herkese selam. yeni bölüm buyrun soğutmayın:)))
herşey için teşekkür ederim. hikayenin gidişiyle ilgili yorumlarınızı merak ediyorum:) yorumlarınızı esirgemeyin
sizleri seviyorum...öpücükler....sibel
bana bak.....
bu cümleyi neden kurmuştum ki?
hayır bu cümleyi ben kurmadım tamam kurdum ama boş bulundum hatta çok sinirliydim o yüzden ne dediğimi bilmiyordum.
kendimi dışarıya attığım da şafak sökmek üzereydi ve ali sezeni getirmişti.
''beni emretmişsiniz '' dediğinde kıvırtarak bana gelen ve sabahın beşinde bile böyle ağır makyajla olması her zaman ki beni iğrendiriyordu.
''bu mekanı yeni açıyorum sezen ve konsept danışanı sen olacaksın,''
''tabi seve seve'' dediğinde güldüm seve seve olmazsa sike sike olur sezen dememek için zor tuttum kendimi.
''ali sana detaylı bilgileri verir, ali ben gidiyorum akşama herşey hazır olur özel kuryeler davetiyeleri gerekli yerlere iletsin ve o içerdeki sıçan ben gelene kadar göze hitap etsin'' dedim ve arabama binip son hızla evime gittim.
yorgundum sessizliğe dinginliğe ve bulamayacağımı bile bile huzur ,ihtiyacım vardı.
duşa girdiğimde saat sabahın altısını gösteriyordu, duştan çıkıp yardımcım asiye ablanın benim için hazırlayıp buzluğa kaldırdığı sandiviçlerden ikisini mikro dalga da ısıtıp yedim ve gün ağırmak üzereyken kendimi yatağa bıraktım.
kabus görmeyeceksin huzurla uyuyacaksın kabus yok. diyerek kapattım gözlerimi......
ZEYNEP.....
"Patron haklıymış" diyen kadın kırmızı dudaklarını havaya kaldırıp orami burami mincikliyordu.
"Bu kiz tam bir sıçan"
"O kendidir sıçan bırak be yaklaşma bana" diye bağırıp giyinme paravaninin arasima saklandim.
"Zeynep çık şuradan zamanımız kalmadı açılış bu gece ve eğer dedikleri olmazsa canımızı yakar özellikle senin" diyen alinin sakin ve yumuşak sesi tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır sözünün es anlamlisiydi.
"Yapamam o sahnede küçülür minicik olurum rezil ederim sizi ben profesyonel dansçı degilim ne olur bırakın beni " diye bir sezene bi aliye yalvarirken kapıdan gördüğüm adam elindeki bastonuyla içeri girince hem sezen hemde ali onun yanına gidip koluna girdiler ve koltuklardan birine oturttular. Onlar için değerli biri olmaliydi bu dede.
"Neden buraya kadar geldin ne konuşmuştuk" diyen alinin kasları üzüntüyle çatıldı.
"Bir şeyim yok cocuk sakin ol bir erkek bu kadar panik olmamali" dedi ihtiyar yavaşça. Ve gözlerini bana çevirdi
"Sezen sen çık " derken gözlerini benden ayırmadi. Sezen tek lafıyla toz olurken ali hala onun yanında diz çökmüş elini tutuyordu.
"Gel bakalım destina" bana destina diyen ikinci kişiydi bu.
"Ali sende çık" diyen adam küçük bir öksürük krizine tutulunca aptalca etrafıma bakinip kimin içtiğini bilmediğim ama su anda umurumda olmayan şişeyi ona uzattim. Bir kaç yudum aldığında sakinleserek bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşe Yürüyen
Chick-Litİçimde ki girdap gittikçe büyüyor ve önüne ne çıkarsa yakıp küle çeviriyor. Karşımda ki küçük kiz nasıl bir kara deliğe yakalandığının farkında değil ama öğrenecek. Zeynep Korkmaz. Yıllarca bir gölge gibi izledim onu. Benden çaldığı sevgiyle mü...