~28. kapitola~

3.7K 218 6
                                    

„Dobré ránko.” Povedal dívajúc sa na mňa.

Usmiala som sa a pobozkala ho. Pozrela som sa na hodinky a bol akurát môj čas vstávania. Bol pondelok. Hrozný pondelok. Už len pri pomyslení naň, som sa necítila najlepšie. Lenže dnes sme hrali zápas. Hviezdne krásky mali odohrať svoj posledný zápas pred celou školou.

„Musíme vyraziť do školy inak prídeme pozde.” Povedala som unavene.

„Dnes hráme proti vašim. Bude to zaujímavé. Do teraz sme neprehrali ani jeden zápas. Snáď to tak aj ostane.”

Nechcela som mu kaziť nádeje, ale chalani boli v basketbale profíci.

Vstala som z postele a na bikiny si navliekla kraťasy. Mike mi dal svoju košelu a ja som si ju musela obliecť. Bola mi veľká, ale zaviazala som si ju pod prsiami a hneď to bolo lepšie. Nebola som nadšená, že budem mať odhalené brucho, ale inak to nešlo. Mohlo to byť aj horšie.

Zviezli sme sa dolu výťahom. Celý čas sme sa držali za ruky ako pobláznený pubertici, ktorý spolu chodia týždeň. Mike si nasadol na motorku a ja som urobila to isté. Pevne som sa ho chytila a vyrazili sme do školy.

„Ahojte. Ako vám bolo včera? Ako vidím tak veselo.” Dívali sa na moju košeľu. Teda, nie tak celkom moju...

„Hmm..nó...mali by sme sa presunúť do telocvične.” Hovorila som nervózne a pozrela sa na Peytona.

„Tak fajn. Musíš sa prezliezcť a poriadne sa rozcvičiť.” Dal mi pusu na líce a ja som sa odtiahla.

„Všimla si si tých nových? Prišli ku nám plavci, atléti a dokonca aj sexi basketbalisti.” Hovorila zahĺbene a zamilovane.

„Možno sa aj ty zamiluješ.” Drgla som do nej a zasmiala sa.

„Dnes musíme zahviezdiť a zvíťaziť a potom nasleduje úžasná oslava a zabavíme sa. Dnes budeme zas žiť a zabávať sa.” Usmievala sa.

Vošli sme do šatne a prezliekali sa.

„Mohla si mi zavolať, aby som ti priniesla niečo na prezlečenie.”

„Áno ja viem, ale nemám mobil a neviem tvoje číslo naspamäť.”

Obúvala som si tenisky a poriadne ich viazala. Urobila som si copík a pozrela sa na ňu.

„Peyton predsa moje číslo má.”

Na to som naozaj nemyslela. Dívala som sa na ňu ticho a zrýchlil sa mi tep.

„Jaj. Na to som nemyslela.”

„Viem, keď si s Peytonom tak existuje len on a ty. To je v pohode.” Usmiala sa na mňa a ja som si vydýchla.

„Mám ťa rada Kim.” Usmiala som sa na ňu a ona ma objala.

„Tak fajn. Poďme tým kravám ukázať, ako sa hrá basketbal.” Zasmiali sme sa a išli do telocvične.

Prihrávali sme si basketbalku a triafali do koša. Naša rozcvička bola fajn, pretože sme si na ňu zvykli. Nebola pre mňa až taká nemožná a náročná ako na začiatku.

„Ide vám to baby!” Zakričal Jack, zapískal a následne zdvyhol ruky do vzduchu a my sme sa zasmiali.

„Dnes tu máte sexi roztlieskavačóóóv” Povedal Marcus a posadil sa do prvej rady.

Sadli si tam chalani a vyzliekli si tričká. Dívali sme sa na nich a postavili sa na lavičky. Boli chutný. Naozaj chutný.

„Čo robíme?!” Kričal Chris a prechádzal sa pred chalanmi. Všetci stáli v pozore ako v armáde a napínali hrude.

Ahoj Starsonová...  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora