YENİ BÖLÜM İLE TÜM OKUYUCULARA MERHABA, UMARIM BÖLÜMÜ SEVEREK OKURSUNUZ, KISA SÜRE İÇERİSİNDE BİR DİĞER BÖLÜM İLE GÖRÜŞMEK ÜZERE, SEVGİLER...
Üzerime siyah mini bir gecelik giymiş, ayağıma siyah ten çorapları giymiş ve aşağıya inmiştim. Hergün olduğu gibi, umutsuzca bir bekleyiş için. Müşterilerimizi bekliyorduk, kurbanlık koyun gibi.
Herkes bir kenara geçmiş, görünmeyen zorbalık yüzünden istermişçesine, hareketler yapıyorlardı evin kapısındaki aç gözlü erkeklere. Öleceğimi bilsem yapamam böyle şeyler. Zaten yapmadan da yeterince aç kurt düşüyordu hesabıma.
Gün öyle ilerlerken, Engin'in beni teslim ettiği adam girdi kapıdan. Nonoş Fatih kıvrak hareketleri ve özlem dolu sesi ile karşıladı adamı.
- Ooooo, Ayhan abi hoşgeldin ayol.
Adamın adı Ayhan'mış. Fatihe sinsi ve samimiyetsiz bir tebessümle ''Sağol'' der gibi başını salladı. Kadriye'nin yanındaki koltuğa attı kendisini. Bacaklarını ayırmış keyif çatıyordu sanki. Koyu gri kot pantolonu, siyah kazağı, siyah paltosu ve üzerine attığı siyah atkısı ile, tam bir pezevenkti.
Kadriye'nin kahkahaları eşliğinde, birşeyler konuştular. Ayhan bir süre sonra kalktı ve merdivenlere doğru gelmeye başladı. Merdivenlere geldiğinde, beni kolumdan tutarak, yukarı doğru götürürken ''Çık'' dedi sert ve erkeksi ses tonuyla.
Yine endişeli ve nolduğunu anlayamaz bir haldeyken, beni odama soktu ve kapıyı kapadı. Ben yatağın üzerinde, yerimden doğruldum ve neler olduğunu anlamaya çalıştım. Paltosunu ve atkısını çıkartınca, ne olacağını çoktan anlamıştım. Benimle yatmak için çıkarmıştı odaya. Bana bakarak göz kırptı ve kazağınıda çıkardı atletiyle birlikte. Altında pantolonu kalmıştı sadece. Vücudu düzgündü ve erkeksiydi. Normal şartlarda isteyerek, kadınlar bu şerefsizle birlikte olabilirlerdi. Kemerini çözmeye başladı ve fermuarını da açtıktan sonra, dizlerini bükerek pantolonu da çıkardı ayağından. Boylu poslu, kaslı bir vücudu, kıllı bacakları ve kirli sakalları ile, tam bir erkekti. Ancak içini kimbilir, kadın satan pezevengin tekiydi işte. Hiçbir tepki vermemiştim, çünkü kurtulma şansımın olmadığını biliyordum. Üzerime doğru abandı, altında sadece iç çamaşırı kalmıştı. Dudaklarımı dudaklarının arasına alırken, bir eliylede saçlarımı okşuyor, boynuma hafif masajlar yapıyordu. Ben de ürkek halimle, dudaklarımı kıpırdatmaya çalışıyordum karşılık verir gibi.
Geniş omuzlarına bir elimi koyarak, güçlü vücudundan destek alarak daha hızlı öpmeye başladım. Hoşuna gittiği belliydi her halinden ki aynı ateşle cevap veriyordu dudakları. Emiyordu dudaklarımı, dilimi dudaklarının arasına almış somuruyordu. Bu esnada geceliğimi göğüslerime doğru kaldırmış, iri elleriyle göğüs uçlarımı sıkıyor, arada avcuna göğüslerimi alarak okşuyordu.
Beni arkaya doğru itti yavaşça ve iyice üzerime çıktı. Boynumdan başlayarak, göğüslerime kadar dilini gezdirmeye başladı. İstemeden de olsa zevkten inliyordum. Bu arada bir elini bacaklarımın arasına sokmuş, vajinamda parmaklarını gezdiriyordu kilodumun üzerinden.
Göğüslerimi ağzına almaya başladı, resmen uçlarını dudaklarının arasında sıkıştırıp emiyordu. Bir sol göğsümü, biraz emdikten sonra ise sağ göğsümü alıyordu dudaklarının arasına. Acelesi yoktu belli, vakti boldu. Vajinama doğru aç köpek gibi kafasını indirirken, boş kalan göğüslerimi iri ellerinin içine alarak, sıkmaya başladı.
Bir an için ellerini çekerek, iki yandan kilodumu tutarak indirdi bileklerime kadar ve çıkarıp fırlattı. Tertemiz vücudumu boynumdan başlayıp, göğüslerime, göğüslerimden inip vajinama ve orayıda bitirdikten sonra bacak arama girip omzuna aldığı ayak parmaklarıma kadar öptü.
Böyle bir öküzün, bu şekilde muhteşem ilgi ve alakayla sevişmesi beni şaşırtıyordu. Neden sonra kalkmış aletini, bacak aramda vajinama sürtmeye başladı, ayak parmaklarıma öpücükler kondururken. Kilodunu ayağından tamamen sıyırmış ve beni becermeye hazır hale gelmişti.
İlgi ve alaka eşliğinde beni bir saat kadar, istediği pozisyonda, biraz sert, biraz yavaş sikmişti. Boşaldıktan sonra yanıma attı kendini ve aşağı uzanıp aldığı paltonun cebinden, bir tane kendine sigara yaktı ,bir tane daha yakıp onuda benim dudaklarıma uzattı.
İçermiyim içmezmiyim sormak bile yoktu. Bunlara göre buraya giren, bunların emireri, köpeğiydi. Sigarasından derin bir nefes çektikten sonra söze girdi:
- Hala daracıksın bebeğim, fazla müşterin olmuyor mu?
- Şeyy, yoo oluyor.
- Hmm sıkı kadınsın o zaman.
Hafiften bir kahkaha attıktan sonra, doğrularak dudaklarımdan bir öpücük daha aldı ve giyinmeye başladı. Atkısını da üzerine geçirdikten sonra, odadan çıktı. Ben ise kalmıştım öyle, orospu muamelesi görmüş ve bırakılmıştım yatakta.
Ağlasam ağlayamıyorum, konuşsam ağzımı burnumu kırardı konuşamıyorum. Ne derlerse onu yapıyorum sadece bu çöp yuvasında. Bende toparlanıp temizlendim az sonra ve aşağıya indim ki Kadriye ile biri konuşuyordu, görünce gerçekten şaşırdım.
Kadriye konuşmasını bitirdikten sonra, nara atarcasına : Kızlar toplanııııııııııııııııııın, haberlerim var! dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENELEV GÜLÜ [Tamamlandı]
General FictionSaflığın, kirletildiği bir hikaye. Acımasızca bir anlatım ile... Okudukça, o yaşamın gerçek tarafını öğreneceksiniz. Genç bir kız, aldanışı ve kaybedişi... O artık güçlü bir kadın olabilecek mi? Hikaye ağır küfürler ve cinsellik içerebilir.