…„Čože?” Povedal to dosť šokovane a zaskočene.
Vošli sme však do izby a ja som sa oprela o dvere. Hryzla som si do spodnej pery. Mala som ich dosť suché a moje hrdlo bolo nesmierne smädné.
„Beriem ťa..som chcela povedať..”
Prečo som znervóznela? Prečo som vlastne niečo hovorila?„Si opitá. Si veľmi opitá.”
Sklonil hlavu a potriasol ňou. Bol unavený a to len kôli mne.
„Nie sóóm.” Šepkala som, aby nás nikto nepočul.
Poriadne som sa nadýchla a snažila sa prejsť od dverí až ku posteli úplne rovno, ale som sa trošku zatackala a Peyton ma chytil a odniesol do postele na rukách. Položil ma na ňu a ja som sa na neho usmiala.
„Zvládla by som to.” Povedala som napokon.
„Viem, ale musel som sa uistiť, že sa do postele dostaneš bezpečne.”
Povzdychla som si a zhrozila sa. Vôbec som nebola unavená či znudená.„Horúco.”
Začala som si rozgombávať košeľu a Peyton sa ku mne v rýchlosti zohol a začal ju naspäť gombíkovať.
„April, čo robíš. Bože, chceš, aby som zošalel.”
Zasmiala som sa. Našťastie bola tma, ale aj tak som mu videla oči ako sa na mňa dívali a skenovali ma.
„Peyton, je mi horúco.”
„Čakaj.”
Odstúpil odo mňa a ja som si do vtedy vyzliekla košeľu a sukňu. Hodila som ich na zem a sadla si do tureckého sedu na jeho posteľ. Vlasy som si nahrnula na boky a čakala na Peytona. Bola som taká vďačná, že som bola oholená.
„Och môj Bože. April, neviem čo robíš, ale ja..” Radšej mi podal svoje tričko a ja som si ho položila vedľa seba.
Nahol sa ku mne a obliekol mi ho. Prevliekol mi ho cez hlavu a opatrne mi zdvyhol ruky. Bol opatrný.
„Vonia ako ty. Voniaš báječne Peyton.” Nahodila som úsmev.
„Ďakujem, ale teraz by sme mali ísť spať. O päť hodín vstávame.”
Postavil sa a vyzliekol si tričko. Nechal si len tepláky. Postavil sa na moju stranu postele a čakal kým si nelahnem.
„Nie je ti zle Ap? Nechceš zvracať? Bože, nemal som tu ešte opitú babu.”
„Mám sa fajne. Je mi fajn. Ty si fajn.” Zasmiala som sa a ľahla si.
Prikryl ma paplónom a dal pusu na čelo.
„Ďakujem.”
„Ja viem.”
Prešiel na druhú stranu postele a ľahol si. Odkryla som sa a nahla sa ku nemu.
„Čo robíš Ap.”
„Chcem niečo vedieť.”
„Čo.”
Nahla som sa ku nemu a na spodnú peru som mu dala pusu.
„April. Ja nemôžem, si opitá a ..”
Pobozkala som ho a on spolupracoval. Ruky som si položila na jeho hruď a jeho ruky mierili na môj chrbát až na zadok. Usmiala som sa.
„April ja sa asi s teba zbláznim.”
„Ja som sa zbláznila do teba.” Hovorila som pomedzi bozky.
Boli to pekné bozky bez zbytočných komplikácíi. Boli pekné, pretože boli s sním.