Rozdział 16

974 64 36
                                    

Tris

Cztery powoli zbliża się do mojej twarzy i gdy nasze usta mają się ze sobą zetknąć, następuje huk i ciemność, po czym budzę się gwałtownie.
Oddychając cieżko, rozglądam się wokół. Obok mnie leży Eric, którego musiałam przez przypadek obudzić, bo patrzy na mnie, marszcząc brwi.
- Jak się czujesz? - Pyta, przykładając mi dłoń do czoła.
- Miałam bardzo realny sen - odpowiadam i przymykam oczy.
To wszystko było snem? Już nie wiem co jest rzeczywistością, a co wytworem mojej wyobraźni. Otwieram ponownie oczy.
- Weszłaś do domu i zemdlałaś - mówi Eric i dotyka mojego policzka. - Miałaś bardzo wysoką gorączkę. Powiedziałaś, że byłaś w Nieustraszoności, miałaś przy sobie broń. Strzeliłaś do kogoś?
A więc to była prawda. Boli mnie głowa i zastanawiam się, czy ludzie o których śniłam są prawdziwi, czy wymyśliłam sobie ich imiona, a spotkałam ich może przelotnie i moja wyobraźnia dorobiła sobie do nich jakąś historię.
Muszę iść się czegoś napić. Wstaję z łóżka i ze zdziwieniem stwierdzam, że nie mogę normalnie stanąć na nodze.
- Co z moją kostką? - Pytam, zdziwiona. 
- Skręciłaś ją, wracając do domu - odpowiada Eric i również wstaje. - Nie odpowiedziałaś na moje pytanie.
- Chciałam zastrzelić Cztery - odpowiadam.
- I zrobiłaś to? - Pyta, ożywiony.
- Nie spotkałam go i nie chciałam ryzykować - kłamię.
- Och - Eric wydaje się rozczarowany. - Na pewno jeszcze znajdziesz okazję, żeby się zemścić.
- Pewnie tak - odpowiadam, wzruszając ramionami. Wchodzę do kuchni i nalewam sobie szklankę wody. Eric wciąż mnie obserwuje. Podchodzę do niego i przytulam się lekko. To był tylko sen, on mnie nie skrzywdził, przecież nie byłby w stanie tego zrobić. Wielokrotnie powtarzał, że mnie kocha.
Eric unosi palcami delikatnie mój podbródek i składa na ustach delikatny pocałunek. Odwzajemniam go i pogłębiam. Eric z czułością gładzi mnie po brzuchu i kierujemy się w stronę łóżka. Wtulam się w swojego chłopaka, zamykam oczy i po chwili zapadam w głęboki sen.

CDN.

Krótki bonus, bo nie było mnie kilka dni 😏
Mam nadzieję, że się wam spodoba mały zwrot akcji 😂😏😘

SZUKAJĄCA (2)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz