Kapittel 50: Assistent leder

222 20 3
                                    

《De Angelo som i familie til Leonardo De Angelo?》 Spurte Markus ivrig. Michelle nikket og sa《Ja, det var faren min.》 Camilla bare så på henne med store øyne og sa《Kult.》 Michelle ville snakke om noe annet så hun byttet tema.《Så hvilken skole går dere på?》 spurte hun.《Vi går på det nasjonale magi akademiet.》sa Markus.《Vi er ferdig med det første året der.》sa Camilla og smilte《Du da?》Michelle nikket og sa《Jeg er ferdig med det første året mitt på Dragon.》 De nikket. De satt å pratet om Dragon og det nasjonale magi akademiet helt til to unge menn og en ung dame kom inn og en av mennene, den som hadde vært i hun 1 og skjekket inn tidligere, klappet sammen hendene og ropte《Da kan alle komme seg til ro!》 Alle i matsalen ble stille og fulgte med på dem. En mann i kort bukse med militær mønster og i grønn uniform t-skjorte gikk frem og sa 《Hei og velkommen til camp magic.》Alle klappet og mannen fortsatte《Mitt navn er Gustavo og jeg er leir sjef.》Han pekte på mannen fra resepsjonen og damen.《Dette er nest leir sjef Karl og Lucy sjefen over alle lederne.》Karl nikket til hilsen og Lucy som hadde en gul shorts og orange uniform topp og brunt kort hår løftet hånden til hilsen. 《Før vi spiser lunsj vil jeg si at etter lunsj så skal alle møte opp ved flaggstangen klokka 15 og så skal alle lagene få en leder eller assistent leder og så skal dere øve litt på kampsport.》 Alle begynte å snakke litt, men Gustavo klappet i hendene og alle ble stille igjen.《Etter det så er det fritid før middag. Resten av programmet for uken får dere lese på arket dere har fått utdelt. Og da er det lunsj.》 En kjøkken dør åpnet seg og noen kokker kom ut med noen traller fulle av mat. En kokk med en tralle kom bort til bordet til assistent lederne, bordet Michelle satt ved, og satte brød og masse forskjellig pålegg på bordet sammen med juice, glass, tallerkener og bestikk.《Supert.》sa Markus og begynte å forsyne seg med mat. Michelle og Camilla så på hverandre og smilte og forsynte seg med mat.

Etter lunsjen stod alle deltakerne, assistent lederne og lederne i en stor sirkel ved siden av flaggstangen og ventet på beskjed fra Gustavo. Gustavo klappet hendene og sa《Da skal vi begynne med den første aktiviteten, som er en lagøvelse. Kan alle assistent lederne komme hit til meg?》 Michelle, Markus og Camilla så på hverandre før de gikk bort til Gustavo. Da Michelle så at de tre var de eneste assistent lederne i hele leiren. Da de kom bort til Gustavo sa han《Kan dere stelle på en linje.》 Markus, Michelle og Camilla stelte seg på en linje og Gustavo ga dem hvert sitt ark. 《Da skal dere få to lag hver og ha en øvelse i kampsport. Skal vi se....》han så på alle deltakerne som hadde stelt seg lagvis og hadde et bånd rundt armen med nummeret på laget sitt. Det var 18 lagn med ca 5-6 på hvert lag. Gustavo pekte på lag 3 og 16 og sa《Lag 3 og 16 skal gå med Camilla her.》 Camilla strakte armen i været. Så pekte Gustavo på lag 5 og 18 og sa《Lag 5 og 18 får gå med Markus.》 Markus strakte armen i været. Og til slutt pekte Gustavo på lag 1 og 14 og sa 《Og så kan lag 1 og 14 gå med Michelle.》Michelle strakte armen i været.《Da kan dere gå med lagene deres til stedet som står på arket dere har fått.》sa Gustavo før han ropte.《Da kan de lagene som har fått en leder gå til sin leder og følge lederen til stedet der dere skal ha aktiviteten.》Michelle så på arker sitt. På arket stod det:
Kampsport ved brygga ved innsjøen.
Michelle gikk litt unna sirkelen av alle de andre deltakerne før hun snudde seg for å skjekke at lag 1 og 14 var bak henne. 10 deltakere gikk bak henne. Fem stykket hadde et bånd med tallet 1 på og fem andre hadde et bånd med tallet 14. 《Da går vi til brygga til innsjøen som er stedet vi skal være.》 Hun gikk ned til innsjøen og bort til der hvor brygga var. Der var det et lite område med sand og var et fint sted å ha kampsport. Alle deltakerne satte seg på kanten av brygga mens Michelle gikk ut på det lille område og så på dem og sa《Ja, da er det kampsport på programmet så la oss sette i gang. For å se hva dere kan så går dere sammen to og to og prøver å få hverandre i bakken. Så finn dere en partner og sett igang.》 Alle deltakerne reiste seg og gikk sammen to og to og fant seg en plass og prøvde å få hverandre i bakken.

