YOĞUN İSTEK ÜZERİNE: ALTERNATİF FİNAL 2!

6.1K 179 54
                                    

MERHABA DEĞERLİ ARKADAŞLARIM. SANIYORUM Kİ BİZ GENELEV GÜLÜ'NÜ BİR TÜRLÜ KAPATAMAYACAĞIZ. ÖZEL MESAJ YOLUYLA VE YORUMLAR İLE YOĞUN İSTEKLER ALDIM. BİR DE MUTLU SONLA BİTEN FİNAL EKLEMEK İSTEDİM. BAKALIM BU FİNALİ BEĞENECEK MİSİNİZ? İYİ OKUMALAR DİLİYORUM HERKESE.

Aldığım not beni korkutmuştu. Engin kendine birşey yapacağı için değildi, korkum ve endişem. Ben bir insanın ölümünden zevk alacak kadar, adi ve aşağılık bir kadın olmayı becerememiştim hayatta. Notu okuduktan sonra, telaşla içeri koştum ve telefona sarıldım. Hemen Nazan Teyze'nin telefonunu çevirdim ve açmasını bekledim. Az sonra telefonu açan Figen ablaydı:

- Alo

- Figen abla!

- Alo, sen misin Nurgül?

- Benim abla, bak bana Engin'den bir not geldi. Sen okurken ben uzakta olacağım, hayatından tamamen çıkmış olacağım falan yazmış. Galiba kendine birşey yapacak!

- Ne, ne diyorsun Nurgül, evde de değil Engin! Anne! Anne! Engin nereye çıktı biliyor musun?

- Evindedir Figen! Noldu kızım hayrola?

- Yok birşey anne, sordum! Nurgül kapatıyorum ben, evinde olabilir bir şekilde ulaşsak iyi olur!

- Ben çıkıyorum şimdi abla, size de haber veririm. Sen söyleyip telaş yaptırma Nazan teyzeye.

Hemen telefonu kapadım ve mutfağa koştum. İşleri başından aşkın olan Sevda ablayı kolundan tuttuğum gibi, salona çektim.

- Kız noluyor, napıyorsun?

- Sus abla sus! Anlaştırma bizimkilere, hemen çıkıyoruz yürü!

- Ne diyorsun Nurgül? Nereye çıkıyoruz kızım?

Elimdeki notu Sevda ablaya uzatıp söze devam ettim:

- Engin not yollamış abla, kendine birşey yapacak galiba. İntihar edecek heralde, acele et!

- Eee, nasıl bulacağız kızım nereye gidip arayacağız? Polisi arasak en iyisi!

- Evine gidelim abla, sonra polisi karıştırırız işe.

Evden çıkmadan önce, dün beni sorgusuzca yargılayan Nihat'ı da aramak istedim. Sonuçta kardeşiydi onun. Belki bilmek ve orada olmak isterdi. Hemen numarasını çevirdim, Sevda abla üzerine birşeyler alırken.

- Alo

- Alo, Nihat Nurgül ben! Kardeşin not yollamış bana, sanırım intihar notu bu. Biz evine gidiyoruz kendine birşey yapmadan durması için. Bil istedim onun için aradım.

- Nu..nurgül

- Efendim

- Çok yanlış hareket ettim ben. Hemde çok! Bekleyin beni, geliyorum sizi almaya.

- Peki biz kapıdayız.

Geleceğini duymak heyecanlandırmıştı beni. Ancak bir ümitle de beklemiyordum. Kardeşinin kötü birşey yapmasına engel olmak için, bir araya geliyorduk sadece. Sevda abla üzerini giymiş ve aşağı inmişti. Hemen kapının önüne çıktık. Arabayla gelen Nihat ise, çok gecikmeden evin önüne gelmişti. Hemen arabaya atladık. Sevda abla afallamıştı. Bana bakarak fısıldadı:

- Kız noluyor böyle? Nihat nereden çıktı?

- Sus ay sus, anlatırım şu işi bir çözelim.

Nihat hem aracı sürüp, hem de söze girmişti:

- Not yollamış dedin telefonda, verebilir misin bana?

- Al, işte burada.

Nihat yola devam ederken, göz ucuyla da kağıdı okuyordu.

GENELEV GÜLÜ [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin