Kapittel 52: Tanker og minner

232 21 6
                                    

Michelle stod å så på deltakerne skyte med pil og bue. Hun skrev ned hvordan de gjorde det på et skjema og ga dem en poengsum. De holdt på med den siste delen av bueskyting som var at alle skulle skyte en og en og få en poengsum på hvordan de gjorde det. Så skulle alle poengsummene på deltakerne på et lag bli slått sammen og resultatene bli hengt opp. Da alle deltakerne hadde skutt kom Gustavo bort til henne.《Har du skutt med pil og bue før.》spurte han. Michelle nikket.《Jeg har prøvd det før.》 Gustavo ga henne en svart bue og et svart kogger med mange piler og sa《Få sa.》 Michelle festet pilkoggeret på ryggen og tok et godt grep rundt buen. Hun gikk bort og stelte seg bak en strek ovenfor en blink. Hun dro en pil ut av koggeret og la den på buestrengen og dro pilen bakover. Hun siktet og slapp pilen. Den fløy avgårde og traff midt på blinken. Gustavo klappet og sa《Det er det beste skuddet jeg har sett i hele dag.》 Michelle smilte og sa《Takk.》 Gustavo gikk for å få hengt opp resultatene for dagen. Michelle ble stående og skyte flere piler på blinken. Etter flere treff midt på blinken la hun fra seg buen og pilene og gikk for å skjekke resultatene.

Foran oppslagstavlen stod en del deltakere. Da Michelle endelig kom seg fra til tavlen skjekket hun det beste og det dårligste laget. Det beste laget var lag 8 og det dårligste var lag 1. Det overrasket ikke Michelle at lag 1 lå på bunn. Michelle gikk ut fra huset og mot hus 2 for å spise middag. Hun kom inn i spisesalen som var full av god stemning. Hun så at bordet til lag 8 var full av latter og godt humør. Bordet til lag 1 var stille og alle som satt rundt bordet så sure ut. Hun satte seg ned ved assistent bordet hvor Markus allerede satt. Han så sliten og irritert ut.《Hvis noen sier at jeg må løpe inn i skogen og lete etter en pil til, så drukner jeg meg selv i innsjøen.》sa han tok en slurk vann. Michelle lo litt og sa《Ser ut som at du fikk den verste jobben.》Markus sukket og sa 《Utrolig hvor dårlig folk kan være med forskjellige ting. Hva gjorde du da?》 Michelle smilte og sa《Det helt motsatte. Jeg stod og vurderte dem.》Markus la armene i kors og sa 《Urettferdig. Neste gang så får jeg den lette jobben.》 Michelle trakk på skulderne og sa《Greit for meg.》 《Skjer?》spurte Camilla og satte seg ned. Michelle trakk på skulderne og sa 《Ingenting. Bare at Markus ikke er så særlig fornøyd med jobben han fikk i dag.》 Camilla lo litt og spurte 《Så du måtte løpe etter piler?》 Markus nikket. Michelle og Camilla begynte å le av det sure fjeset til Markus. De fortsatte å prate om dagen mens de spiste middag. Når det var leirbål satt de sammen og etter leirbålet satt de sammen ved bålet helt til de måtte gå til rommene sine.

