ANT....
Sakin ol ant sakin.
Bu coluk çocuk seni ne kadar tatmin edebilirki. Beş dakika bile dayanamaz senin sertliğine.
Kollarında ölür fena mi
Yavaşça doğrulup saunadan çıktığım da o hala konuşuyordu. Beni görmemesi işime geldi çünkü kafam yeterince doluyken onun da cenesini cekemezdim.
Hoş ben ne dersem susyor ama bazende insani deli edecek lafları ve insana kafayı yedirtecek gözlerini üstüme salıyor.
Ve ben nasıl oluyorda sakinligimi korkuyorum bilmiyorum.
"Ahhh zet" diyerek durdum odamin kapısında bu adam saçmalamak icin beni mi takip ediyordu.
"Hala kulaklarım sağlam evlat" şu mirildanma işi de nerden çıktı. Deri değiştirir gibi huy değiştiriyorum.
Ne oluyor bana
"Sana bi şeyler oluyor ant"
Ahhh oda fark ettiyse sıctın oğlum ant. Umarim bana ne olduğunu da biliyordur
"Ne gibi zet" dedim ve duşa girip duşa kabinin kapısını kapattım.
Baston seslerini duyabiliyordum gittikçe yavaşlıyordu. Ve bu onun gittikçe sona doğru yaklaştığını gösteriyordu.
"Kaçma" dedigini zor duymuştum ama duymazliktan geldim. Oda tek kelime etmedi.
Ben ant'dım kimseden kaçmazdim. Her şeyin üstüne giderdim hatta bir ara benim için ölüme yürüyen adam bile demişlerdi. Ve ölüme yürüyen adam hiç bir şeyden kaçmazdi.
Dustan çıktığımda onu yastığımın altında olan resimle otururken gördüm. Annem.
"Geçmişin seni mahfedecek evlat" dediğin de resmi elinden aldim.
Hic bir günahkar ki buna bende dahilim onun resmine dokunmaliydi. Çünkü hayatım da temiz kalan tek sey annemdi. Onu da kirletmeye kimsenin gücü yetmezdi.
"Ben o geçmiş için yaşıyorum zet" dedim ve giyindim.
"Geçmişte yaşarsan gelecek için Şansın olmaz oğlum"
"Gelecekle ilgili planlarımi biliyorsun ve bu işin şansla bir alakası yok" dedigimde yaşlı ve hastalıkli gözlerini gozlerime sabitlrdi.
"O planlar seni daha çok cehenneme yaklaşıtiracak"
"Zaten cehennemde yaşıyorum zet"
"Peki cehennemden kurtulma Şansın olsaydı bir melek seni kurtarsaydi" imkansız diye bağırdım içimden
"Cenneti istemiyorum zaten zet ben cehennem için yaratıldım cennet bana azap olur"
"Ve o azap'a bir melek sürüklüyorsun oglum" dediğin de kimi kast ettiğini biliyordum
"Ve o melek cehennemde benimle yanmaya mecbur" dedim ve kendimi dışarı attim.
Burdan uzaklaşmaliydim hemde hemen hatta onunla isim bitene kadar bir daha bu eve gelmemeliydim.
Zet aklımı karıştırmak için elinden geleni yapıyordu ve bem onu bu yaşıma kadar hep dinlemiştim ama artık dinlemeyecektim çünkü gittikçe saçmaliyordu.
Hangi iblis bir melek tarafından kurtarılmak ister ki....
ZEYNEP. ...
Tamam sakin ol relaks sen daha öncede insanların karşısına çıkıp dans ettin unutma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşe Yürüyen
Chick-Litİçimde ki girdap gittikçe büyüyor ve önüne ne çıkarsa yakıp küle çeviriyor. Karşımda ki küçük kiz nasıl bir kara deliğe yakalandığının farkında değil ama öğrenecek. Zeynep Korkmaz. Yıllarca bir gölge gibi izledim onu. Benden çaldığı sevgiyle mü...