BÖLÜM 3

73.1K 925 92
                                    

MERHABA. YENİ BÖLÜM İLE SİZLERLEYİZ, DEĞERLİ OKUYUCU ARKADAŞLARIM.
UMARIM BU BÖLÜMÜDE SEVERSİNİZ.FİKİRLERİNİZİ EKSİK ETMEZSENİZ,BENİ MUTLU EDERSİNİZ. 
İYİ OKUMALAR...

Çok geçmeden Engin'in evine vardık. Bu adama ben birşeyler besliyordum, hayır diyemedim. Elalem görse duysa ne der, bir erkeğin evinde kaldığımı?

- Geç Gül, geç. Rahatına bak.

Bekar bir erkeğin evi olmasına rağmen, geniş ve konforluydu ev. Kanepelerden birine oturdum ve beklemeye başladım. Engin başka odaya gitmişti. Neden sonra, altında şort, üzerinde bir tişört ve elindeki diğer kıyafetler ile geldi yanıma.

- Al bakalım, bunları giyersin, yatarken rahat olur.
- Şey...Sağol

Bunlar açık saçık şeylerdi. Kırmızı siyah jarse bir gecelik, bir tane de siyah vardı saten. Açık saçık ama giymeliydim, evin içinde giyecektim sonuçta. Hemen bir odaya geçtim, üzerimdekileri çıkardım ve sütyen kilot ile kaldım. Şöyle bir kendimi izledim aynada. Saçlarımın örgüsünü açmaya başladım, dalga dalga oluyordu saçlarım.

Derin derin kendimi inceledim, boyum, fiziğim, yüzüm herşeyim yerli yerindeydi. Böyle olmasını hakediyor muydum gerçekten? Biraz kendimi izledikten sonra, siyah geceliği seçtim ve üzerime geçirdim. Dizlerimin üzerinde, göğüs bölgesi dantelli, şık bir gecelik. Peki bu kadın kıyafetlerinin, Engin'in evinde ne işi var? Hem de yatak kıyafetleri.

Acaba beraber olduğu bir kız mı vardı? Ya gelirse! Üzerimde bununla görürse beni, ne derim?

Salona geçtim, utana sıkıla. Engin, içinde alkol olduğu belli olan bardağı yudumluyordu geldiğimde. Beni görünce söze girdi:

- Ooo Gül! Değişmişsin bak, çokta güzel oldun.
- Ihım, şey, sağol Engin.
- Gel, otur şöyle. Sende birşeyler iç.

Ben hayatımda ağzıma içki değdirmedim. Hele babamın hallerinden sonra, aklıma bile gelmemişti. Ama üzüntülüydüm, nasılsa tektim şimdi ve bir bardak içsem birşey olmazdı. Önce sorumu sordum ve gelmeden önce masadan, bana hazırladığı içkiyi aldım:

- Şey, bekarsın kiminki bunlar? Kadın kıyafeti de yani.
- Sevgililerim oldu tabiki ama, onlar ablamın. Bir süre bende kaldı, o zamandan kalmışlar.
- Hee Anladım, kusura kalma.
- Yok, yok sorun değil.

İçkileri yudum yudum azaltıyorduk. Gözlerimin önünde, buğulu bir cam oluşmaya başlamıştı bile. Sarhoş oluyordum ve olmak istemiyordum. Gecenin sonunda gerçekten fazlasıyla sarhoş bir haldeydim ve uyumak için odaya gidemiyordum. Engin koluma girdi ve içi geçmiş halimle, zar zor işitip anladığım sözlere girdi:

- Gel, gel bakalım. Seni yatıralım. Ne çabuk sarhoş oldun yahu?

Duyuyordum zor zar, ancak cevap veremiyordum. Beni bir odadaki yatağa bıraktı. Kendimi attım arkaya doğru, kafam hiç yerinde değildi. Tepki vermesem de hissettiğim şeylerden biri, Engin'in bacaklarımı okşaması oldu. Ellerini bacaklarımın arasından, vajinama kadar çıkardığında zor zar söze girdim:

- Eee..en.en.gin yaa.yapma.

- Korkma, güzelim seviyorum seni ben, hep birlikte olacağız artık.

Okşuyordu kilotumun üzerinden vajinamı ve geceliği göğüslerime kadar sıyırmıştı. O vücudumda gezerken, bilinçsizce zevk alıyor ve kıvranıyordum ancak yapmamalıydım.

- Engin, no..nolur, yyy.yapma.

Dinlemiyordu ki beni, bende anlayamıyordum zaten kafam yüzünden. Kilodumu bacaklarımdan sıyırdığını hissettim. Elleri tekrar bacaklarımın arasında geziyordu ki, diğer eliyle beni kaldırıp, arkadan sütyenin kopçasını da çıkardı.

Neler yapıyordu? Bu devirde böyle şeyler evlenmeden hoş karşılanmazdı. Aptal ben, platonik aşkımın altında inleyen ben, az önce seviyorum seni deyişini düşünüyordum sarhoş kafamla.

Kurtulmak için neden birşey yapamıyordum?

Yukarı doğru çıkmaya başladı. Göğüslerim iki avucunun içindeydi. Çırılçıplaktım ve hayal meyal onunda çırılçıplak kaldığını gördüm. Göğüslerimi öpmeye, arada boynuma ve dudaklarıma öpücükler kondurmaya başladı.

Kaçtır "yapma Engin" dediğim halde, "seviyorum seni", "seninle evleneceğim" gibi sözler sarfederek, sonunda bacak arama yerleşti. İçime girmek için bastırıyordu ve biraz acı hissediyordum ki söze girdi:

- Kızmışsın sen kızım. Offf, neyse. Evleneceğiz seninle anladın mı beni?

Evlenecekti benimle, hem de aşk duyduğum adam. Sarhoş kafamla nasılda mutlu olmuştum.

İçimde gidip gelmeye devam etti, uzun süre ve içimden çıkmadan inlemeye başladı. Sonunda üzerime yığılıp kaldı. Neden sonra içim geçmiş, yeni uyandığım günden sonra, ilerleyen günler benim için beklemediğim olaylara gebe olacaktı.

GENELEV GÜLÜ [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin