„To. Nie. Je. Možnééé.” Počula som Kimin hlas.
„Ty tajnostkár jeden!” Začula som aj Weida.
„Páááni. Waw.” Počula som tento raz všetkých.
Andy našla ovládač a stíšila hudbu. Všetci sa na nás dívali a ja som sa cítila trápne.
„No nie, April. Nájdem aj podprsenku?” Zasmial sa Chris a držal moju mokrú sukňu v rukách.
„Dúfam, že ste si nechceli urobiť romantický zvyšok dníka, ale keď mi Peyton povedal, že prespíš uňho, museli sme to využiť a prišli sme všetci. Tak by ste mohli vyliezť z vody a ..”
Musela som skočiť Bárbi do reči a pozrela sa na Chrisa.
„Daj mi sukňu.”
Hodil ju do vody a Peyton ju jednou rukou chytil.
„Drž ma prosím. Určite nebudem pred Weidom v nohavičkách.”
Pošepkala som mu a on ma pevne držal.„Bruno a Viktor sú už v obývačke.” Informoval nás Marcus a ja som sa snažila zrýchliť svoje obliekanie.
Bruno a Viktor boli fajn chalani. Boli to Peytonovi najlepší kamoši a taktiež jedny z najlepších plavcov. Bola s nimi zábava.
„Mohol by si mi ju zazipsovať? Dajako sa mi to zaseklo.”
„Rozkaz, Ap.”
Ponoril sa a ja som sa držala jeho hlavy. Cítila som dotyky na mojom zadku a po chvíli sa konečne vynoril.
„Hmmh..čierne.” Povedal s úškrnom a ja som ho kopla do nohy.
Odniesol ma na okraj bazéna a ja som vyliezla z bazéna.
„Pokojne choďte do obývačky alebo vonka na dvor a my s Ap sa prezlečieme.”
Privinul si ma ku sebe Peyton a ja som si napravovala vlasy.
„Dúfam, že sme vás nevyrušili.” Díval sa s obavami Marcus.
„Niééé.” Povedali sme obaja na raz, až to bolo podozrivé.
Podišla ku mne Kim a podala mi krémové šaty. Usmiala som sa na ňu a spolu s Peytonom sme išli do jeho izby, kde sme sa prezliekali.
„Vedel si, že prídu? Myslela som si, že mi prinesie Kim oblečenie a odíde a oni sa tu nasáčkovali všetci.”
Trocha som sa poutierala, pretože som bola mokrá a obliekla si šaty. Boli zas elastické, ale boli pekné a obyčajné. Peyton mi hodil hrebeň a ja som sa rýchlo učesala.
„Prisahám Ap, že nič netušil. Ak hej, tak by som jej ani nevolal. Trošku sa zabavíme a o hodinku vypadnú. Potom si pokojne môžeme pozerať filmy, jesť pukance a smiať sa pri tom.”
Díval sa na mňa celý čas kým som sa prezliekala. Roztrapatila som si vlasy, aby to vyzeralo prirodzenejšie.
„Ty sa neprezlečieš?”
„Je horúco.” Povedal s úsmevom ako jasnú vec.
Vyšli sme až na dvor, pretože sa usalašili pod altánkom na drevených laviciach. Všimla som si na stole fľaše alkoholu a plastové štamperlíky. Bola ich tam kopa. Všetci sa na niečom náramne zabávali.
„Ako vidím tak ste sa už usídlili vonka. Chcete sa všetci opiť? Teda až na Adama a Viktora. Vy budete odvoz, pretože ja nikoho vláčiť domov nebudem a taktiež tu nikto neprespí, pretože s Ap sa budeme učiť chémiu.”