İSTEK ÜZERİNE FİNALDEN YILLAR SONRASI...

5K 158 36
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR. BU HİKAYE İLE ÖZDEŞLEŞMİŞTİK VE SON VERMEK BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK ZOR OLMUŞTU. FİNALLERİ YAPTIK VE YORUMLAR İLE MESAJLAR KISMINDAN, "HİKAYENİN YILLAR SONRASINDAN BİR KESİT YAZMALISIN, KARAKTERLER NE DURUMDA?" DİYE RİCALAR GELİYORDU. BEN DE BUNU MANTIKLI BULDUM VE OKUYUCU İSTEKLERİNİ KIRMAMAK ADINA, YILLAR SONRASINA AİT BİR BÖLÜM EKLEMEK İSTEDİM.
SOFT DİYEBİLECEĞİM BİR BÖLÜM OLDU. GÜN IŞIĞI GİBİ TIPKI, ZARİF VE ABARTISIZ. İNŞALLAH SEVERSİNİZ ARKADAŞLAR.

İYİ OKUMALAR DİLİYORUM ARKADAŞLAR.

Muhteşem bir pazar gününe uyanmıştım. Güneşin ışığı odaya vuruyor ve enerji veriyordu. Bir güneşim ise sol yanımda mışıl mışıl uyuyordu. Nihat'ı uyandırmadan yataktan kalktım ve salona doğru ilerledim.
Kahvaltı hazırlıkları için mutfağa geçtim ve çayı ocağa koydum. Kahvaltılıkları balkondaki masaya yerleştirdikten sonra, dünyalara değişemeyeceğim asıl güneşimi uyandırmak için, odasına gittim.

- Nihal, nihal! Tatlım kahvaltı hazır.
- Biraz daha uyuyabilir miyim anneciğim?
- Hadi bakalım, hadi hadi hadi anneciğinle ve babacığınla güzel bir kahvaltı vakti şimdi.
- Tamam anneciğim, kalkıyorum.
- Hadi bakalım çabuk ol fıstığım. Bak Sevda teyzenler de az sonra gelmiş olurlar.
- Kalktım anneciğim, hemen geliyorum yardıma.
- Oy bana yardım da edermiş. Tamam yavrum.

Kızımı uyandırma çabalarım cevap verince, yatak odasına gittim ve Nihat'a seslendim:

- Aşkım
- Hıı
- Bak şuna! Hadi kalk bakalım, Mehmet abilerin eli kulağındadır. Kahvaltı da hazır hadi aşkım!
- Kalktım bile aşkım. Ya Nihal, o uyandı mı?
- Uyandı uyandı, şimdi gelir yanına.
- Gel buraya, bir kere öpeyim seni. Günüm güzel geçsin.
- Deli adam, hadi bakalım oyalanma kalk!
- Gel, bir öpücük ver kalkıyorum hemen.
- Hadi geldim, öp bakalım.

Nihat böyle değildi eskiden. Evlilik asıl Nihat'a yaradı. Eğlenceli bir aile reisi, tatlı ve şımarık bir eş, tam kızımıza göre de bir baba oldu Nihat.

Ölene dek birlikte olacağımızın sözünü vereli, tam 8 yıl olmuştu. 7 yıl önce de, hayatımın asıl güneşi Nihal dünyaya gelmişti. Adını Nihal koyduk kızımızın. Güzel Nihal, kumral dalgalı saçları ile bir oyuncak bebek gibidir benim kızım. Babası için öl deseniz ölür ayrıca. Beni de pek sever, her durumda yaşına rağmen yanımda olmayı bilir. Aslında kıyamıyorum, kaldırmak istemiyorum belki bazen. Okulu dışında birtek hafta sonu var kızımın. Ancak ben yıllarca özlemini çektiğim aile hayatını, en güzel şekliyle yaşamak istiyorum. Hafta sonlarında birlikte olmak için, gereken bütün gayreti gösteriyorum. Bazen pikniğe bile gittiğimiz oluyor, Figenler ile. Bu pazarı da Sevda ablalar ile geçirmeye karar verdik dün gece. Onlarda kahvelerimizi yudumlarken, pazar kahvaltısına davet etmek geldi aklıma. İyi de oldu, sevdiğim insanlarla zaman geçirmekten mutluyum çünkü.

Biz gayet mutlu bir aileyiz. Çevremize de mutluluğu bulaştırdık sanırım. Sevda abla ile Mehmet abiyi de, yakın zamanda evlendirdik. Çok mutlu ve seviyeli bir evlilikleri var. Sık sık görüşüyoruz onlarla. Birlikte güzel aktiviteler yapmaktan geri kalmıyoruz. Süper kızlar ise, benim evde yaşıyorlar hala. Yaşlarına bakmayın hiç, Annem ve Selime teyzenin. İşyerinde fırtınalar estiriyorlar doğrusu. Karınca gibiler, hızlarına yetişmek imkansız. ''Anne, Selime teyze durun artık! Yaşınızın tadını çıkarın, gezin ve tatil yapıp dinlenmeye bakın.'' desemde nafile.
Fadime de mutlu bir beraberlik yaşıyor artık. O üzücü günleri atlattı ve işyerinden bizim Ali ile bir beraberliğe başladı. İnşallah yakın zamanda onu da evlendiririz. Nazan teyze ise, bir yanı mutlu diğer yanı buruk bir halde hayatına devam ediyor. Bir oğlunun mutluluğuna şahit olurken, diğerinin uzaklara gitmesi onu biraz üzdü. Kızamıyorum ki, Anne sonuçta. Evlatları iyi de olsa, kötüde o bir anne. Kızamıyorsam bunun nedeni, artık ben de bir anneyim.

İpek'te yeni bir adım attı sahi. Mutlu gidiyor beraberliği. Görüşmeyi kesmedik İpek ile. Hatta daha da sağlam bir arkadaşlığımız oldu diyebilirim.

Nihat ise, her zaman olduğu gibi. Çok üstüme düşüyor ve sevgisiyle kızımıza da, bana da yetmeyi biliyor. O harika bir baba olmayı başardı. Nihal'in her önemli gününde yanında olduk birlikte. Okulda müsamerelerini en ön sıradan izledik gururla. Kızımız için herşeyimizle var olmaya gayret ettik ve ediyoruz. Nihat bir tane daha çocuk istiyor gerçi. Nihal yalnız olmasın, bir de kardeşi olsun diye düşünüyor. Ben de sıcak bakmıyor değilim bu duruma. Ama herşeyin hayırlısı diyorum öncelikle.

Mutluluğum öyle büyük ki, geçmişte bana kötü anlar yaşatan Engin'i düşünmüyorum bile. Ancak kulağıma ister istemez geliyor haberleri. Annesini görmeye geldiği oluyormuş. Evlenme planları kuruyormuş bir kadınla. Ne yaparsa yapsın, hiç düşünmüyorum onu. Ben önüme bakıyorum, mutluluğuma, kızıma, kocama, sevdiklerime. Ben önüme bakıyorum, huzura, sağlığa, hayata.

Ben önüme bakıyorum artık, düşmemek için. Ben arkamda bıraktıklarımı görmüyorum, yeniden üzülmemek için.

GENELEV GÜLÜ [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin