„No tak Starsonová, čakaj ma!” Kričal za mnou Mike, ale ja som ho ignorovala.
Ponáhľala som sa a ako neriadená streľa som mierila len rovno i keď som vedela, že blúdim.
„Starsonová, stoj. Prosím.”
Zastala som a otočila sa na neho. Bola som nahnevaná a dosť.
„Čo je!”
Pristúpil ku mne so sklamaním v očiach.
„Myslel som si, že budeš celá bez seba, že si sa dostala do tímu.”
Bola to pravda. Prijali ma do tímu, ale nechcela som sa tam dostať vďaka Mikovi. Chcela som sa tam dostať za to aká som dobrá.
„Prečo si mi klamal? Prečo si nepovedal, že si kapitán?”
Toto ma štvalo najviac. Na ihrisku sa hral na magora len preto, aby som mala pocit, že som lepšia.
„Zmenilo by to niečo medzi nami dvoma?”
„Nič medzi nami nie je.” Zúrila som a nekontrolovala svoje emócie.
„To je škoda Starsonová.”
Priblížila som sa ku nemu bližšie a schmatla ho za tričko.
„Tak niečo kôli tomu urob.” Hovorila som dívajúc sa do jeho očí.
Odstúpila som a obišla ho.
„Starsonová ja..teda..ty chceš..”
Bol v rozpakoch. Zo mňa. To sa mi páčilo.
Skočila som mu do reči kráčajúc mu chrbtom preč.
„Vidíme sa na párty, Mike.”
Zamávala som mu a išla ďalej po svojom. Tá veta bola asi najbláznivejšia a najčudnejšia akú som kedy povedala, ale ku všetkému ma vyprovokoval on.
…
Do Ketinho bytu som trafila vďaka taxíku, môjmu vernému priateľovi.
Zo svojej novej izby som bola prekvapená. Bola v omnoho lepšom stave. Na svojom nočnom stolíku som mala poukladanú svoju bižutériu a v skrini som mala poskladané nové oblečenie. Na zemi som mala poukladané topánky. Aspoň tam som sa cítila normálne....
Hudbu som počula až vonku. Celý dom bol rozsvietený a hlučný. Žilo to tam a to dosť. Vonka na mňa mala čakať Olivia, ale zrejme uprednostnila zábavu bezo mňa. Možno to tak bolo lepšie.
Dvere boli zavreté, čo ma prekvapilo. Búchala som na nich a po chvíli mi otvoril jeden pripitý chalan.
„Prišla kočka!” Zakričal a pozrel sa na svojich kamošov, ktorí sa na mňa usmievali.
Rýchlo som však stihla odísť do druhej miestnosti. Boli tam ľudia zo školy čo ma šokovalo. Nemala som v pláne ísť na párty, ale bola tam šanca, že sa stretnem s Mikom a preto sa oplatilo riskovať.
V kuchyni na stolíku boli položené červené plastové poháriky a hneď vedľa bola veľká misa s červenou tekutinou. Červené poháre boli stará dobrá klasika, pretože boli lacné a nepôsobili starenecky.„Apriiiiil.”
Počula som zo zadu a preto som sa rýchlo otočila. Bola to však opitá Olivia. Vrhla sa mi okolo krku a silno ma objala. Cítila som z nej alkohol.
„Ták si prišláá. Bóžé..mne..mne sa pletiejazykaneviemprečo.” Pozrela sa na mňa šokovane a zasmiala sa. „Vyzeráš ako z módneho časopíísu.”
Usmiala som sa nad jej komentárom a cítila sa lepšie. Na svojom outfite som dlho nerozmýšľala. Vzala som si priesvitnú dlhú levanduľovú sukňu a biele tielko. Vlasy som si nechala rozpustené a na nohách som mala zas baleríny. Dúfala som, že nebudem vyzerať ako pako.
„Musíme si pripiť. Len my dvespolu.”
Občas hovorila rýchlo a občas pomaly a zrozumiteľne.
„Chalani! Nalejte mojej naj..najlepšej kamoške niečo!”
