BÖLÜM 31: BAYRAMA ÖZEL BÖLÜM

10K 284 9
                                    

MERHABA DEĞERLİ DOSTLAR. BU BÖLÜM TAMAMEN BAYRAMA ÖZEL HAZIRLADIĞIM BİR BÖLÜMDÜR.
İYİ OKUMALAR DİLERİM.

AYRICA HİKAYENİN SONUNA YAKLAŞIYORUZ VE YENİ BİR HİKAYEYE GEÇİYORUM. GERÇEK YAŞANMIŞ BİR AŞK VE DRAM; ''ASKERLİK AŞKIM''

EĞER O HİKAYEMDE YANIMDA OLUP TAKİPTE KALMAK İSTERSENİZ HİKAYENİN GİRİŞ BÖLÜMÜNÜ YAYINLADIM VE BU HİKAYE BİTTİĞİNDE YENİ BÖLÜMLERİYLE DEVAM EDECEĞİM.

ASKERLİK AŞKIM HİKAYESİ LİNKİ: https://www.wattpad.com/myworks/77257230-askerlik-askim

ÖYLE BÖYLE BİR HİKAYE DEĞİL, BİR ASKERİN ASKER ARKADAŞINA DUYDUĞU AŞKI, SERT, DRAMATİK BİR DİLLE ANLATACAĞIM. LİNK DIŞINDA PROFİLİME GİREREKTE, HİKAYEYİ OKUMA LİSTENİZE ALABİLİRSİNİZ.

BÖLÜM 31: BAYRAMA ÖZEL BÖLÜM

2 gün boyunca bir kabus gibi gelmişti. Nihayetinde olanı biteni kestiremediği her halinden belli olan arkadaşı geldi ve bizi o lanet kafesten çıkardı. Hiç konuşmamayı tercih ettim eve dönüş yolunda.

Ertesi günü bulmuştu gelmemiz, ne kadar uzakta bir yere getirdiyse beni artık.

Eve yakın bir yerde durdurmalarını rica edip hemen indim araçtan. Veda bile etmedim. Arkama bakmadan evime doğru ilerlemeye başladım. Yanımdan geçip gitmekten başka çareleri yoktu ve öyle yaptılar.

Evi hiç aramamıştım o evde kaldığımız sürece. Zaten mutsuz, huzursuz ve uykusuz geçmişti bir diğer günüm o evde. Nihayet huzuru havada hissetmeye başlamıştım, evimin bahçe kapısını açarken.

Bahçeye girdiğimde, bizimkiler bahçede masada oturuyorlardı. Beni görünce koşarak yanıma geldiler.

- Kızım! Hoşgeldin, arayacaktın hani kalman gerekirse? Meraklandık hepimiz yavrum.

- Arayamadım annecim, bizim restoranın yeni şubesini açmak için, bir kadın ile görüşmüştük. Acilen gitmem gerekti, bayram için yurtdışına çıkacaklarmış çünkü.

- Ah! Neyse geldin ya yavrum içimiz rahatladı vallahi? Değil mi Selime hanımcığım?

- Endişelendik hepimiz evladım. Annene hak ver endişesi konusunda.

- Selime teyzem hepinize hak veriyorum ben. Acilen gitmem gerekmişti ne yazıkki.

- Gel kız gel bir sarılayım, iki gün bile yokluğunu belli etti bize.

- Sevda ablacığım, özlemişim ben de iki günde hepinizi.

Bu diyaloglar sürerken, kendimi bahçe masasında bulmuştum. Hemen çay getirdi Sevda abla. Yanında poğaça ve börekte vardı.

- Yarına yetişemezsin sandık biz seni. El birlik bayramlık hazırladık işte, tatlı poğaça falan. Çayının yanında ye biraz acıkmışsındır tatlım.

- Ay gerçekten gelemeyebilirdim bugün. Ama şükür ki bayram arefesi yetiştim eve.

Ertesi gün bayramdı ve eğer Engin şerefsizi beni tutmaya direnseydi, bu güzel günü ailemle geçirmek yerine, o lanet ve soğuk yerde geçirebilirdim. Neyse ki yaptıklarının utancı, adiliğinin önüne geçmişti ki beni dediği günde buraya getirdi.

Öyle yorgundum ki, birşeyler yedikten sonra, müsade isteyip hemen odama çıktım ve nasıl yatıp uyuduğumu bilemedim. Gecenin bir yarısı uyanmıştım, bir bardak süt içip hemen geri yattım çünkü ertesi gün bayramdı ve geldiğim gibi konuştuğum üzere Nihat'ın ailesine gidecektim. Tabi oda benim ailem ile bayramlaşmaya geleceği için, erken uyanmam gerekiyordu.

ERTESİ GÜN

Yepyeni bir güne dinlenmiş şekilde uyanmıştım. Bugün güzel ve özel bir gündü. İstnabul'a gelmeden öncesine dek bayramlarımızı babam zehir ederdi ve güzelliğini ne annem nede ben yaşamazdık.

GENELEV GÜLÜ [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin