moje usne koje su još uvijek bile tople od njegovih poljubaca. 'Nećemo o ovome. Ne sada i ne ovdje.'-Rekao je. 'Molim?!'-Upitala sam zbunjeno. Taj dečko me uvijek izbaci iz takta nečime. Da li to bile riječi ili djela ..uvijek završim zbunjena. 

'Ovo je bila slučajnost. Slučajnost kojoj nisam mogao odoljeti ... a vidim da nisi ni ti.'-Provokativno se nasmijao i dvije savršene rupice upravo su mu iskočile. 'Ja ovaj...'-Nešto me kočilo. Nisam mogla doći do riječi. Koliko sam mu htjela reći za Liama, toliko nisam mogla. Zaklela sam se samoj sebi na šutnju. 'Vidimo se uskoro'.-Rekao je i krenuo je prema vratima. 

Ja sam ostala stajati zbunjena, nijema, izgu­bljena, kao začarana... Prolazila sam prstima po usnama koje su još uvijek nosile taj topli dodir usana, a srce mi je i dalje poskakivalo u plućima kao ludo. Zvonjava mog mobitela me trgnula iz misli i vratila u stvarnost. 'Da?'-Rekla sam. 'Hej, ja sam.'-S druge strane slušalice se začuo Liamov dobro poznati glas. Iskreno... ovo mi je sada najmanje trebalo. Htjela sam ga čuti i zagrliti tako jako da izbacim sve ovo iz sebe do kraja, ali...sada nije bio trenutak za takvo nešto. 

'Reci.'-Rekla sam. 'Za pola sata završavam sa probom ..želiš li možda kasnije u šetnju?'-Upitao me. 'Um .. ne .. Oprosti .. ne danas. Možda neki drugi dan.' 'Umm ..ovaj okej ..ovaj Clarissa..' 'Reci Liame.' 'Jesi li dobro?'-Upitao me zabrinuto. Zar je shvatio da nešto nije u redu? Kako jebemu!? 

'Jesam. Dobro sam, ne brini.' 'Sigurno? Ne zvučiš mi tako.' 'Stvarno Liame...u redu sam. Nema potrebe za brigom. Samo...završi sa probom i otiđi kući odmoriti. Treba ti to.'-Rekla sam i sitno sam se nasmijala kako bi pokrila svu nesigurnost i zbunjenost u svom glasu. 'Hoću. Hvala što brineš za mene.' 'Uvijek.'-Nasmijala sam se sitno i poklopila dok me grižnja savjest izjedala cijelu.

/LIAM'S P.O.V/

Clarissa mi je poklopila i prije nego što sam joj stigao reći onu riječ na V. Nešto se događa s njom... Ona nikada nije odbila šetnju ili mi prešutjela nešto što ju muči. Ovo ne priliči njoj. Bar ne Clarissi koju ja poznajem i u koju sam se zaljubio. Sjedio sam ispred kabine za snimanje čekajući na red za svoj zadnji solo. Noge su mi drhtale ,a srce mi je govorilo kako nešto nije u redu. I mislim da je bilo u pravu.

'Hej Liam. Znaš li gdje je Harry?'-Uskoro začujem Niallov glas sa strane koji me nešto ispituje. 'Oprosti ..što si pitao?' 'Pitao sam te da li znaš gdje je Harry. Nisam ga vidio od njegovog zadnjeg solo-a ,a trebali smo ići u klub zajedno. ' 'Ne oprosti nisam.' Rekao sam i zagledao sam se u zid s druge strane. 'Liam...'-Niallov glas me opet trza iz misli. 'Što je sada Niall?' 'Jesi ti dobro?'-Upitao me. 'Jesam. Ne brini.' 'Ne izgledaš mi tako.' 'Ali jest tako. U redu sam. Ne brini za mene, a i...Simon te zove da snimiš solo.' Okrenuo se prema Simonu i mahnuo mu je kako dolazi za minutu. 

'Zar je Clarissa u pitanju?'-Upitao me i izbacio me iz takta. Srce mi je počelo lupati kao ludo u prsima ,a noge su mi drhtale na sami spomen njenog imena. 'Što s njom?'-Upitao sam praveći se glup. 'Bro...vidi se iz aviona da ludiš za tom djevojkom.' 'Zar je toliko očito?'-Upitao sam ga lupeći se po glavi. 'Da jest. Vidi se iz načina na koju ju grliš, gledaš, pričaš s njom...sve se vidi ,a i ona je to već sigurno shvatila.'

Da. Jest. I imam ju. I volim ju i grlim ju i napokon sam sretan ali mrzim ovaj osjećaj sad. Ovaj osjećaj da mi ona nešto skriva. Prolazilo mi je kroz misli tolikom brzinom da nisam stigao pratiti vlastite misli.