Povedala najlepšej kamoške? Považovala ma za najlepšiu kamošku? Usmiala som sa a keď som si uvedomila, že na mňa zíza polovica opitých chalanov zo školy, usmiala som sa nervózne.
Olivia chytila jedného chalana za ruku a vyliezla na stôl. Druhý chalan, mala som tušenie, že sedel za mnou v lavici, mi podal štamperlík s bielou tekutinou.„Na Apriiiil! Na dievča, ktoré je supéér!” Zdvyhla štamperlík a šupla ho do seba ako vodu.
Ja som však urobila to isté. Bola to čistá vodka a tá je najhoršia.
Ďalej sme si pripíjali na absurdné veci. Stáli sme tam dvanásti. Stála som so skupinkou prváckych futbalostov a futbalistiek. Najhoršie však bolo, keď som sa s nimi zoznamovala. Zo všetkými som si pripila. Teda..u troch som rozliala celý štamperlík a u jednej som ho rozbila. Zrejme mi to zachránilo život, pretože som bola úplne mimo. Lenže bol to fajn pocit. Na chvíľu vypnúť a sledovať svet šťastnými očami.
„Tak čo, Starsonová.”
Rozbúchalo sa mi srdce a ja som sa opäť mohla dívať na neho.
„Ahoj.” Povedala som ako čistý debil a zasmiala sa.
„Ideme domov. Máš dosť.”
Pristúpil ku mne a chytil ma okolo pása. Pritisol si ma ku sebe a kráčali sme vonku. Bola zima, ale mne bolo napriek tomu horúco.
„Mike, Mike, Mike..”
„Áno.”
Vydýchla som si a zasmiala sa.
„Bála som sa, že si odišiel.”
Kýval hlavou a vyzeral sklamane.
„Si smutný. Prečo si smutný? Ja viem. Je to kôli dievčaťu! Odmietlo ťa!? Ja by som takého krásneho sexi milého..” Zasmiala som sa. „Naozaj som povedala, že si sexi?! Mám pravdu..ja by..by som..” Naplo ma a pozvracala som sa. Našťastie mi chytil vlasy a ja som zvracala. „..nikdy ale nikdy by som ťa nenechala. Si super.” Poriadne som sa nadýchla a už len mlčala.
…
Ráno mi však nebolo všetko jedno. Zobudila som sa v Mikovej veľkej mäkkej posteli a vedľa mňa ležal on. Bol bez trička a čo bolo horšie, ja som bola len v nohavičkách. Svoje veci som mala rozhádzané po zemi. Trochu ma zabolela hlava a ja som sa snažila spomenúť, čo sa včera udialo. Nedarilo sa mi. Bolo sedem hodín. Opatrne som sa postavila, aby sa nezobudil a obliekla si podprsenku.
„Starsonová, ideš niekam.” Znel unavene.
Naďalej som si hľadala sukňu a tielko.
On sa postavil a išiel ku mne. Na sebe mal len čierne boxerky. Otočil si ma ku sebe a díval sa na mňa.„Starsonová..ja..”
„Žiadna Starsonová. Povedz mi, prečo som u teba a len v spodnom prádle.”
Išiel ku svojej skrini a podal mi hnedé tričko. Obliekla som si ho a naďalej stála.
„Včera som ťa odniesol domov a keď som chcel klopať na tvoje dvere, začala si ma prosiť, aby som ťa odniesol z toho bytu preč. Tak sme skončili pri mne. Bolo ti horúco a začala si sa vyzliekať. Bolo to rozkošné..”
Zúrila som a hnevala sa samú na seba. Chovala som sa ako obyčajná krava.
„Prepáč.” Povedala som so sklonenou hlavou.
„To nič. Zabavil som sa. Dozvedel som sa, že mám neodolateľný úsmev a som sexi na zožratie.”
Pristúpil ku mne a chytil ma za ruku. Pomaly sme mierili ku posteli.
„Starsonová, máme problém. Včera sme totiž uzavreli dohodu. Veľmi dôležitú dohodu.”
V tej chvíli som sa preklínala a premýšlala nad tým, koľko som včera vypila. Vedela som však, že dohoda s Mikom musela byť požehnaním či trestom.