Michelle gikk imellom alle parene og fulgte grundig med på alle bevegelsene som ble utført. Innimellom stoppet hun kampen mellom noen parr og ga noen få tips om hvordan de kunne gjøre ting bedre. Når det så ut som at de klarte å slåss bra, stod hun litt unna med armene i kors og fulgte grundig med.《Det ser ut som at ting går veldig bra her.》 Sa Gustavo og gikk bort til Michelle. Michelle nikket og sa 《De har gode ferdigheter, men det er mye som kan gjøres bedre hos alle.》 Gustavo nikket og sa.《Det er det. Vel fortsett videre, det er bare en halvtime igjen før fritid.》Michelle nikket og sa《Ok.》 Gustavo snudde seg og gikk mot Camilla og hennes lag som drev å trente. Michelle så på alle parene og etter ca 15 minutter sa hun høyt.《Fint. Da skal dere vise alle de andre som er her hva dere klarer. To stykker skal slåss mens resten ser på. Da kan dere starte.》hun pekte på to høye gutter. En med svart hår og en med brunt hår og begge var kledd i gråe klær. De gikk frem mens resten satte seg på kanten av brygga.《Og sett igang.》sa Michelle og guttene angrep hverandre.

Etter noen minutter hadde gutten med svart hår lagt den andre i bakken. Alle klappet. 《Bra jobba, begge to.》sa Michelle.《Bra jobba?!》sa en fæl stemme. Michelle snudde seg og så en deltaker komme mot dem med to andre bak seg. Alle hadde nummeret 2 på båndet rundt armen.《Og hva gjør dere her?》 Spurte Michelle reiste seg og la armene i kors. Jenta som hadde snakket hadde blont hår og Michelle skjønte med en gang hun så henne at hun var en selvopptatt diva.《Jeg vant over alle på mitt lag, så vi fikk fri litt tidligere. Og nå ser jeg en gutt som vinner som jeg hadde vunnet over lett.》 Michelle likte ikke hvordan hun snakket. Hun så at gutten som hadde vunnet ble litt såret. Michelle bestemte seg for å bli fort ferdig med det. 《Ok.》sa Michelle og så på jenta.《Hvis du tror du er så flink, så prøv å legg meg i bakken.》 Jenta begynte å le og sa《Det er jo så lett, men hvis du vil så.》 Jenta gikk frem og Michelle stelte seg ovenfor henne. Hun la hendene på ryggen for å prøve å ikke skade jenta. En på lag 1 sa《Klar, ferdig og gå.》 Jenta løp mot Michelle og prøvde å slå henne. Michelle tok et skritt til siden som finn jenta til å snuble forbi Michelle. Nåt jenta hadde snublet forbi, tok Michelle å sparket beina under henne. Jenta falt i bakken og kampen var over. Michelle rettet seg opp og holdt hodet løftet.《Nå hvis du kan være så snill å gå. Jeg har en siste ting å lære bort til lagene jeg har ansvar for.》 Jenta reiste, helt rød i fjeset, og trampet sin veg med følgesvennene sine bak seg. Michelle så på lag 1 og 14, som satt på kanten av brygga, og sa 《I kamp må du aldri tro at du er best. Du vet aldri hvordan en kamp vil ende. Men ikke gi motstanderen tid til å tenke og legge en plan for å slå deg. Man må være rask og kjempe og tenke samtidig, og bruk øynene godt. Ser man godt etter kan man se hvordan motstanderen sloss.》 Så lød en trompet som signaliserte at det var fritid. Alle deltakerne som Michelle reiste seg, sa hade og gikk hver sin vei for å gjøre hva de ville i fritiden. Michelle gikk mot hus 3. Hun viste ikke hva hun skulle gjøre, så hun bestemte seg for å gå og spille litt gitar.

Michelle fikk ikke spilt gitar som hun hadde tenkt. Utenfor hus 3 stod Gustavo sammen med Lucy og pratet. Michelle hadde ikke så veldig lyst til å møte dem, så hun snudde seg og gikk mot innsjøen igjen. Men det klarte hun ikke. Hun fikk bare snudd seg før Gustavo så henne, og så hadde Gustavo ropt på henne.《Michelle! Kom hit.》 Michelle hadde en ekkel følelse i magen da hun litt irritert snudde seg og gikk bort til Gustavo og Lucy. Hun hadde en følelse som sa at de ville snakke om noe hun ikke likte.

Bok 1 og 2: Den Siste Kaos MagikerenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang