~7. kapitola~

5K 289 4
                                    

„Dohoda?” Preglgla som na sucho.

„Áno Starsonová. Dohoda vznikla po tom, čo si sa na mňa vrhla a začala ma bozkávať. Ty ma chceš, ja po tebe šaliem. Tak v čom je problém.”

„Problém je v tom, že nechcem byť tá, ktorá chodí s kapitánom basketbalistov len preto, že je kapitán.”

Musím uznať, že sa mi to začínalo páčiť. Začínala sa mi páčiť predstava, že sa sen stane skutočnosťou.

„Ja viem. A preto budeme mať tajný vzťah. V škole budeme ako dvaja odlišný ľudia, ktorý sa ignorujú a jeden pre druhého neexistuje a v súkromí budeme dvaja ľudia, ktorý po sebe túžia každou minútou viac a viac.”

Podali sme si ruky a tým sa stala naša dohoda platnou a neporušiteľnou. Tou dohodou som začala milovať New York a môj život začal dávať zmysel.


„Mali by sme si pohnúť, pretože budeme meškať do školy.”

Usmial sa a chytil ma za ruku.

„Starsonová, dnes je sobota.”

Udrela som sa po hlave a on sa zasmial. Postavil sa ku mne a pobozkal ma.

„Takže od teraz som tvoje dievča?”

Prikyvoval bozkávajúc ma po krku.

„Musím sa vrátiť domov.”

„Niéé. Veď len pred chvíľou si prišla.”

Zasmiala som sa a zo zeme si vzala veci.

„Pôjdem na nákupy do supermarketu a potom na prechádzku do parku. Ďalej plánujem popratať celý byt, aby vyzeral ako byt a tak by..”

„..by si sa mohla venovať svojmu chlapcovi.” Dokončil za mňa a ja som cúvla.

„Možno by sme sa mohli ísť prejsť spolu.”

„Rád by som, ale čo ak nás spolu niekto uvidí.”

To ma ranilo.

„Máš pravdu.” Povedala som sklamane a odišla z jeho bytu.

Chcela som byť s Mikom a vedela som, že je bláznivé dávať sa do vzťahu s človekom, ktorého som poznala ledva dva dni. Zároveň som sa dala do vzťahu s človekom, ku ktorému som cítila niečo velké a silné. Lenže… netúžila som sa skrývať pred ľuďmi.

Vošla som do bytu, v ktorom bola Kate rozvalená na sedačke. Otvorila som okná a snažila sa vyvetrať nikotín a zápach.

„Kedže tu mám normálne žiť tak sa tu niekoľko vecí zmení. Som ochotná dnes popratať celý byt a premeniť ho na miesto, v ktorom mám žiť. Nakúpim potraviny a zopár kvetín, aby to tu dodalo pocit domova. Ty budeš fajčiť len von oknom. Nebudeš sa rozvalovať na sedačke, ale nájdeš si ešte jednu prácu, aby si začala normálne žiť. A už vôbec nebudeš piť alkohol. To je všetko z mojej strany.”

Dívala som sa na ňu a čakala na jej reakciu. Ona sa postavila a upravila si strapaté vlasy.

„Mám ti pomôcť z prataním? Mám popratať obývačku? Alebo kuchyňu?”

Jej ochota ma prekvapila.

„Obývačka bude fajn.”

Odkráčala som do kuchyne a vzala vrecia na odpad. Začala som vyhadzovať všetok bordel a nepotrebné či pokazené veci. Vydrhla som kuchynskú linku a rozmrazila chladničku.

„April, ja to dorobím. Ty sa choď zabaviť von.” Povedala Kate dívajúc sa na mňa s úsmevom.

„Naozaj? Chcem sa len prejsť a potom skočím na nákup.”

Odkráčala som do izby a obliekla si kraťase a tielko. Vlasy som si zaplietla a obula si tenisky.

Prešla som cez obývačku. Kate si dala naozaj záležať. Upratala to tam a navyše presunula sedačku a hneď to dalo iný dojem na izbu.
Vyšla som do parku a snažila sa nájsť pláž, lenže som si zrejme veľmi trúfala. Bolo niečo po šiestej a ja som stále blúdila a hľadala svoju bytovku.

„Starsonová, čo tu robíš.” Počula som Mika.

Pred sebou som videla skupinu ľudí. Bolo ich tam asi tucet. Veselo si vykračovali a mňa obišli všetci až na Mika.

„Ahoj.” Povedala som s prekvapením.

„Prepáč, ale zavolali ma von a nemohol som odmietnuť. Mrzí ma to.” Ospravedlňoval sa a mal aj prečo.

„Mike! Pohni si! Zbalíme kočky a zabavíme sa!” Kričali na neho chalani a baby sa smiali.

„Sorry, ale dnes nemôžem. Vidíme sa inokedy. Majte sa.” Žmurkol na mňa a mňa ohrialo pri srdci.

„Si normálny?! Je sobota večer a noc patrí predsa nám!”

Mike sa len zasmial a postavil sa ku mne bližšie.

„Tak poďme. Čo tu vlastne robíš?” Chytil ma za ruku a mňa to potešilo.

„Hľadám svoju bytovku.” Povedala som vážne na čo sa on zasmial.

„Tak ju budeme hľadať spolu.” Povedal so smiechom a spolu sme vyrazili do bytovky.

„Uvedomuješ si, že o sebe nič nevieme?” Povedala som pred bytovkou na čo on zastal a zadíval sa mi do očí.

„Mám šestnásť. Viem, že si niektorý ľudia pomyslia, že šestnásťročný chalan ešte nič nezažil a nič nevie, ale viem jedno. Som blázon do dievčaťa, ktoré miluje basketbal. Viem o tebe, že si zo San Franciska a nie si vrahyňa, čo je fajn. Chodíš so mnou do triedy a sme susedia. Nefajčíš a piješ len zriedkavo. Och a takmer by som bol zabudol..skvele sa bozkávaš.” Hovoril vážne a ja som sa postavila na špičky a jemne ho pobozkala na spodnú peru.

„Wau Starsonová.”

Usmiala som sa a mierila do bytovky.

„Hej Mike, čo by si povedal na to, keby sme ..”

Nadvyhol ma a niesol po schodoch. Smiala som sa až kým ma nezložil pred dverami jeho bytu.

„Tak toto sa mi páčilo. Mali by sme to praktizovať častejšie.”

Prikyvoval a otváral dvere na byte.

„Nechceš ísť ďalej?”

„Nie, pretože si musím oddýchnuť. Som unavená zo včerajška.” Zasmiala som sa. „Kašľať na včerajšok. Ty si prednejší než kúpeľ a posteľ.”

„Cítim sa poctený, Starsonová.”

Drgla som ho a on ma chytil za boky a pritisol ku sebe. 

„Niečo ku tebe cítim a ja stále neviem čo.” Povedala som začudovane a začal ma štekliť.

„Si ako magnet, ktorý ma priťahu stále viac a viac.”

Ahoj Starsonová...  Where stories live. Discover now