Den neste dagen fløy forbi og Michelle hadde det faktisk ganske gøy. Hun hadde det ikke så gøy da magihistorie stod på programmet. Alle de 18 lagene satt samlet i et stort rom i hus 1. Michelle satt bakerst med Camilla og Markus og fulgte med. Lucy stod foran og snakket om forskjellige hendelser igjennom tiden som innholdt magi. Michelle kunne alt det hun snakket om fra før og hun ville egentlig ikke høre på, men hun hadde ikke noe valg. Hun sank sammen i stolen da Lucy begynte å snakke om Leonardo De Angelo.《Som dere vet var Leonardo De Angelo en helt for ikke bare landet, men også for hele verden.》sa Lucy og så utover alle deltakerne sol tok notater. På slutten av dagen skulle alle deltakerne ha en liten prøve, så de som var lure tok noen notater.《Han var den siste kaosmagikeren i verden etter at Tyfos drepte alle kaosmagikerne som levde. Det sies at han lå i skjul i fem år før han deltok i krigen og gjorde slutt på den.》 Lucy ventet på at alle skulle ta notater av det hun hadde sagt. En jente deltaker rakte hånden i været.《Ja.》sa Lucy og så på jenta. Hun tok armen ned og spurte《Det er absolutt ingen som vet noe om han hadde en familie. Tror du ha hadde det?》 Michelle sank enda mer sammen i stolen og så på Lucy som så på henne. Michelle la en finger på leppene for å vise Lucy at hun ikke skulle si noe. Lucy nølte litt før hun sa《Jeg vet at Leonardo De Angelo hadde en familie. Det vet jeg fordi jeg hat møtt det eneste barnet hans. Den siste kaosmagiker og det siste medlemmet av De Angelo familien.》 Mange av deltakerne begynte å snakke seg imellom men Lucy avbrøt dem《Da er det lunsj og etter det er det prøve.》 Alle reiste seg og gikk ut.《Kommer du Michelle?》 Spurte Camilla og reiste seg. Michelle nikket og sa《Bare gå dere. Jeg kommer snart.》Markus og Camilla så på hverandre《Ok. Snakkes.》sa Markus. De gikk ut. Michelle ventet litt før hun reiste seg og gikk. Ikke til spisesalen, men til brygga ved innsjøen.

Michelle satte seg på brygga og lot beina henge ned fra brygge knaten. Hun så utover innsjøen og tenkte på alt hun hadde lært i løpet av det siste året om hvem hun var. At Tyfos var onkelen hennes. At skyggekrigerne var tilbake. At hun har elden. At hun kan finne sitt rette hjem på Tåkefjellet og mye mer. Hun trodde aldri at det var så mye hun ikke viste om seg selv. Hun viste ikke hvor lenge hun hadde sittet der å tenkt på det før hun hørte noen bak seg. Hun smilte og sa《Skal ikke du ha en prøve nå.》《Den starter om 15 minutter.》sa Emma og stoppet bak henne. Michelle reiste seg og stelte seg ved siden av Emma.《Går det bra?》spurte Emma. Michelle nikket og så på henne 《Ja det går bra. Jeg har bare mye å tenke på.》 Emma begynte å gå mot husene.《Kom igjen.》 Sa hun《Vi burde komme oss av gårde.》 Michelle nikket og fulgte etter Emma opp mot husene.

Michelle gikk rundt i leiren i mørket. Å ha nattvakt var ikke så gøy, men hun likte å være i mørket. Hun følte at det ga henne en ekstra beskyttelse. Hun gikk langs rekken av hyttene og lyttet etter lyder fra hyttene. Det eneste hun hørte var snorking i noen av hyttene. Da hun gikk forbi hus 2 kom Lucy ut. Da hun så Michelle spurte hun《Vil du ha kaffe?》 Michelle nikket og sa 《Ja takk.》Lucy gikk inn igjen og kom ut noen minutter senere med en kopp i hånda. Hun ga koppen til Michelle og sa 《Karl skal bytte med deg om en halvtime. Så du for holde ut litt til. Natta.》 《Natta.》sa Michelle og så på henne mens hun gikk til hus 3. Michelle tok en runde til langs hyttene før hun bytter med Karl.《Da er der min tur.》sa han og gikk forbi Michelle i døra på hus 3. Michelle nikket og sa 《Kos deg.》 Han smilte og svarte《Sikkert.》 Han gikk ut og Michelle gikk opp på rommet sitt. Med en gang hun kom inn på rommet sitt skiftet hun og la seg ned på senga og sovnet med en gang og hadde en drøm som minnet henne på hva hun måtte gjøre.

Michelle stod et sted hun ikke viste hvor var. Alt var tåkete rundt henne. Hun så ingenting, men hun kunne høre en gruppe menn komme mot henne. Hun stod der til hun så dem. En gruppe på 8-10 menn i tutklær dukket opp ut fra tåka.

De hadde med seg mange forskjellige forsknings instrumenter

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

De hadde med seg mange forskjellige forsknings instrumenter. Det siste hun hørte før hun våknet var en mann snakke.《Hvis alle beregningene vi har gjort er riktige, så skal De Angelo tempelet være rett her oppe.》Michelle våknet med et rykk og gned seg i øynene.《Forskere.》tenkte Michelle og kledde på seg for å begynne på en helt ny dag i livet.

Bok 1 og 2: Den Siste Kaos Magikerenحيث تعيش القصص. اكتشف الآن