 'Ne znam...možda...'-Rekao sam i pogledao sam u pod. 'Ostavit ću te na miru malo da se središ ,a kad se središ dođi u kabinu za snimanje. Sam tvoj solo će nam još faliti kada snimimo moj.' 'Okej doći ću.' Rekao sam i Niall je odšetao u kabinu. Misli su me naprosto ubijale pitanjima i nisam znao kako da se priberem prije snimanja solo-a. Zgledao sam se u zid i pokušavao sam misliti na nešto drugo. Ali jebiga ..Bilo je nemoguće. Ta djevojka mi je u mislima svaku sekundu koju provedem sam ili sa društvom. Ne mogu bez nje ..Jednostavno ne mogu... Zavukla mi se pod kožu, struji kroz moju krv kao kokain, a ako je ona ta droga...želim umrijeti od nje... 

'Hej Lou. Jesi vidio Harrya?' 'Jesam. Otišao je u stan odmah poslije snimanja solo-a. Morao je pokupiti neke stvari.' -Glasovi sa strane su me trgnuli iz misli. Harry je u stanu? Čekaj...Clarissu sam ostavio tamo. Samu... Izletio sam iz studija kao zadnji debil i točno na izlazu sam sreo Harrya. 'OO Liame.'-Rekao je i široko se nasmijao. Nešto je bilo. Ovo je njegov zadovoljan smiješak. 'Harry.. gdje si do sad? Niall te tražio.'-Upitao sam ga očekivajući onaj odgovor koji mi se sada motao po glavi. 'U Louisovom stanu. Morao sam pokupiti neke stvari.' 'Je li Clarissa bila tamo?' -Upitao sam ga. Nisam htio zvučati očito, ali nisam mogao drugačije. Znatiželja mi je izjedala svaki organ u tijelu.

 'Sad kada si to spomenuo...da jest.'-Rekao je i nasmijao se opet zadovoljno. Upravo sam ga gledao sam mržnjom u očima. 'Ako si ju pipnuo...samo na sekundu, samo da si ju okrznuo ramenom ..kunem ti se ...ubit ću Boga u tebi.' 'I da jesam...ne možeš mi ništa. Imam pravo na to.' 'Nemaš.'-Rekao sam ljutito. 'Imam. Sjećaš se oklade? 'Kakve oklade? O čemu ti pričaš?'-Upitao sam ga zbunjeno. 'Onu večer kada smo imali party izdavanja albuma, ti i ja samo potpisali okladu u vezi Clarisse.' 'Lažeš. Ja takvo što nikada ne bi potpisao.' 'Ali brate moj...nažalost jesi.'-Izvukao je nekakav papir iz stražnjeg džepa svojih hlača i pokazao mi ga je.

 'Sve je ovdje. Crno na bijelo, sa tvojim potpisom na dnu. '-Uhvatio sam se za glavu i nešto me presjeklo u srcu. Zar sam ja to doista potpisao? Takvu glupost? 

'Želim povući okladu.'-rekao sam. 'Ne možeš. Pogledaj zadnje dvije rečenice od dna.' Pogled mi je pao na te dvije rečenice. Imao je pravo. Nisam nikako mogao povući okladu. Upravo sam od savršene ljubavi s Clarissom, napravio kockarnicu njenih osjećaja. Koji sam ja debil... Ako ona ikada za ovo sazna, neće mi to oprostiti do kraja života. Upravo sam se našao u sranju života. Moram naći način kako da poništim ovo. Uzeo mi je papir iz ruku i vratio ga je u džep.

 'Samo da znaš...Clarissa se veoma dobro ljubi.'-Rekao je i zadovoljno se nasmijao. 'Zar si već...'-Upitao sam ga sa velikim strahom u grlu. Upravo sam shvatio što mi je Clarissa tajila preko telefonskog razgovora. Bijes pomiješan sa strahom i nervozom se upravo nakupljao u meni i samo sam čekao kada ću puknuti. 'Ne. Ali nisam daleko od toga. Još samo par koraka i uspjet ću. Bit će moja.' -Rekao je i samouvjereno se nasmijao. 'Neće. Neću ti to dozvoliti. Nikad pa ni sad. Pogotovo ne nju.'-Rekao sam. 'Što je Payne? Zar si ljubomoran? Zar postoji nešto za što ja ne znam?'-Upitao me provokativno. 'Ne. Sve znaš.' 'Zašto si onda umalo poludio kada sam ti rekao da sam ju poljubio?'-Upitao me. 'Nisam.' 'Haha..joj Liame ..ne možeš mene prevariti.' 'Harry..'-Niall ga je dozivao. Nikada u životu nisam više Niallu mogao biti zahvalan nego sad. Da se ovo nastavilo ubio bi ga.

 'Dolazim odmah.'-Rekao je i taman je krenuo, prema Niallu kada je stao pokraj mojeg uha. 'Igra je započela, a tko će biti pobjednik...e pa saznat ćemo uskoro.'-Rekao je i provokativno se nasmijao, pa je otišao k Niallu. Ja sam otišao do svojeg auta i odlučio sam se odvesti nekuda ..daleko...barem na par sati. Isključio sam mobitel i krenuo.

Love Is A GameWhere stories live. Discover now